Z ostatniej chwili

Większa prywatność na Instagramie. Snapchat, przywróćcie stary design! Nowy manager reklam na Facebooku. VPN od Facebooka! Reklama na FB

Większa prywatność na Instagramie? Trwa testowanie nowej funkcji!

O Instagramie w ostatnim czasie jest niezwykle głośno. Powiedziałabym, że nawet głośniej niż o samym Facebooku. Oczywiście w kontekście wprowadzanych nowości.

Wspominaliśmy o tym całkiem niedawno jako o ciekawostce. Okazuje się to całkiem realne i…całkiem blisko wprowadzenia!…

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

[Aktualizacja] Już prawie milion użytkowników Snapchata żąda przywrócenia starego designu

W ubiegłym tygodniu w wyniku aktualizacji Snapchata zmienił się interfejs aplikacji. Zmiana do tego stopnia dotknęła społeczność, że stworzono petycję apelującą o przywrócenie poprzedniego wyglądu. Twórcy aplikacji nie zamierzają respektować próśb, bagatelizując całą sprawę.

Zmiana jest z pozoru nieinwazyjna – do tej pory materiały od znajomych lądowały w tym samym miejscu co treści udostępniane przez firmy czy celebrytów. W nowej wersji aplikacji oddzielono wiadomości znajomych od postów wydawców i osób publicznych…

Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl

Nowy manager reklam na Facebooku – co się zmieniło?

Kilka miesięcy temu Facebook ogłosił, że likwiduje Power Editor – jedno z narzędzi ekosystemu reklamowego, które miało wielu zwolenników z uwagi na inny sposób zarządzania kampaniami. Konta za granicą doczekały się zmiany dużo wcześniej. Parę dni temu weszły również do Polski. Co tak naprawdę się zmieniło?

Facebook usuwa Power Editor – ale czy na pewno?

Facebook nie tyle usunął Power Editor, ile zintegrował go z Managerem Reklam.

Stopniowo w obrębie Managera Reklam wprowadzano zmiany interfejsu, które  coraz bardziej przypominały znane karty Power Editora.

Jeśli na bieżąco korzystałeś do tej pory z Power Editora nie zaskoczy Cię wiele różnic, a nowe funkcje mogą być wręcz nieco denerwujące. Dlaczego – o tym w dalszej części tekstu. Zacznijmy jednak od początku…

Więcej dowiesz się na: https://arturjablonski.com

VPN od Facebooka będzie Cię chronił i… szpiegował zarazem

Facebook w 2013 roku wykupił Onavo, firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem wraz z jej produktami. Owocem tej transakcji jest silne promowanie VPN-a, który owszem, będzie Cię chronił przed wścibskimi skryptami reklamowymi, ale z pewnością nie przed samym Facebookiem.

Niedawno pojawiła się na Facebooku opcja zainstalowania dodatkowej ochrony przed śledzeniem – Onavo, która jest promowana głównie w zagranicznych odsłonach serwisu na platformie iOS…

Więcej dowiesz się na: http://antyweb.pl

AUKCJA KONTRA REZERWACJA. O MODELACH ZAKUPOWYCH KAMPANII NA FACEBOOKU

Facebook umożliwia zakup reklam w dwóch modelach: w systemie aukcji czasu rzeczywistego oraz w modelu Reach & Frequency, działającym na zasadzie rezerwacji. Który model wybrać, jakie są ich wady i zalety? To pytanie codziennie zadają sobie reklamodawcy, którzy pragną skutecznie docierać do odbiorców na Facebooku.

Aukcyjny model zakupowy

Jeżeli chcesz rozpocząć działania reklamowe na Facebooku w systemie aukcyjnym, wystarczy stworzyć kampanię i opublikować zmiany. Następnie Twoje reklamy zostaną sprawdzone i zaakceptowane, a ty dołączasz do światowej aukcji. Zaczyna się ona wtedy, gdy zaakceptowano reklamę, a jej podmiotem są osoby wyznaczone na odbiorców reklamy…

Więcej dowiesz się na: http://blog.salestube.pl

Facebook przygotowuje dwa głośniki inteligentne. Premiera w lipcu

Facebook chce rzucić rękawicę Amazon Echo i również przygotowuje głośniki inteligentne. Urządzenia powstają pod nazwami kodowymi Fiona i Aloha. Jeśli wierzyć plotkom, to oba dostaną duże ekrany dotykowe i różne funkcje z zakresu integracji z popularnym serwisem społecznościowym oraz komunikatorem Messenger.

Facebook już jakiś czas temu rozpoczął prace nad dwoma głośnikami inteligentnymi, które powstają pod kryptonimami Fiona i Aloha. Nowych informacji na ich temat dostarcza nam raport Digitimes. Możliwe, że Zuckerberg i spółka wprowadzą je do oferty już w lipcu tego roku…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

Reklama kontaktowa na Facebooku – jak pozyskać klienta?

Reklamy leadowe są coraz bardziej popularne. Jednak trudno pozyskać konkretne dane kontaktowe z reklam AdWords, szczególnie w czasie rzeczywistym. Ale oczywiście w prowadzeniu kampanii reklamowych nie trzeba się ograniczać do samego AdWordsa. Pomocny w zbieraniu leadów może się okazać w tym przypadku Facebook, a dokładniej reklama na pozyskiwanie kontaktów. Jest już ona od jakiegoś czasu dostępna w managerze reklam. Częściej jednak wybierana jest reklama z przekliknięciem do witryny i wtedy, ewentualnie, kieruje się użytkowników do podstrony z formularzem. A przecież można skrócić drogę i od razu zaprezentować gotowy i automatyczny formularz kontaktowy. Wiadomo, że żeby się przekliknąć do strony docelowej z formularzem trzeba wykonać więcej czynności niż wypełniając go bezpośrednio w panelu Facebooka.

Reklamę z formularzem można dostosowywać do swoich potrzeb – zależy tylko, jaki rodzaj danych należy pozyskać. Czy wystarczy tylko adres e-mail? A może również numer telefonu? Wszystkie te informacje uda się zgromadzić w łatwy sposób, wystarczy ustawić odpowiednie pola w reklamie…

Więcej dowiesz się na: http://www.fineperformance.pl

Google Grafika z nowym przyciskiem

Google wprowadziło do wyszukiwarki zdjęć nowy przycisk o nazwie Strona. Zastąpił on dotychczasową kontrolkę, która pozwalała zobaczyć obraz w pełnej krasie. Teraz użytkownik będzie przekierowywany do strony internetowej, na której wspomniana grafika się znajduje. Chcąc zachować zdjęcie trzeba więc będzie wykonać jeszcze jeden krok.

Google Grafika do tej pory umożliwiała otwieranie zdjęcia znalezionego w wyszukiwarce, gdzie następnie można je było podejrzeć w pełnej jakości z użyciem przycisku po prawej stronie. Teraz kontrolka ta została usunięta. W jej miejsce wstawiono przycisk o nazwie Strona

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

Facebook: To bug był odpowiedzialny za SMS-owy spam dwustopniowego uwierzytelniania

Według doniesień sporo osób dostawało losowe powiadomienia od Facebooka po tym, jak udostępniło sieci społecznościowej swój numer telefonu na potrzeby dwustopniowego uwierzytelniania konta. Co gorsza problem dotyczył także odpowiedzi na takie wiadomości. Facebook teraz przeprasza i zrzuca winę na buga, który miał być odpowiedzialny za taki stan rzeczy.

Wiele osób dostawało SMS-owy spam od Facebooka, gdy tylko podały swój numer telefonu potrzebny do dwustopniowego uwierzytelniania konta. Co więcej, gdy ktoś chciał anulować ten proces, pisząc wiadomość o treści STOP czy CANCEL, Facebook wrzucał owe wiadomości jako… aktualizację statusu w serwisie. Mleko się wylało, a sieć teraz przeprasza i przyznaje, że wszystko jest winą buga…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

Koniec z aplikacją Twittera na Mac

Na szczęście chodzi wyłącznie o desktopową aplikację w wersji na komputery klasy Mac, a nie o wszystkie sprzęty Apple. Po wielu latach problemów i przerw we wsparciu technicznym Twitter postanowił, że skończy ze wspieraniem desktopowej wersji aplikacji. Wsparcie techniczne potrwa jeszcze tylko miesiąc.

Aplikacja Twittera na Maki nigdy nie była szczególnie porywająca. Nietrudno się zresztą tego domyślić po tym, że w App Store ocena programu to raptem półtora gwiazdki…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA