Z ostatniej chwili
5 najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych. LinkedIn dodaje nowe narzędzia dla freelancerów. Facebook, czyli Meta

5 najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych. LinkedIn dodaje nowe narzędzia dla freelancerów. Facebook, czyli Meta

5 najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych

Internauci korzystający z Instagrama, Twittera, Facebooka czy TikToka chętnie dzielą się aspektami swojego życia osobistego, upodobaniami, antypatiami, a także poufnymi informacjami. Nie wszyscy biorą pod uwagę fakt, iż Internet oprócz wielu zalet, niesie ze sobą poważne zagrożenia w postaci inwigilacji, dezinformacji czy narażenia się na ataki oszustów i prześladowców. Eksperci od bezpieczeństwa wskazują na pięć najczęściej popełnianych błędów przez użytkowników mediów społecznościowych, które mogą prowadzić do utraty prywatności, a czasami uszczuplenia domowego budżetu.

Silne hasła są kluczem do osobistych i finansowych informacji online. Unikalne hasło do każdego konta w mediach społecznościowych utrudnia cyberprzestępcom uzyskanie dostępu do nich, jeśli dane zostaną ujawnione w wyniku naruszenia lub oszustwa internetowego. Dlatego warto przejrzeć wszystkie konta na mediach społecznościowych i zmienić te, które mają te same dane logowania…

Więcej dowiesz się u źródła >

LinkedIn dodaje nowe narzędzia dla freelancerów

Na LinkedIn pojawią się nowe narzędzia dla freelancerów, których zadaniem jest ułatwienie im pracy i szukania zleceń.

Coraz więcej osób postanawia pracować w charakterze freelancerów. Po części za wzrost liczby takich osób odpowiada pandemia. Natomiast równie duży wpływ na zmianę sposobu myślenia o pracy, ma chęć poczucia wolności i pracy z każdego miejsca na świecie. Widząc ten trend, LinkedIn postanowił wprowadzić narzędzia ułatwiające zdobycie zleceń przez freelancerów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Stało się! Facebook zmienił swoją nazwę na Meta

Marka Facebook zmieniła swoją nazwę na Meta. Firma poszła tym samym w ślady innego giganta – Google.

Firma Marka Zuckerberga chce się prężnie rozwijać. W związku z tym nowy, technologiczny początek pragnie zwieńczyć również nową nazwę. Meta to nowa nazwa giganta, którą chce zapoczątkować nowe spojrzenie na świat wirtualny, który zamierza stworzyć dzięki Metaversum…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dobra zmiana na Facebooku. Koniec z rozpoznawaniem twarzy!

Facebook zapowiedział, że z serwisu zniknie opcja rozpoznawania twarzy. Usunięte zostaną także dane na ten temat, które były przechowywane na serwerach.

Wpoście na blogu Facebooka korporacja zapowiedziała wycofanie się z rozpoznawania twarzy na zdjęciach i filmach. Usunięte zostaną także zgromadzone do tej pory dane na ten temat…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

sklep z kosmetykami

Kolejne kłopoty Facebooka

Do wielu zarzutów wysuwanych ostatnio pod adresem tej firmy doszedł kolejny. Wiele wskazuje bowiem na to, że Facebook nie moderuje treści zamieszczanych w jej sieci społecznościowej w taki sam sposób niezależnie od tego, o jaki kraj chodzi. I tak np. najwięcej uwagi ma poświęcać treściom pojawiającym się w USA, Indiach i Brazylii, traktując resztę świata zupełnie inaczej.

Biorąc pod uwagę fakt, że sieć obejmuje swym zasięgiem prawie 3 mld osób na całym świecie, Facebook musi zmienić tę regułę. Obecnie firma skupia swoja uwagę przede wszystkim na tych krajach, w których cieszy się największa popularnością i w związku z tym przynosi najwięcej profitów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Teraz każdy może dodawać linki na Instagram Stories!

Nowa opcja na Instagramie pozwala dodawać linki w Instagram Stories (Relacjach).

Wcześniej było tak, że na dodawania linków typu „Swipe Up” do Stories na Instagramie trzeba było sobie zasłużyć. Większość użytkowników rozwiązywało to w sposób banalny, czyli dodając do takiej relacji info „link in bio”, co stało się częstym widokiem podczas przeglądania instagramowych relacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

YOUTUBE CENNIEJSZY NIŻ TELEWIZJA. NA CO ZWRACAJĄ UWAGĘ UŻYTKOWNICY? [BADANIE]

Coraz częściej oglądamy YouTube na telewizorach i doceniamy unikalne treści na platformie oraz ich autentyczność – wynika z badań zaprezentowanych podczas tegorocznego YouTube Brandcast. Wynika z nich również, że gdyby serwis zniknął, tęskniło by za nim 4 razy więcej osób niż za telewizją. DO tego, aż 81% użytkowników YouTube uważa, że oferuje on treści, jakich nie mogą znaleźć nigdzie indziej.

W lipcu tego roku przeprowadzone zostało badanie etnograficzne użytkowników YouTube. Mieli oni wyobrazić sobie, że YouTube znika całkowicie z ich życia. Ćwiczenie to pokazało, jak wiele dziedzin życia bez YouTube byłoby znacznie trudniejsze, jak wielu podpowiedzi dotyczących codziennego życia brakowałoby użytkownikom: np. co ugotować, co kupić, jak rozwiązać konkretne problemy…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA