Sieci społecznościowe: korzysta z nich już ponad 3 mld ludzi
Z Internetu korzysta niemal 4 miliardy ludzi, ponad połowa populacji naszego gatunku, większość z tej połowy używa sieci społecznościowych, a posiadaczy sprzętu mobilnego jest jeszcze więcej. Oto statystyki z raportu „Global Statshot Digital in Q3 2017”.
Według danych opublikowanych przez organizację We Are Social oraz firmę HootSuite, oferującą jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych do zarządzania mediami społecznościowymi (również o nazwie HootSuite) sieci społecznościowe w sierpniu 2017 roku mają już ponad 3 miliardy użytkowników. Najpopularniejszą siecią społecznościową świata jest naturalnie Facebook, korzysta z niego 2,047 miliarda ludzi…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl
YouTube z wbudowanym komunikatorem. Dziwne, ale… ma sens
Google lubi zaskakiwać — niestety, nie zawsze pozytywnie. Tym razem jednak im dłużej myślę o zaproponowanej nowości, tym bardziej jestem na tak. Ale czy faktycznie wbudowany w platformę wideo się sprawdzi… przekonamy się w praniu.
Oficjalna aplikacja YouTube kontra rzeczywistość
YouTube jest niewątpliwie najważniejszą platformą wideo. Miliony materiałów najrozmaitszej jakości tylko czekają na to, abyśmy poświęcili im nasz czas i kliki…
https://youtu.be/feBF_IY-HI8
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl
YouTube wprowadza funkcję chatu
YouTube skręca lekko w stronę… serwisu społecznościowego. Odpowiedzialny za rozwój platformy zespół poinformował właśnie, że otrzymała ona funkcję chatu. Za pomocą usprawnienia można przesyłać linki do filmów i komentować nagrania w grupie znajomych.
Rozwiązanie już od jakiegoś czasu było testowane wśród części użytkowników YouTube’a, a po konsultacjach Google zdecydowało się na jego globalne wdrożenie…
Czytaj więcej na: http://pclab.pl
YouTube pozwoli zmieniać prędkość odtwarzania filmów w aplikacji?
Google testuje kolejną nowość w aplikacji YouTube na Androida. Tym razem jest to funkcja, którą zapożyczona z serwisu uruchamianego w przeglądarce internetowej i dotyczy możliwości zmiany prędkości odtwarzania filmów. Dostęp do takiej funkcji mają na razie nieliczni użytkownicy i nie ma pewności, że aplikacja YouTube’a dostanie ją na stałe.
YouTube na desktopach pozwala zmieniać prędkość odtwarzania filmów. W aplikacji serwisu na urządzenia mobilne nie ma jednak takiej możliwości. Tymczasem możliwe, że już w niedługim czasie taka opcja trafi również na smartfony. Google obecnie ją testuje…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
W jaki sposób Facebook proponuje znajomych?
Propozycje znajomych na Facebooku bywają zaskakujące. Owszem, możemy zobaczyć użytkowników, z którymi mamy wspólnych znajomych, jednak czasem widzimy osoby, których w ogóle nie znamy. A może tylko tak nam się wydaje? Na jakiej podstawie wyświetlane są sugestie?
Centrum Pomocy Facebook
W pomocy Facebooka znajdziemy oficjalne informacje. Możemy przeczytać, że najczęstszą przyczyną sugestii są wspólni znajomi. Chyba nie jest to dla nikogo zaskoczeniem. Bardzo często w propozycjach widzę osoby, z którymi mam wspólnych znajomych…
Czytaj więcej na: https://redseo.pl
Facebook Creative Shop uruchomił PockeTVCs. Program, który poradzi, jak dostosować reklamy telewizyjne na urządzeniach mobilnych
Jak wiadomo, każde medium rządzi się swoimi prawami. Nie wszystkie kreacje, które dobrze działają w telewizji, sprawdzą się na komputerach, czy urządzeniach mobilnych. Facebook Creative Shop nadciąga z pomocą. PockeTVCs to program, który pomoże Ci znaleźć kreatywne rozwiązanie dla reklamy na mobilu.
Facebook Creative Shop uruchomił program PockeTVCs, który prezentuje kreatywne porady dla marek oraz agencji na temat tego jak dostosowywać reklamy telewizyjne do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. PockeTVCs to nowatorskie podejście do optymalizacji mobilnych reklam wideo, które wyróżnia się efektywnym wykorzystaniem dostępnych zasobów skupionym na zwiększeniu popularności marki przy niewielkich kosztach produkcji…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Facebook testuje w WhatsApp kolorowe statusy
Facebook już od jakiegoś czasu pozwala na umieszczanie krótkich, kolorowych postów. Podobne opcje już niedługo powinny trafić do aplikacji WhatsApp. Obecnie trwają testy takiej funkcji w popularnym komunikatorze, ale dostęp do niej mają na razie nieliczni użytkownicy WhatsAppa i nie wiadomo, kiedy pojawi się dla wszystkich.
Pod koniec zeszłego roku Facebook wprowadził możliwość umieszczania postów z kolorowym tłem. Teraz podobną funkcję dostrzeżono także w komunikatorze WhatsApp. Na razie to jednak zamknięte beta testy…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Jak zachęcić użytkowników do włączenia głosu w filmach na Facebooku?
American Express w dosyć nie typowy sposób promowała koncert Guns`n`Rosses na Facebooku.
Zdając sobie sprawę, że ponad 80-90% (zależy od źródeł) osób ogląda video na facebooku bez dźwięku, zrobili niespodziankę dla tych z włączonym głosem…
Czytaj więcej na: http://marketingnaluzie.pl
Jak zorganizować imprezę, którą pokocha Instagram? 4 kroki do InstaEventu
700 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie* – tą imponującą statystyką Instagram powitał kwiecień 2017. Rozwijająca się w zawrotnym tempie aplikacja – której pozyskanie 100 milionów nowych monthly users zajmuje już tylko cztery miesiące – jest naturalnie łakomym kąskiem dla specjalistów od komunikacji.
Nie dziwi więc fakt, że 87%** marketerów wskazało Instagram jako najważniejszą platformę social mediową w ich strategii influencer marketingowej oraz że 59% badanych w 2017 roku planuje przeznaczyć co najmniej 50 tysięcy dolarów na realizację planu influencerskiego. Co jednak zrobić w sytuacji, w której zwyczajnie nie dysponujemy takim budżetem? Warto spojrzeć wtedy na Instagram, jako kanał możliwy do zagospodarowania w formie earned media…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl