Z ostatniej chwili
Jak zoptymalizować stronę www Co daje pozycjonowanie strony Opisy kategorii – jak i po co je tworzyć Pozycja w Google jak sprawdzić
Jak zoptymalizować stronę www Co daje pozycjonowanie strony Opisy kategorii – jak i po co je tworzyć Pozycja w Google jak sprawdzić

Jak zoptymalizować stronę www? Co daje pozycjonowanie strony? Opisy kategorii – jak i po co je tworzyć? Pozycja w Google jak sprawdzić?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

JAK ZOPTYMALIZOWAĆ STRONĘ WWW? POZNAJ 3 KLUCZOWE OBSZARY OPTYMALIZACJI!

Optymalizacja strony to inaczej ulepszanie jej różnych obszarów, aby zwiększyć jej skuteczność i przystępność. Optymalizacja strony dotyczy m.in. tego, jak przyjazna jest dla użytkowników, jak ocenią ją roboty Google czy też jak bardzo sprzyja pozyskaniu sprzedaży.

TYPY OPTYMALIZACJI STRONY

Optymalizacja może być prowadzona w kodzie strony i być niedostrzegalna dla użytkowników, ale za to – widoczna dla robotów Google. Może też obejmować sferę graficzną lub działanie strony. Celem optymalizacji jest poprawa efektywności strony pod wieloma względami, ale przede wszystkim pod względem wpływu na biznes…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co daje pozycjonowanie strony?

Zapewne niejednokrotnie czytałeś czym jest pozycjonowanie lub jak się pozycjonuje strony bądź sklepy internetowe w wyszukiwarkach. Ale czy na pewno zdajesz sobie sprawę jakie korzyści może przynieść dla Twojej działalności? Czy wiesz, dlaczego niektóre firmy opierają swój biznes wyłącznie na promocję firmy w sieci? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania – zapraszamy do niniejszej lektury.

Czym właściwie jest pozycjonowanie stron?

Dla przypomnienia – działania związane z pozycjonowaniem stron opierają się na uzyskiwaniu wysokich pozycji na określone słowo kluczowe, w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im więcej słów kluczowych znajdzie się na wyższych pozycjach, związanych z Twoimi usługami bądź produktami – tym więcej ruchu na Twojej stronie lub sklepie internetowym. To z kolei przekłada się na większą ilość konwersji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Opisy kategorii – jak i po co je tworzyć?

Jak wiadomo, każdy tekst umieszczony na dowolnej stronie pełni określoną funkcję. To od niej zależy, w jaki sposób jest konstruowany. Opisy kategorii również mają swoistą rolę – dlatego zawsze powinny być tworzone z myślą o niej.

Czym są i do czego służą opisy kategorii?

To teksty mające na celu zaprezentowanie grupy produktów. Zawierają informacje o tym, jakie produkty klient może znaleźć w danej kategorii i dlaczego warto poświęcić im uwagę. Opisy kategorii to elementy istotne zwłaszcza dla wyszukiwarki. Mają duży wpływ na proces pozycjonowania. Położenie strony w wynikach wyszukiwania podwyższa się dzięki słowom kluczowym zawartym w tekście. To także dobry obszar do zastosowania linkowania wewnętrznego. Witryna staje się bardziej użyteczna dla robotów dzięki większej liczbie odnośników. Nie znaczy to jednak, że linkowanie nie jest ważne z perspektywy czytelnika. Odsyłanie użytkowników prosto do interesującego produktu pozwala im szybko działać na stronie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycja w Google – jak sprawdzić, na którym miejscu jest moja strona

W internecie trwa wyścig o jak najwyższe pozycje stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Każdy właściciel strony www, obojętnie czy mowa o sklepie internetowym, blogu, stronie usługowej, czy informacyjnej, dąży do tego, aby to właśnie jego witryna okupowała najwyższe miejsca w rankingu. Jest to działanie celowe i niezbędne, gdyż lepsza widoczność domeny to większy ruch, który z kolei przekłada się na wzrost dochodów.

Z artykułu dowiesz się jak w prosty sposób sprawdzić pozycję strony w Google, jakie narzędzia możesz wykorzystać do monitorowania pozycji i co zrobić, aby zwiększyć widoczność Twojej strony. Zapraszam!…

Więcej dowiesz się u źródła >


Linkowanie wewnętrzne na stronie WWW – dobre praktyki SEO

Jednym z bardziej istotnych elementów optymalizacji serwisu internetowego pod względem SEO (choć nie tylko) jest linkowanie wewnętrzne (internal linking). Czym ono jest i jaki ma wpływ na wyniki wyszukiwania? Jak zaprojektować poprawną architekturę informacji? Oto kilkanaście dobrych praktyk w tym zakresie.

Linkowanie wewnętrzne jest ściśle powiązane ze stworzeniem prawidłowej struktury strony. Aby linkowanie miało jakikolwiek sens, musimy przede wszystkim mieć zasoby, które nadają się do linkowania. Takie, które mają potencjał przyciągnięcia uwagi użytkownika w wyszukiwarce oraz mogą zostać zaindeksowane…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak stworzyć dobrą nazwę firmy?

W dobie wszechobecnego szumu informacyjnego przebicie się ze swoimi usługami czy produktami w internecie staje się wyzwaniem. Jednym ze sposobów ułatwiającym potencjalnym klientom dotarcie do nas jest stworzenie dobrej nazwy firmy.

Zazwyczaj jeżeli użytkownik ma coś zapamiętać, to najczęściej będzie to właśnie nazwa lub logo przedsiębiorstwa. Dlatego warto zadbać o chwytliwe hasła określające naszą markę. Od czego zacząć tworzenie nazwy firmy, czego unikać, a także jakie są metody kreatywne, które ułatwią cały proces – na te wszystkie pytania odpowiadamy w poniższym wpisie…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK DZIAŁA ALGORYTM GOOGLE I JAK CZĘSTO SIĘ ZMIENIA?

Google, mimo że dzieli się ogólnymi informacjami na temat algorytmu wyszukiwarki, szczegóły zostawia dla siebie, zmniejszając ryzyko, że „złamie” system, który ma być możliwie obiektywny. Finalnie, pozycja strony w wynikach wyszukiwania zależy od szeregu czynników, których waga nie jest jednoznacznie określona.

Zawartość wyświetlana w wyszukiwarce z założenia ma być obiektywna, dostępna w każdej chwili oraz możliwie najtrafniej dopasowana do zapytania. Każdy użytkownik ma mieć bezpłatny dostęp do dobrych jakościowo informacji. Taka jest filozofia Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak stworzyć najlepszą reklamę w Google Ads?

Nieważne, jak dużo czasu poświęcisz na analizę słów kluczowych i jak precyzyjnie pogrupujesz je w strukturze grup reklam i kampanii – bez dobrych reklam nie osiągniesz dobrych wyników. W tym artykule dowiesz się, jak technicznie przygotować najlepszy tekst reklamowy i na co powinieneś zwracać uwagę przy cyklicznej optymalizacji.

Znaczenie reklamy w systemie aukcyjnym

Zacznijmy od podstaw i dwóch głównych pojęć – Rankingu reklam i Wyniku Jakości. Na Ranking reklamy składają się głównie Wynik Jakości (ang. Quality Score, QS) Twoich reklam oraz deklarowana stawka CPC. Sam Wynik Jakości zależy od przewidywanego współczynnika klikalności, trafności reklamy i doświadczenia związanego ze stroną docelową. Jeśli dobrze się wczytasz w materiały Google’a, zdasz sobie sprawę z tego, że reklamy mają wpływ na każdy z elementów QS…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie landing page. Jak zadbać o SEO strony lądowania?

Landing page zazwyczaj przyjmuje postać tzw. one-pagera. Najprościej ujmując, jest to pojedyncza strona służąca do konwersji wyrażanej w liczbie pobrań, wygenerowanych leadów lub wolumenu sprzedaży – produktów, jak i usług. Ten rodzaj stron charakteryzuje się prostotą budowy (bez rozbudowanej struktury) i łatwym przekazem (skupionym na jednym, ściśle określonym celu).

Do promocji serwisów typu landing page wykorzystuje się zazwyczaj płatne formy reklamy, pośród których królują: Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads, Instagram Ads i kilka innych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak ustawić odpowiednie przekierowania 301 i 302?

Każdy szanujący się specjalista SEO ma co najmniej podstawową wiedzę na temat ustawienia odpowiedniego przekierowania 301 i przekierowania 302, prawda? Okazuje się, że niekoniecznie.

Zatem zanim przejdziemy do gotowych wskazówek przypomnijmy, iż przekierowanie to nic innego, jak ustawienie reguły, dzięki której możliwe jest przenoszenie ruchu ze strony na nowy adres. Drugą ważną informacją na temat redirect 301 jest to, że dzięki temu przekierowaniu wyszukiwarki wiedzą, że wartość strony ma być przypisana do nowego adresu. Tyle w teorii – jak to wygląda w praktyce?…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK ZNALEŹĆ BŁĄD 404?

Niezależnie od tego, czy przechwyciłeś domenę wygasłą, czy jesteś właścicielem sklepu internetowego, serwisu lub bloga – robienie porządków z 404-kami to po prostu dobra praktyka. Jak znaleźć te błędy 404? Z jakich narzędzi korzystać? O tym w dzisiejszym materiale.

404-ka to podstawowy kod błędu HTTP wskazujący na brak zawartości po stronie serwera. Co prawdopodobne – z błędami 404, jako internauta, masz niewiele do czynienia. Najpopularniejsze systemy CMS buduje się w taki sposób, że zawartość która została usunięta, jest wycofywana z architektury informacji i dotarcie do błędu 404 „na froncie” wcale nie jest takie proste. Tyle tylko, że pod przysłowiem – „czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal” na pewno nie podpisałby się Googlebot, bo fakt usunięcia wpisu z bloga, albo produktu, kategorii ze sklepu internetowego może generować błędy 404, które niezagospodarowane – mogą potencjalnie osłabiać domenę…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA