Z ostatniej chwili

YouTube wesprze WhatsApp’a. Facebook nowy przycisk. Podgląd filmów na YouTube nie działa? Co nastolatki robią w Social Media? Fanpage i zyski dla firmy

WhatsApp dostanie wsparcie YouTube

Szykuje się dawno oczekiwana funkcja w WhatsApp. Jak odkryło WABetaInfo, w aplikacji pojawi się wsparcie dla filmików z YouTube, co oznacza, że wreszcie nie trzeba będzie wychodzić z aplikacji, by obejrzeć jakiś klip. Nie wiadomo, kiedy ta funkcja zostanie wdrożona na stałe i dla wszystkich użytkowników. Na razie trwają testy.

Obecnie użytkownicy WhatsApp, gdy zechcą się podzielić linkiem do YouTube, ma on postać wyłącznie hiperłącza. Trzeba je kliknąć, tym samym wyjść z aplikacji i uruchomić YouTube. Innymi słowy konwersacja zostaje przerwana tylko po to, by ktoś mógł przenieść się do innego programu i tam obejrzeć dany klip…

Czytaj wiecej na: http://www.komputerswiat.pl

Nowy przycisk na Facebooku budzi wiele emocji. Dlaczego?

Sprawdzasz co jakiś czas, co dzieje się u Twojego ex-partnera, byłego pracodawcy lub przyjaciela, z którym jesteś skłócony? Uważaj, za pomocą nowego przycisku na Facebooku możesz omyłkowo poinformować ich o swojej wizycie na ich profilu.

Chyba każdy z nas, chociaż jeden raz, potajemnie przeglądał profil wybranej osoby i nie chciałby, aby się o tym dowiedziała. W mediach społecznościowych często sprawdzamy aktywności innych, aby przekonać się co dzieje się w ich życiu, ale jednocześnie nie chcemy pozostawiać po sobie śladu i okazać zainteresowania. Dlatego nowy przycisk „Hello” wprowadzony po cichu przez światowego giganta budzi w użytkownikach wiele emocji. Pozwala on na wirtualne przywitanie z nieznajomą osobą na Facebooku, więc na pierwszy rzut oka wydaje się ciekawym rozwiązaniem. Sęk w tym, że przez swoje umiejscowienie jest przez przypadek klikany i może spowodować, że osoba, której profil podglądamy dowie się o naszej wizycie. Nawet, jeśli byśmy tego nie chcieli.

Jak możemy przeczytać na Mirrorprzycisk z machającą ręką usytuowano tuż przy tym, za pomocą którego zaprosimy użytkownika do znajomych

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Nie działa ci nowy podgląd filmów na YouTube? Musisz używać Chrome lub Opery

YouTube wprowadził nowy podgląd filmów, który dostępny jest w przeglądarkach internetowych na komputerach. Google na własnych stronach wsparcia technicznego wyjaśniło działanie funkcji i dodało, że podgląd działa na razie tylko w dwóch przeglądarkach internetowych. To Chrome lub Opera.

O nowym podglądzie filmów z YouTube’a wspominaliśmy wam w weekend. Funkcja jednak nie działała u wszystkich. Google postanowiło to wyjaśnić i okazuje się, że dostęp oferowany jest w zależności od przeglądarki internetowej, w której uruchamiany jest serwis z filmami…

Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl

Wychowanie w czasach Social Media. Co nastolatki robią w sieci?

To temat trudny do ustalenia, gdyż większość rodziców tak naprawdę nie monitoruje internetowych poczynań swoich dzieci. Zdecydowana większość wierzy, że ich dziecko nie prowadzi żadnych ryzykownych działań online. Czy słusznie? Niestety… badania pokazują, że obraz typowych zachowań nastolatków w sieci może być bardzo rozczarowujący.

Social Network is brutal

Spoglądając na portale społecznościowe gimnazjalistów, możemy przypuszczać, że w niektórych przypadkach rodzice po prostu wolą nie wiedzieć, co w sieci udostępnia ich latorośl. Publiczne profile nastolatków w serwisach społecznościowych są festiwalem próżności i wysypem wulgarnych treści. Aby zwizualizować skalę problemu wystarczy zerknąć na poniższy przykład.

( Fot. TVP INFO)

Wychowanie z uwzględnieniem sfery online jest dziś koniecznością. Dorastające pokolenie Z, nazywane także generacją @ – urodzeni po 2000 roku, nie znają świata bez Internetu. Funkcjonują równolegle w świecie wirtualnym i rzeczywistym. Obie płaszczyzny przenikają się do tego stopnia, że aktywne życie społeczne nie jest już możliwe w trybie offline.

Dla starszych osób, rzeczywistość w której dorastają dzieci jest czymś zupełnie abstrakcyjnym. Nie mogą przekazać kolejnemu pokoleniu swoich doświadczeń, bo ich po prostu nie posiadają. Nie rozumieją siły internetowego hejtu, bo nigdy się z nim nie spotkali. Nie wiedzą, że publikowane online zdjęcia na zawsze pozostawiają ślad dlatego, że swoje pierwsze imprezy fotografowali analogowym aparatem. Dzisiejsza młodzież, jako pierwsze pokolenie urodzone w świecie Internetu i nowych technologii nie ma skąd czerpać wzorców. I być może właśnie tutaj leży przyczyna skali problemu. To prawda, że młode osoby nie mają świadomości wszystkich konsekwencji. Ale czy jest to ich wyłączny problem? Dorośli i teoretycznie doświadczeni internauci niejednokrotnie wymagają gruntownej edukacji w tym temacie. Pedagog Sandra Nowosad z Przedszkola nr 11 we Wrocławiu  podkreśla: Edukację w kwestii internetowej etykiety należy rozpocząć przede wszystkim od rodziców. Trudno wymagać rozwagi od najmłodszych, jeśli nieświadomi konsekwencji rodzice dzielą się aspektami z rodzinnego życia i udostępniają zdjęcia dzieci, nawet te w negliżu

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

Fanpage na Facebooku – realne korzyści dla marki

Wielu marketingowców i właścicieli firm wciąż zadaje sobie to pytanie – czy obecność na Facebooku przyniesie firmie realne korzyści?

Po pierwsze – precyzyjne dotarcie do klientów

Sieć reklamowa Facebooka to narzędzie, które umożliwia dotarcie z treściami reklamowymi do wąsko wyselekcjonowanych grup odbiorców. Pozwala ono na targetowanie reklam nie tylko pod kątem płci czy wieku, ale także zainteresowań czy lokalizacji.

Jeśli więc chcemy dotrzeć z reklamą do 22-letnich mężczyzn z Wrocławia, którzy interesują się sportem – nic prostszego! Wystarczy ustawić odpowiednie parametry w menadżerze reklam.

Przykład sprytnego targetowania

Firma z branży spożywczej właśnie wprowadza na rynek zdrowe przekąski. Szkopuł w tym, że konsumenci mogą je kupić tylko w wybranych sieciach sklepów.

Jak dotrzeć z przekazem do klientów właśnie tych marketów? Jak sprawić, aby facebookowa reklama wpłynęła na większą sprzedaż zdrowych przekąsek?

Dzięki mechanizmowi targetowania ustawiliśmy reklamę tak, aby widzieli ją na ekranach swoich smartphonów osoby, które znajdują się w tych konkretnych sklepach lub w ich okolicy.

Jeśli konsument przebywający w tej lokalizacji włączy Facebooka, jego oczom ukaże się apetyczne zdjęcie przekąsek wraz z informacją, że może je kupić właśnie w tym sklepie. Sprytnie?…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA