Z ostatniej chwili
Na jakim rozwiązaniu oprzeć swój sklep internetowy Zwroty i reklamacje w e-commerce. Jak budować wiarygodność sklepu internetowego
Na jakim rozwiązaniu oprzeć swój sklep internetowy Zwroty i reklamacje w e-commerce. Jak budować wiarygodność sklepu internetowego

Na jakim rozwiązaniu oprzeć swój sklep internetowy? Zwroty i reklamacje w e-commerce. Jak budować wiarygodność sklepu internetowego?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Na jakim rozwiązaniu oprzeć swój sklep internetowy?

Chcesz otworzyć sklep internetowy i nie wiesz,  jakie rozwiązania są dostępne, i które jest dla Ciebie odpowiednie? Dzięki temu artykułowi łatwiej będzie Ci podjąć decyzję. Porozmawiamy o rodzajach sklepów i dostępnych dla Ciebie możliwościach.

Sklep indywidualny a SaaS, czym się różnią?  

Sklepy SaaS – czyli software as a service – oprogramowanie jako usługa, są bardzo popularne, przez dużą bezobsługowość takiego rozwiązania. Wymagają także mało zastanawiania się nad konkretnymi rozwiązaniami…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zwroty i reklamacje w e-commerce – 3 powody, dlaczego warto je zautomatyzować

W świetle wzrostu wartości rynku e-commerce i powstawania coraz to większej liczby sklepów internetowych, wiele branż boryka się ze zwiększoną ilością spływających zwrotów i reklamacji. Konsumenci, naturalnie realizując więcej zamówień w sieci, generują większą liczbę zgłoszeń i powracających paczek.

W zależności od charakterystyki sprzedawanych produktów jest to problem w mniejszej lub większej skali. Idealnym przykładem jest branża fashion, w której zwroty towaru należy uwzględnić jako koszt prowadzenia biznesu. Naturalne jest to, że nie mając możliwości fizycznego dotknięcia produktu, konsumenci przymierzają ubrania w domu i odsyłają niepasujące…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak budować wiarygodność sklepu internetowego? 5 najważniejszych zasad

Rynek e-commerce rośnie w siłę z każdym dniem – powstaje coraz więcej sklepów internetowych, a użytkownikom coraz trudniej zdecydować, gdzie chcą zrealizować swoje zakupy. Kiedyś zwracano uwagę na to, który sklep ma najbardziej konkurencyjną ofertę, natomiast dzisiaj coraz częściej zwraca się uwagę na wiarygodność sklepu. Jak budować doświadczenia zakupowe w e-commerce, które będą zwiększać poziom zaufania do marki? Tego dowiesz się w naszym artykule!

Dlaczego wiarygodność sklepu internetowego powinna być Twoim priorytetem?

Sprzedaż internetowa stała się tak dużą konkurencją dla sprzedaży stacjonarnej przede wszystkim ze względu na atrakcyjne oferty i asortyment. Niestety, z czasem coraz więcej osób zaczęło wykorzystywać pragnienie ludzi związane ze znalezieniem najbardziej atrakcyjnej w sieci. Pojawiały się oszustwa, sprzedaż bardzo niskiej jakości produktów, wykorzystywanie niewiedzy użytkowników do osiągnięcia zysków finansowych. Nic więc dziwnego, że użytkownicy stali się szczególnie wyczuleni i dokładnie sprawdzają, czy danej firmie można zaufać…

Więcej dowiesz się u źródła >

Branża e-commerce rośnie. Jak odnieść w niej sukces?

Pandemia znacząco przyspieszyła rozwój rynku e-commerce. PwC raportowało, że sprzedaż online produktów w samym 2020 roku poszybowała w górę o imponujące 35% w porównaniu do roku poprzedniego. Przy tak ogromnym wzroście, rośnie również konkurencyjność w branży. Jak więc zadbać o rozwój swojego e-biznesu?

Przedstawiciele e-commerce od dawna wiedzą, że walczą o sekundy. Sekundy uwagi klienta, jego pozytywne doświadczenia z produktem, zachowania, które prowadzą go do koszyka. Jeśli te składniki będą miały, choć minimalne ślady frustracji – konsument przejdzie do kolejnego z wielu konkurentów…

Więcej dowiesz się u źródła >

sklep z kosmetykami

Dlaczego warto zadbać o posprzedażową obsługę swoich klientów?

Posprzedażowa obsługa klienta – na co zwrócić uwagę?

Dobre zrozumienie potrzeb klienta to klucz do sukcesu e-sklepu. Wpływa ono nie tylko na prowadzenie, ale także rozwój biznesu. Tak więc, jeśli chcesz, by Twoja firma była dla Ciebie zyskowna, zadbaj zarówno o kwestie wygodnego i szybkiego zakupu Twoich produktów, ale także rzetelną i przystępną obsługę posprzedażową swoich klientów. Zrób to, by zwiększyć sprzedaż w e-sklepie dzięki personalizacji komunikacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak sprawić, żeby sklep dropshipping-owy się wyróżniał?

Jeśli prowadzisz sklep w modelu dropshipping, prawdopodobnie wiesz, jak ciężko jest się wyróżnić. Do tych samych, bądź bardzo podobnych produktów dostęp ma Twoja konkurencja. Jak się wypromować, sprowadzić ruch do sklepu i rozwinąć się pokonując konkurencję? To wszystko w tym artykule.

Wyróżniające się produkty są kwestią względną

To pierwsza rzecz, która trzeba zrozumieć, żeby osiągnąć poważny sukces w branży dropshippingu. Nawet, jeśli sprzedajesz to, co inni, nie oznacza, że Twoje produkty się nie wyróżniają…

Więcej dowiesz się u źródła >

ORLEN Paczka, czyli jak sprzedawać więcej w sieci

Rynek usług e-commerce rośnie w Polsce z roku na rok, a coraz mocniejszym graczem staje się na nim ORLEN Paczka. Dziś posiada sieć ponad 6,5 tys. punktów odbioru, w tym ponad 500 Automatów Paczkowych. A to dopiero początek. Firma w 2022 roku planuje kolejne działania, których celem jest zwiększenie udziału w rynku.

Z analizy przeprowadzonej przez PwC wynika, że w 2026 r. wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce będzie plasowała się na poziomie 162 mld zł. Dla obszaru e-zakupów jest to średni roczny wzrost o 12%. Potencjał oraz kierunek rozwoju rynku e-commerce w Polsce sprawia, że zwiększa się liczba inwestycji w tym segmencie usług, dostarczając nowoczesne rozwiązania typu pickup point, czyli punkty odbioru…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Powody, dla których warto zainwestować w sklep internetowy. Jak promować sklep internetowy Jak dobrać słowa kluczowe dla klepu internetowego

Powody, dla których warto zainwestować w sklep internetowy. Jak promować sklep internetowy? Jak dobrać słowa kluczowe dla klepu internetowego?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] 13 powodów, dla których warto zainwestować w sklep internetowy …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA