Eksperyment: Jak zostać gwiazdą Instagrama?
Od razu uprzedzam: tytuł może być nieco mylący – w tekście nie przedstawię Ci 10 sposobów na to, jak szybko zostać instagramowym celebrytą. Owszem, możesz spróbować przeprowadzić podobny eksperyment na swoim koncie, tylko zastanów się, czy na pewno tego chcesz.
Po pierwsze: pieniądze. Po drugie: złudzenie. Na razie nic szczególnego nie wyjaśniłem, więc zacznijmy od początku. Ogromną popularnością cieszy się obecnie influencer marketing. Dla tych mniej zainteresowanych światem marketingu, w telegraficznym skrócie, jest to wykorzystywanie wpływowych osób do promocji konkretnych produktów. I celowo użyłem słowa „wpływowych”, bowiem Ty także możesz być influencerem w swoim otoczeniu. Więcej o liderach opinii, trendsetterach i influencerach właśnie pisałem na łamach DailyWeb już jakiś czas temu…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Reklama w grupach na Facebooku – czy to możliwe?
Grupy na Facebooku stają się coraz popularniejsze. Nic dziwnego. Portal Zuckerberga wciąż tnie zasięgi. Użytkownicy śledzą więcej treści. Łatwiej zniknąć w tłumie. Dlatego grupy, które wysyłają swoim członkom powiadomienia o nowych postach, są na fali wznoszącej. Jednak czy da się do tych ludzi kierować również reklamę?
Reklama do członków grupy na Facebooku
Obecnie możemy kierować reklamę jedynie do członków własnej grupy na Facebooku (czyli takich, których jesteśmy adminem), a i ta opcja nie jest dostępna dla wszystkich użytkowników. Przynajmniej nie bezpłatnie – FastTony.es, narzędzie do konfigurowania kampanii pozwala korzystać z tego rozwiązania, nawet gdy nasze konto reklamowe jeszcze nie ma go włączonego…
Czytaj więcej na: http://arturjablonski.com
Nowa grupa niestandardowych odbiorców na Facebooku
Facebook właśnie testuje grupę docelową, która moim zdaniem nieźle zamiesza w marketingowym świecie. Do tej pory wszystko się kręciło wokół działań online (odwiedziny strony, konwersja na fanpage/witrynie), a teraz niebieski gigant chce zaoferować nam „konwersję” z rzeczywistego świata.
Reklama kierowana do ludzi, którzy odwiedzili twoją restaurację, sklep stacjonarny itp. Nowa funkcja stwarza nowe możliwości, aby zbudować grupę zaufanych klientów. Offline remarketing, będzie zapewne wzbogacony o takie ciekawe możliwości śledzenia użytkowników (np. osoby, które odwiedziły 2,5,10 razy daną lokalizację np. w ciągu miesiąca)…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Podoba Wam się nowy styl Facebooka?
Po kilku wpadkach Facebook jest bardzo ostrożny we wdrażaniu zmian w wyglądzie serwisu. Robi to na raty, eksperymentując na wybranych grupach użytkowników. Ich reakcja na wszelkie modyfikacje jest kluczowa, dlatego po udanym okresie testowym nowy wygląd niektórych elementów Facebooka powinien pojawić się już u wszystkich.
Nowy wygląd przycisków
Naturalnie spora część z Was mogła zauważyć te zmiany nieco wcześniej. Niektórzy nawet nie zwracają na nie uwagi, dopóki oczywiście nie wpływa to na korzystanie z serwisu. Tym razem Facebook nie zdecydował się na radykalną przemianę, skupiając się na ułatwieniu korzystania z najczęściej używanych funkcji serwisu na urządzeniach mobilnych oraz desktopie. Właśnie dlatego zwiększeniu uległy trzy najważniejsze przyciski znajdujące się pod każdą aktywnością: Lubię to, Komentarze i Udostępnij. Wszystko po to, by tapnięcie w nie było jeszcze łatwiejsze…
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl
Reddit, Facebook, Google i Apple sprzeciwiają się nacjonalizmowi w USA
Amerykańskie firmy sprzeciwiają się rasizmowi i nienawiści. To odpowiedź na wydarzenia w Virginii. W sobotnich zamieszkach zginęła jedna osoba a kilkanaście zostało rannych.
Serwisy Reddit i Facebook usuwają grupy, w których nacjonaliści nawołują do przemocy i nienawiści po wydarzeniach w Charlottesville w Stanach Zjednoczonych. GoDaddy i Google odmawiają rejestracji neonazistowskich portali, takich jak np. The Daily Stormer. Do ofensywy przeciwko prawicowym ekstremistom przyłączają się kolejne firmy z branży IT…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl