Z ostatniej chwili
Afiliacja w branży e-commerce. Koszt założenia i prowadzenia sklepu internetowego. Optymalizacja sklepu internetowego, co robić

Afiliacja w branży e-commerce. Koszt założenia i prowadzenia sklepu internetowego. Optymalizacja sklepu internetowego, co robić?

Afiliacja w branży e-commerce – wsparcie dla Twojego biznesu

Marketing afiliacyjny to bardzo atrakcyjna opcja, która pozwoli Ci zwiększyć zyski generowane przez Twój sklep internetowy. Jest to jednak szansa, którą bardzo łatwo zaprzepaścić. Dlatego, nim zainteresujesz się tym tematem, dowiedz się, czym jest sieć afiliacyjna, w jaki sposób afiliacja może Ci pomóc i poznaj dobre praktyki, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać potencjał reklamowy tej metody. Zapraszam do lektury.

Afiliacja, określana także jako performance marketing, reklama efektywnościowa czy program partnerski, to doskonałe narzędzie umożliwiające bezpośrednie dotarcie do klientów. Pozwala Ci ono kierować ruch z internetu i blogów bezpośrednio do Twojego e-sklepu. Zgodnie z wynikami przedstawionymi w raporcie Nielsen Global Trust in Advertising and Brand Messages aż 67% klientów dokonuje wyboru produktu na podstawie opinii innych – to jest właśnie zależność, którą wykorzystują programy partnerskie…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Ile kosztuje założenie i prowadzenie sklepu internetowego?

Dynamicznie rosnący rynek e-commerce sprawia, że coraz więcej osób szuka tam miejsca dla siebie. Na przestrzeni lat e-handel stał się synonimem łatwego i taniego biznesu, a przynajmniej z takim przekonaniem zgłaszają się do nas potencjalni klienci. Jakie są więc realne koszty prowadzenia sklepu internetowego? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć pokazując budżet, który zakontraktowalibyśmy w przypadku otworzenia kolejnego sklepu.

Na wstępie konieczne jest podkreślenie faktu, że każda branża jest specyficzna, a budżety marketingowe dostosowuje się do sytuacji rynkowej oraz ich efektywności…

Więcej dowiesz się u źródła >>


25 elementów do optymalizacji w sklepie internetowym

E-commerce to kanał sprzedaży, który w ostatnich latach jest w centrum uwagi wielu firm. Uruchamiane są nowe e-sklepy lub przebudowywane obecne. Cel jest jeden – większa sprzedaż online. Tylko co tak naprawdę wpływa na sprzedaż w sklepie internetowym? Jakie elementy decydują o zachowaniu użytkowników na witrynie WWW oraz przyczyniają się do upragnionej „konwersji”? Czym jest optymalizacja e-commerce? I na te pytania postaram się odpowiedzieć w tym artykule, przedstawiając listę 25 elementów do optymalizacji w sklepie internetowym.

Optymalizacja działań e-commerce

Optymalizacja działań e-commerce to dosyć szeroka dziedzina. To co wyróżnia ją spośród analiz tradycyjnej sprzedaży to … zagadkowość. W online nie widzimy klientów. Nie możemy ich zapytać: „w czym możemy pomóc”, ani „czego Pan/Pani dokładnie szuka? O zachowaniu klientów sklepu internetowego dowiadujemy się ze statystyk i analiz ruchu na witrynie. Ale i tak duża część interpretacji pozostaje w sferze hipotez i domysłów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Ważne zmiany w prawie dla e-sprzedawców wysyłających produkty do Niemiec

Niemiecki rynek e-commerce to obok Wielkiej Brytanii ulubiony kierunek zagranicznej ekspansji polskich sklepów internetowych. Jest to jednak wymagający rynek – nie tylko ze względu na świadomych konsumentów ceniących wysoką jakość obsługi, lecz również z powodu uwarunkowań prawnych i surowych kar.

Od stycznia 2019 roku sprzedawcy internetowi wysyłający produkty do Niemiec będą musieli uwzględnić nowe obowiązki dot. opakowań. Do końca bieżącego roku powinni również dokonać obowiązkowej rejestracji w nowo powstałym rejestrze opakowań…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Jak wprowadzić polskie produkty do zagranicznych sieci handlowych?

Sieci zagraniczne obecne w Polsce od wielu lat prowadzą bardzo intensywne kampanie, jeśli chodzi o sprzedaż polskich produktów w swoich placówkach. Dana sieć podpisuje porozumienie i przekazuje informację do odpowiedników zagranicznych, które przejmują naszego kontrahenta – czyli negocjacje z rodzimą firmę przetwórczą. Wtedy pozostaje kwestia tego jak promować takie produkty. Najprostszym, a jednocześnie najlepiej trafiającym do konsumentów zagranicznych środkiem, są organizowane w sieciach handlowych „polskie dni”, we wszystkich krajach, w których zlokalizowane są sklepy.

W ten sposób możliwe jest pokazanie jakości polskich produktów i ich ceny. Tak dowiaduje się o nich zagraniczny konsument – powiedziała serwisowi eNewsroom Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji – Poza tym Polska ma dobrze rozpracowaną kwestię współpracy z importerami, którzy również wykonują cześć tej pracy na rzecz polskich produktów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Kanał sklepu internetowego – zwiększ zasięg i sprzedaż dzięki YouTube

Na pewno wiele razy czytałeś o tym, jak istotna jest witryna sklepu internetowego, że warto prowadzić blog, inwestować w reklamy itd. Jednak, czy wiesz, że w pozyskaniu klientów może pomóc Ci także dobrze prowadzony kanał na YouTube? Wideo daje dużo więcej możliwości niż zdjęcia. Zatem nie czekaj, przygotuj strategię i załóż kanał swojej marki.

Zanim zaczniesz nagrywać

Co to znaczy “dobrze prowadzony kanał”? To znaczy, że będziesz tworzył regularnie, treści będą interesujące dla odbiorców, a także zadbasz o pozycjonowanie i optymalizację filmów na YouTube

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA