Facebook Messenger Lite dostaje wideorozmowy
Facebook Messenger Lite to lekki komunikator na urządzenia z Androidem, ale brakuje mu pewnych funkcji, które znajdują się w zwykłym Messengerze. Wśród nich jest możliwość prowadzenia wideorozmów. To jednak ulega zmianie. Funkcja zaczyna pojawiać się w wersji Lite, bo cieszy się dużą popularnością wśród użytkowników Messengera.
Facebook Messenger Lite do tej pory nie pozwalał na prowadzenie wideorozmów. Lekka wersja komunikatora została pozbawiona takiej funkcji…
Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl
Jak zrobić post 3D na Facebooku?
Po zmianach panelu reklamowego Facebook nie przestaje podrzucać nam innych nowości. Tym razem padło na nowy format postów. Jest nim post 3D, który obok wideo ma angażować użytkowników bardziej niż pozostałe formaty. Dziś pokażę Ci, jak taki post stworzyć.
Post 3D na Facebooku – czy warto?
Ponieważ to nowy format, Facebook w najbliższym czasie zapewne będzie dawał mu zasięgowe fory. Jak prawdopodobnie wiesz, różne typy postów mają różną “premię” od niebieskiego portalu. Faworyzowane są filmy i transmisje na żywo – szczególnie po ostatnich zmianach algorytmu…
Więcej dowiesz się na: https://arturjablonski.com
Snapchat dodaje do Stories tagowanie rodem z Instagrama
Tym razem sytuacja się odwróciła. To Instagram z reguły kopiował – i to z powodzeniem – różnorakie funkcje wprowadzane przez Snapchata. Teraz jednak to Snapchat właśnie postanowił „zerżnąć” coś, co wymyślił Instagram. Chodzi o oznaczanie i tagowanie profili różnych osób w trybie Stories.
Jak donosi TechCrunch nowa funkcja to coś, co od dawna istnieje już w Instagram Stories.Wpisujemy nazwę użytkownika w polu tekstowym na danym obrazku czy klipie wideo w trybie Stories, a następnie zatwierdzamy nasz wybór…
Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl
Snapchat testuje tagowanie użytkowników. Teraz to on zaczął kopiować Instagram?
Czyżby role się odwróciły i teraz to Snapchat zaczął kopiować rozwiązania wprowadzone na Instagramie? Menedżerowie zarządzający aplikacją z duszkiem w logo poinformowali, że rozpoczęli testy tagowania po nickach. Według nich ma to pomóc markom i innym użytkownikom w budowaniu ich społeczności, a co za tym idzie – zaangażowania.
Całość działa podobnie jak rozwiązanie, które jakiś czas temu wprowadził Instagram – użytkownicy mogą w swoich historiach oznaczać innego użytkownika, przez co odbiorcy tego typu treści mogą w łatwy sposób poznać nowe konta, które być może przyciągną ich uwagę…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl
Fake newsy na Twitterze rozchodzą się o 70% łatwiej niż prawdziwe informacje
Specjaliści z Instytutu Technologii w Massachusetts przeanalizowali około 126 tysięcy wiadomości społecznościowych. Mieli dostęp do danych od początku istnienia Twittera. Okazuje się, że nieprawdziwe informacje tak samo intensywnie jak boty rozsyłają prawdziwi użytkownicy.
Z badania, którego wyniki zostały opublikowane w czasopiśmie „Science”, wynika, że prawdziwa wiadomość potrzebuje 6-krotnie więcej czasu na dotarcie do 1500 osób niż fałszywa…
Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl
Instagram i Snapchat pozbawione integracji z Giphy. Wszystko przez rasistowskie GIF-y
Instagram i Snapchat były zintegrowane z usługą Giphy, gdzie użytkownicy mogli wyszukiwać i umieszczać różne GIF-y. Okazało się jednak, że użytkownicy obu serwisów aplikacji zaczęli natrafiać na zawartości o tematyce rasistowskiej. Dlatego podjęto decyzję o wyłączeniu integracji do momentu, aż Giphy rozwiąże problemy.
Użytkownicy aplikacji Snapchat i Instagram zaczęli w ostatnich dniach skarżyć się na brak integracji z usługą Giphy, która była do niedawna dostępna w obu serwisach. Okazuje się, że twórcy obu aplikacji celowo zablokowali dostęp do GIF-ów z tej usługi…
Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl
Blackberry idzie na wojnę z Facebookiem!
O Blackberry znowu zrobiło się głośno! Niestety, nie za sprawą nowego modelu telefonu (tak, ponoć wciąż je jeszcze produkują). Okazuje się, że firma znalazła inny sposób na powrót do świata tech.
Kilka dni temu agencja Reuters poinformowała, że Blackberry szykuje gigantyczny pozew przeciw Facebookowi. Jak się okazuje, przedmiotem sporu jest patent na określone elementy technologii wysyłania wiadomości. Technologii, która przez większość z nas używana jest na co dzień w aplikacjach Messenger, WhatsApp i Instagram. Będące własnością Facebooka aplikacje mają kopiować opracowane przez BlackBerry innowacje na polu bezpieczeństwa i rozwiązań z zakresu interfejsu użytkownika…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl
Twitter zamyka konta „z milionami followersów”
Twitter demonstruje wolę konsekwentnego egzekwowania nowych zapisów w regulaminie, wprowadzonych w ramach zwalczania spamu i propagandy…
Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl
Nowy algorytm Facebooka – 15 sposobów, by na nim nie stracić
Czy nowy algorytm Facebooka faktycznie uderzy w profile firmowe i utrudni promocję marek w najpopularniejszym portalu społecznościowym? Niekoniecznie. Najwięcej zależy od administratorów stron, a właściwie od tego, czy uda im się zaangażować swoich odbiorców.
Mocno komentowane ostatnio stwierdzenie Marka Zuckerberga, że Facebook będzie preferował w swym algorytmie treści od znajomych, kosztem wpisów ze stron, odebrane zostało jako zagrożenie dla profili firmowych. Warto jednak zwrócić uwagę na intencję, która z dużym prawdopodobieństwem przyświecała prezesowi Facebooka.
Oceniając tę wypowiedź w szerszym kontekście, można podejrzewać, że celem Facebooka jest nie to, by zmniejszyć znaczenie stron, ale by wyeliminować treści nieinteresujące dla odbiorców oraz takie, które wprowadzają w błąd. Dobry content firmowy nadal będzie miał szansę zdobywać duże zasięgi, przy czym nie ukrywajmy – „dotowanie” wpisu budżetem reklamowym może w tym poważnie pomóc, a znaczenie publikacji sponsorowanych będzie rosło…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl