Z ostatniej chwili
Facebook - niezależna weryfikacja informacji w Polsce, możliwości dla wszystkich twórców, ustawienia związanych z naszą lokalizacją, reklamy i zakupy
Facebook - niezależna weryfikacja informacji w Polsce, możliwości dla wszystkich twórców, ustawienia związanych z naszą lokalizacją, reklamy i zakupy

Facebook – niezależna weryfikacja informacji w Polsce, możliwości dla wszystkich twórców, ustawienia związanych z naszą lokalizacją, reklamy i zakupy

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Facebook rozszerza program niezależnej weryfikacji informacji w Polsce

12 września br. Facebook ogłosił rozszerzenie programu weryfikacji informacji w Polsce we współpracy ze stowarzyszeniem Demagog – organizacją non-profit stawiającą sobie za cel poprawę jakości debaty publicznej poprzez dostarczanie obywatelom bezstronnej i wiarygodnej informacji.

Walka z dezinformacją to jeden z priorytetów Facebooka. Jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu jest współpraca z niezależnymi weryfikatorami treści na całym świecie, którzy analizują informacje pojawiające się na Facebooku, sprawdzają fakty i oceniają ich wiarygodność…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook daje więcej możliwości dla wszystkich twórców

Czy nowe sposoby na zwiększenie fanów na profilach osób publicznych przyniosą oczekiwane rezultaty?

Wchodzenie w interakcję osób publicznych z fanami staje się codziennością. Streamingi, osobiste notatki i relacje live to tylko niektóre z działań, które wykorzystują znane i lubiane postacie w internecie. Facebook, chcąc okazać im wsparcie, daje nowe możliwości, które mogą zwiększyć ich widownię i dochody. Jakie?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook zmienia sposób ustawień związanych z naszą lokalizacją

Jakie zmiany dotyczące lokalizacji na Facebooku zobaczymy w systemie Android 10 oraz iOS 13?

Facebook jest ostatnio jedną z aplikacji, która najczęściej wprowadza coraz to nowsze aktualizacje lub ustawienia. Tym razem dotyczą one tych ustawień, które wiążą się z naszą lokalizacją. Wszystko za sprawą nowych aktualizacji Androida i iOS-a…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook i Instagram testują reklamy z możliwością dokonania zakupu

Czy użytkownicy na tyle zaufają Facebookowi i Instagramowi, aby dokonać tam zakupu rzeczy, która była reklamowana?

Za ponad trzy miesiące będziemy obchodzić Święta Bożego Narodzenia. Jak się okazuje, dobrze pamiętają o tym twórcy Facebooka, którzy już teraz nastawiają się na rozrzutność swoich użytkowników. Jakie zmiany chcą wprowadzić w związku z tym?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook przeznaczy 10 mln dolarów na projekt identyfikacji deepfake

Facebook sfinansuje projekt Deepfake Detection Challenge, aby pomóc odnaleźć rozwiązanie dla wykrywania manipulacji z użyciem sztucznej inteligencji w wideo.

Facebook przeznaczy łącznie 10 milionów dolarów na prace badawcze i granty przewidziane w projekcie Deepfake Detection Challenge…

Więcej dowiesz się u źródła >


Instagram chce zająć miejsce Tik Toka?

Czy Instagram chce zająć miejsce Tik Toka?

W świecie mediów społecznościowych kopiowanie funkcji sprawdzających się u konkurencji to niemalże codzienność. Tym razem Instagram mocno zainspirował się Tik Tokiem. Czy chce zająć jego miejsce?…

Więcej dowiesz się u źródła >

FACEBOOK TEŻ CHCE UKRYĆ LAJKI. CZY ZMIANA WPŁYNIE NA DZIAŁANIA MARKETERÓW?

O rozważaniach na temat rezygnacji z wyświetlania licznika lajków pod postami, słyszeliśmy już w kontekście Instagrama, który – o czym mówi się coraz głośniej – nie wpływa zbyt dobrze na dobrostan psychiczny swoich użytkowników. Ukrycie lajków miało być jednym ze sposobów na to, by to zmienić. Pomysł podobno jednak brany jest pod uwagę również w kontekście Facebooka.

Instagram ukrywanie lajków testował już w siedmiu krajach, w Kanadzie, Brazylii, Australii, Nowej Zelandii, Włoszech, Irlandii i Japonii. Użytkownik widzi wtedy, jak dużo polubień uzyskało jego zdjęcie czy post, ale pozostali mogą się tylko domyślać. Teraz jednak Facebook, o czym doniosła Jane Manchun Wong, znana z monitorowania nowych funkcji w popularnych aplikacjach, również zastanawia się nad ukryciem licznika “Lubię to”…

Więcej dowiesz się u źródła >

RANDKI NA FACEBOOKU. CZY UŻYTKOWNICY MOGĄ ZAUFAĆ APLIKACJI FACEBOOK DATING?

Facebook ogłosił w zeszłym tygodniu debiut swojej najnowszej usługi, platformy randkowej – Facebook Dating. Informacja pojawiła się zaledwie kilka dni po tym, jak firma po raz kolejny ujawniła naruszenia w kwestii bezpieczeństwa danych. Tym razem chodziło o 419 milionów numerów telefonów, ale wcześniej – o upublicznienie prywatnych postów (14 milionów użytkowników), a jeszcze wcześniej dane, które padły łupem hakerów. To wszystko działo się już po aferze z Cambridge Analytica, więc pytania o bezpieczeństwo aplikacji randkowej Facebooka nasuwają same.

Facebook Dating dostępny jest w głównej aplikacji Facebooka, ale wymaga utworzenia osobnego profilu związanego z randkami. Łączy użytkowników na podstawie lokalizacji, wskazanych preferencji, polubionych wydarzeń, grup i innych punktów wspólnych. Będzie integrował się z Instagramem i zaoferuje funkcję o nazwie Secret Crush, która pozwoli użytkownikom sporządzić listę znajomych, którymi są zainteresowani i z którymi będą mogli się dopasować, jeśli oczywiście potencjalny “crush” również wyrazi takie zainteresowanie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram testuje niewyświetlanie lajków – co to oznacza dla influencerów?

Influencer marketing stał się jednym z narzędzi, które pozwalają trafić prosto do serca klienta. Przepełniony pięknymi zdjęciami Instagram to idealny kanał sprzedażowy bez względu na branże.

Zdziwisz się, ale z doświadczeń marketingowców wynika, że na Instagramie z powodzeniem możesz wypromować nawet ciągniki rolnicze. Za sukcesem Twoich działań będą stali influencerzy, którzy uchodzą za liderów opinii w Twojej grupie docelowej. Nieustanne zmiany w social mediach związane z prowadzaniem nowych rozwiązań i ograniczeń następują po sobie z prędkością światła…

Więcej dowiesz się u źródła >

6 kluczowych spostrzeżeń na temat Facebook Ads

Jeśli jeszcze nie zdążyliście zauważyć, ostatni rok był rokiem, w którym marketing internetowy jeszcze bardziej ograniczył się do Facebooka i Google’a.

Instagram Stories wyprzedziły Snapchata w statystyce dotyczącej DAU (Daily Active Users). Facebook natomiast miał najcięższy rok w swojej historii (nadal jednak pozostaje najbardziej popularną platformą, po którą sięgają marketerzy chcący dotrzeć do szerokiego grona odbiorców stosunkowo niskim, choć to może dyskusyjne, kosztem)…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

TikTok umożliwiał wykradanie danych osobowych oraz numerów telefonów. Instagram jak TikTok TikTok rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Polsce

TikTok umożliwiał wykradanie danych osobowych oraz numerów telefonów. Instagram jak TikTok? TikTok rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Polsce

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] TikTok umożliwiał wykradanie danych osobowych oraz numerów telefonów Funkcja …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA