Z ostatniej chwili

Jak zrobić dobry webinar? Duże zmiany w Mapach Google. Pomiar efektów działań marketingowych. Social Media, a pozycjonowanie. Błędy serwisów

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Dobry webinar, czyli o czym musisz pomyśleć, żeby widzowie byli zachwyceni

Jest zgoda na webinar! Budżet zaakceptowany. Świetnie! No, ale co dalej? Od czego zacząć? Wiesz, że webinar DOBRZE przygotowany przynosi wiele korzyści: jest doskonałym narzędziem content marketingowym, buduje świadomość marki, pomaga edukować rynek i nawiązywać relacje biznesowe. Ale co oznacza to wyżej wspomniane: DOBRZE?

Jeżeli do tej pory nie miałeś okazji wypróbować webinarów w swoich działaniach marketingowo-sprzedażowych albo próbowałeś je zastosować, ale ich efektywność pozostawiała wiele do życzenia, przeczytaj tekst i sprawdź, o czym warto pamiętać, by jak najlepiej zagospodarować potencjał, jaki daje to narzędzie.

Z webinarem jest trochę jak z filmem: jeżeli już na początku potrafisz zaangażować widza, utrzymać jego skupienie, dajesz mu przestrzeń na myślenie i zostawisz oglądającego z poczuciem, że warto było poświęcić czas, recenzje będą wysokie. Zdaniem Alfreda Hitchcocka: „Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć”. Podobnie jest i w tym przypadku…

Czytaj więcej na: https://www.internetstandard.pl

Spore zmiany w Mapach Google

Google wprowadza nową szatę graficzną. Różnym typom obiektów zostaną przydzielone osobne kolory. I tak np. restauracje i kawiarnie będą pomarańczowe, sklepy – ciemnoniebieskie, a przychodnie i szpitale – czerwone. Pojawią się też nowe ikony.

Ważną zmianą w Google Maps ma być także dostosowanie podpowiedzi do aktualnej aktywności użytkownika. Inne sugestie zobaczymy prowadząc samochód, inne jadąc autobusem, a inne spacerując…

Czytaj więcej na: http://www.chip.pl

Czy da się zmierzyć efektywność działań marketingowych?

Każda kampania marketingowa rządzi się swoimi prawami, a jej powodzenie zależy od wielu czynników. Procesy, które na to wpływają mogą przyprawić o przysłowiowy ból głowy. Jak się w tym wszystkim połapać i jak najefektywniej prowadzić działania marketingowe?

Jeden z klientów, z którym mieliśmy okazję pracować, od bardzo dawna kroczył utartymi ścieżkami. Te same działania marketingowe rok po roku. Przeznaczał określoną część budżetu na telewizję, część na kampanię w prasie i w Internecie. Całkowita asekuracja i pełne bezpieczeństwo. Efektem tego było to, że sprzedaż jego produktów utrzymywała się na tym samym, niezmienionym poziomie.

Czy robił dobrze czy źle?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Wpływ Social Media na pozycjonowanie

Ogólna zasada jest prosta. Jeśli chcesz pozyskiwać duży, kaloryczny ruch na swoją stronę internetową, rozsiąść się wygodnie w TOPach wyników wyszukiwania, aktywność w mediach społecznościowych jest koniecznością. Nie jest to jednak sytuacja przyczynowo-skutkowa. Duża aktywność w Social Media nie ma bezpośredniego wpływu na pozycje w wynikach wyszukiwania. Istnieje tu jednak ewidentna zależność. Strony zajmujące wysokie pozycje w SERPach z reguły mogą pochwalić się sporą aktywnością w mediach społecznościowych. Skąd zatem ta korelacja między popularnością w Social Media a wynikami w Google? Odpowiedź na to pytanie jest niezwykle prosta.

Otóż media społecznościowe, jak sama nazwa wskazuje, zostały stworzone dla ludzi, roboty wyszukiwarek są dla ich twórców zupełnie nie istotne, większość linków z profili w Social Media posiada atrybut nofollow. Jednak z punktu widzenia prowadzenia działalności niezwykle istotnym elementem jest promocja marki i komunikacja z Klientem…

Wpływ Social Media na pozycjonowanie

Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl

7 grzechów głównych serwisów

Search Engine Optimization (SEO) stoi na dwóch filarach – działaniach on-site (na stronie www) oraz off-site (poza stroną www). Jeszcze kilka lat temu działania linkbuildingu były jedynie uzupełniane optymalizacją serwisu.

Dzisiaj role się wyrównały, a wiele osób twierdzi nawet, że to linkbuilding dopełnia działania optymalizacji. Mimo tak ważnej roli optymalizacji serwisu w procesie pozycjonowania często można napotkać te same, powtarzające się w różnych serwisach błędy utrudniające osiągnięcie wysokich pozycji serwisu na kluczowe frazy i wzrostów jego ogólnej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

9 wskazówek jak pozycjonować w nowym SEO

Napisanie posta blogowego wymaga pewnych umiejętności; podobnie jest z innymi formami piśmiennictwa. W celu utrzymania zainteresowania swojego czytelnika, powinieneś pomyśleć o strukturze tego co chcesz napisać i tym, jak sprawić, by tekst, który wychodzi spod twojego pióra był atrakcyjny Możesz pomóc swoim czytelnikom w zrozumieniu głównej idei tekstu poprzez umieszczenie nagłówków, podtytułów i jasno wydzielonych akapitów.

Jeżeli ludzie rozumieją i lubią tekst, jaki napisałeś, są o wiele bardziej skłonni zalajkować go, podzielić się nim ze znajomymi, zatweetować bądź dać do niego odnośnik na swojej stronie. A to spowoduje polepszenie wykrywalności Twojej strony/tekstu w wyszukiwarkach. Więc w celu poprawienia swoich wyników w Google, z pewnością powinieneś poprawić swoje umiejętności pisarskie.

Dla niektórych pisanie tekstów zorientowanych na SEO i pisanie tekstów mających przyciągnąć uwagę czytelnika to dwa różne, często wręcz wykluczające się, zadania. Nic bardziej mylnego. W rzeczy samej, jeżeli pragniesz nie tylko dobrego, ale także sprzyjającego SEO posta blogowego, wyrazy, poprzez które chcesz zostać odnalezionym, powinny znajdować się w wyróżnionych miejscach. Niestety, używany wyrazów kluczowych zbyt często mocno narusza czytelność tekstu. Więc z pewnością powinieneś tego unikać…

https://socialmedia.pl/9-wskazowek-pozycjonowac-nowym-seo/

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Czym jest kanibalizacja słów kluczowych Jak budować strategię content marketingową Dlaczego strona nagle znika z wyników wyszukiwania

Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak budować strategię content marketingową? Dlaczego strona nagle znika z wyników wyszukiwania?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Czy wiesz, że najczęściej wybieranym …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA