Na YouTubie kupisz bilety na koncert ulubionych artystów
Google nawiązało współpracę z Ticketmaster, firmą zajmującą się dystrybucją biletów na wydarzenia kulturalne. Dzięki temu teraz oglądając teledysk danego artysty na YouTubie będzie łatwiej znaleźć informacje o trasie koncertowej i kupić bilet.
Często jest tak, że o jakimś wydarzeniu kulturalnym dowiadujemy się w wtedy, gdy wszystkie bilety na zostały już wyprzedane. Stąd pomysł, opracowany razem przez Google i Ticketmaster, na nową funkcję YouTube’a…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl
7 raportów, które warto monitorować w YouTube Analytics
Tam, gdzie na działania marketingowe przeznaczane są znaczące budżety, pojawia się też naturalna potrzeba dokładniej analizy skuteczności kupowanych mediów. Jako doświadczony marketer doskonale wiesz, jak dzięki Google Analytics analizować ruch trafiający na Twoją witrynę. Czy jednak tak samo precyzyjnie śledzisz efektywność działań na samym YouTubie?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- jakie są podstawowe raporty w YouTube Analytics, które warto monitorować,
- jak wykorzystać wiedzę z raportów do optymalizacji kampanii i kreacji,
- co warto robić, aby podnieść efektywność działań na YouTubie…
https://www.bluerank.pl/7-raportow-ktore-warto-monitorowac-youtube-analytics/
Czytaj więcej na: https://www.bluerank.pl
Facebook testuje opcje VR w newsfeedzie
Facebook rozpoczął testy nowej funkcji w newsfeedzie i tym razem są to rozwiązania oparte na wirtualnej rzeczywistości. Użytkownicy będą mogli w goglach do VR zagrać w grę Jumanji czy zwiedzić brytyjskie muzeum. Twórcy popularnej społecznościówki twierdzą, że jest to na razie eksperyment, który z czasem może wyewoluować w coś większego.
Facebook już wcześniej wprowadził wsparcie dla filmów w 360-stopniowym widoku, a od niedawna pozwala także na transmisje na żywo z użyciem takich kamer. Teraz nadszedł czas na kolejną nowość, która pojawi się w newsfeedzie. Tym razem jest są to rozwiązania oparte na VR…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Facebook uśmierca funkcję, której z pewnością nienawidziłeś
Facebook poinformował w tym tygodniu na własnym blogu, że uśmierci wkrótce jedną z funkcji, której z pewnością nienawidziliście. To zaproszenia, które można było wysyłać z aplikacji czy gier. Rozwiązanie to sprawiało, że wiele osób czuło zdenerwowanie czy zażenowanie. Już wkrótce takiej opcji w popularnej społecznościówce nie będzie.
Facebook ma już kilkanaście lat i jedną z wczesnych funkcji, które towarzyszyły popularnej społecznościówce, były zaproszenia wysyłane z aplikacji i gier. Jeśli macie konta na Facebooku od kilku lat, to na pewno nie raz dostaliście zaproszenie od znajomych do takiego Farmville, prawda? Już wkrótce Mark Zuckerberg i spółka rozstaną się na dobre z taką funkcją…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
Facebook uruchamia mobilną aplikację dla twórców filmów
Nie tylko Snapchat jest na celowniku Facebooka. Od jakiegoś czasu społecznościowy gigant rozwija także swoją sekcję wideo, mając nadzieję na realną walkę z konkurentem od Google – YouTube. Kolejny krok na tej drodze? Mobilna aplikacja twórców internetowych filmów.
Popularne hasło powtarzane przez marketerów głosi, że content is the king, ale od pewnego czasu dodają, że to właśnie video content jest prawdziwym królem. I nie ma co się dziwić – popularność dynamicznych treści ciągle rośnie, wiele internetowych serwisów coraz częściej próbuje swoich sił w tworzeniu krótkich materiałów video…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Nowy Messenger dla biznesu
Polski Facebook ma ponad 14 miliony aktywnych użytkowników, większość z nich korzysta także z udostępnionego przez platformę Messengera, łatwego narzędzia ułatwiającego komunikację. Widząc stale rosnącą popularność komunikatora, Facebook postanowił wprowadzić udogodnienie przeznaczone dla biznesu. Nowa wtyczka do Messengera, umożliwi umieszczenie komunikatora na stronie internetowej i prowadzenie live chatu z klientem.
Narzędzie jest pomocne dla firm i przedsiębiorstw kontakcie z klientami w nowy i angażujący sposób. Udostępnienie wtyczki Consumer Chat znacznie usprawnia komunikację z klientem oraz zastępuje czat online narzędziem od Facebooka, które jest darmowe, wygodne i znane użytkownikom…
Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl