Z ostatniej chwili
Zakaz TikToka nie nastąpił. TikTok – jakie daje możliwości dla biznesu Nowy format reklam na YouTube. Jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube
Zakaz TikToka nie nastąpił. TikTok – jakie daje możliwości dla biznesu Nowy format reklam na YouTube. Jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube

Zakaz TikToka nie nastąpił. TikTok – jakie daje możliwości dla biznesu? Nowy format reklam na YouTube. Jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube?

Zakaz TikToka nie nastąpił. Co dalej z popularną aplikacją w USA?

Minął „ostateczny” termin wyznaczony ByteDance na sprzedaż TikToka w Stanach Zjednoczonych. Termin minął, a sprzedaż nie nastąpiła. Aplikacja nadal jest dostępna dla użytkowników, zaś na horyzoncie nie widać żadnej blokady. 

Spoglądam ostatnio w kierunku wydarzeń w Stanach Zjednoczonych dotyczących TikToka. Z kronikarskiego obowiązku relacjonowałem Wam przez ostatnie miesiące wszystkie działania, jakie były skierowane przeciwko tej najpopularniejszej aktualnie aplikacji mobilnej. Zaczęło się w sumie od zakazu w Indiach, który poniekąd wpłynął na tok dalszych wydarzeń…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok – jakie daje możliwości dla biznesu?

TikTok to platforma, w której publikowane są treści wideo kręcone w pozycji wertykalnej. TikTok to jednak nie tylko miejsce publikacji, dzięki narzędziu masz możliwość prostego montażu klipu, a także urozmaiceniu go o dodatkowe elementy, takie jak teksty czy naklejki. Niezbędnym elementem krótkiego filmiku jest odpowiednio dobrany podkład muzyczny. Ze swoim klipem możesz dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Zastanawiasz się, jakie są możliwości TikToka dla biznesu i czy firmy powinny w niego inwestować? Przekonaj się.

Czym wyróżnia się TikTok?

Platforma cieszy się stale niesłabnącą popularnością. Według Sensor Tower TikTok to najczęściej pobierana aplikacja na świecie – w październiku 2020 została zainstalowana 66 mln razy. To o 9,5% w stosunku do października 2019 roku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowy format reklam na YouTube – kiedy zainstalujesz Adblock?

Reklamy, reklamy i jeszcze więcej reklam. Zastanawialiście się kiedyś, co by się działo, gdyby w telewizji odwrócono proporcje reklam co do długości filmu? Może rozważaliście, co by się stało, gdyby w radiu przed każdym utworem słyszalne były dwie „krótkie” reklamy.

Widocznie w Google ktoś na poważnie prowadzi takie analizy. Bo co rusz znajdują oni kolejną wolną niszę, w którą można upchnąć kolejny format reklamy. Oczywiście dla dobra wszystkich. Bo przecież jest to szansa, aby reklamodawca dotarł do większej ilości potencjalnych odbiorców. Nawet jeśli Ci potencjalni odbiorcy tego nie chcą…

Więcej dowiesz się u źródła >

YouTube będzie wyświetlać reklamy, ale nie zapłaci za nie małym twórcom

Od 18 listopada YouTube zacznie wyświetlać reklamy w filmach niektórych twórców. Nie zapewni im to jednak przychodów z reklam. Nie są bowiem wystarczająco duzi, aby zarejestrować się w programie partnerskim.

Dotąd, gdy reklamy były wyświetlane w filmach na YouTube, twórcy zazwyczaj otrzymywali część przychodów dzięki uczestnictwu w programie partnerskim. Po aktualizacji warunków korzystania z platformy twórca spoza programu partnerskiego „może widzieć reklamy w niektórych swoich filmach”. Oczywiście jednak YouTube mu nie zapłaci…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube?

Każdy kolejny rok nazywany jest przez marketingowców rokiem video. Niewątpliwie w 2021 roku znaczenie contentu video znowu wzrośnie, będziemy oglądać je częściej, chętniej wchodzić z nim w integrację, bardziej angażować się.

To sprawia, że wiele firm lwią część budżetu marketingowego przeznacza na reklamy wideo. Płacąc pieniądze, chcą one jednak wiedzieć nie tylko, czy filmowy komunikat jest skuteczny, ale w jakim stopniu jest efektowny. Takiej wiedzy oczekują nie tylko giganci, ale i małe przedsiębiorstwa, które coraz śmielej inwestują w content video. To, czy on się podoba i jakie są jego konwersję, pomogą dowiedzieć się takie narzędzia jak YouTube Analytics oraz panel Google AdWords. Jak one działają i jakie wskaźniki należy wziąć pod uwagę, oceniając efektywność kampanii reklamowych?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak mierzyć skuteczność działań komunikacyjnych na Facebooku?

Chcąc efektywnie korzystać z prowadzenia komunikacji w social mediach, warto określić sobie tzw. KPI, czyli Key Performance Indicators (kluczowe wskaźniki efektywności). Przykładowo, dane statystyczne Facebooka umożliwią nam śledzenie postępu działań, kontrolę realizacji celów, a także porównanie do innych firm.

10 lat temu, kiedy marki w Polsce rozpoczynały realizację działań komunikacyjnych na Facebooku, podstawowym KPI była liczba fanów. Wynikało to z faktu, iż liczba fanów miała bezpośrednie przełożenie na organiczny zasięg publikowanych postów. Z czasem Facebook zaczął wprowadzać zmiany w algorytmie, znacznie ograniczając widoczność treści. Tym samym, znaczenie wskaźnika „liczba fanów”  zmniejszyło się, utrzymując wyłącznie funkcję reprezentacyjną…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowa opcja wyszukiwania za pomocą słów kluczowych na Instagramie

Instagram dodaje nową opcję wyszukiwań po słowach kluczowych. Sprawdźcie na czym będzie ono polegało.

Nie samymi zdjęciami Instagram żyje! Równie ważne na tym serwisie są również wyszukiwania. I wszystko wskazuje na to, że te obecne już nie są wystarczające dla medium, gdyż dodaje nowe, oparte na słowach kluczowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook – jak ustawić zdjęcie profilowe jako prywatne (poradnik)

Zarządzanie zdjęciami na portalu Facebook jest niezmiernie ważne dla jego użytkowników, a ich ustawienia są uzależnione głównie od osobistych preferencji. Jeśli nie chcesz, aby twoje zdjęcia lub albumy były widoczne – po prostu je blokujesz. Jednak co w przypadku zdjęcia profilowego? Jak zablokować jego widoczność?

Facebook jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie i korzystają z niej miliony ludzi. Za jego pośrednictwem, użytkownicy serwisu dzielą się ze światem różnymi informacjami na swój temat. Na szczęście, jeśli nie mamy ciągot do ekshibicjonizmu w sieci, to w ustawieniach strony znajdziemy narzędzia, które pomogą nam dostosować widoczność poszczególnych elementów w zależności od naszych preferencji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Na Facebooku pojawią się nowe narzędzia umożliwiające wsparcie finansowe i społecznościowe

Facebook wprowadził nowe narzędzia dające możliwości wsparcia osób potrzebujących. Wszystko za sprawą Giving Tuesday.

3 grudnia to od 2012 roku jeden z bardziej wyjątkowych dni w roku. To właśnie wtedy ludzie na całym świecie mają szansę sobie wzajemnie pomóc. Dlatego Facebook stworzył nowe narzędzia, aby użytkownicy mogli jak najpełniej wykorzystać ten dzień…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA