Z ostatniej chwili
Czy treści na Instagramie będą płatne Facebook dodaje opcje monetyzacji dla twórców grup. Wtopa Facebooka!
Czy treści na Instagramie będą płatne Facebook dodaje opcje monetyzacji dla twórców grup. Wtopa Facebooka!

Czy treści na Instagramie będą płatne? Facebook dodaje opcje monetyzacji dla twórców grup. Wtopa Facebooka!

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Czy treści na Instagramie będą płatne? Wszystko na to wskazuje!

Instagram zdecydował się wprowadzić opłatę za dodatkowe treści. Jaki będzie ich koszt i kiedy użytkownicy zostaną poproszeni o uiszczenie opłaty?

Do niedawna było tak, że social media co prawda zbierały nasze dane, ale przynajmniej nie kazały nam jeszcze dodatkowo za nic płacić. Piszemy było, bo prawdopodobnie w najbliższej przyszłości ulegnie to zmianie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram dodaje efekty głosowe do rolek oraz zamianę tekstu na mowę

Nowe rozwiązania na Instagramie, w tym rolki, przyjęły się dość dobrze. Dlatego gigant nie próżnuje i kopiuje kolejne opcje od swojej konkurencji.

Rolki na Instagramie robią furorę. Coraz więcej profili próbuje tworzyć własne filmy. A niektóre z nich przypominają wręcz małe dzieła sztuki. Dlatego Instagram zdecydował się rozszerzyć opcję i wprowadzi efekty głosowe do Reels oraz zamianę tekstu na mowę. To kolejna kopia tego, co proponuje swoim użytkownikom TikTok…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook dodaje opcje monetyzacji dla twórców grup

Facebook czy Meta, sam już nie wiem jak ich nazywać, wprowadza narzędzia pozwalające twórcom i adminom grup facebookowych zarabiać pieniądze. Narzędzie wyglądają na znacznie bardziej sensowne niż całe to Meteverse i mogą pozwolić części grup rozwinąć skrzydła.

Zarządzanie grupą też praca

Facebook udostępnić ma trzy narzędzia. Oparte o mechanizmy funkcjonujące już w innych miejscach serwisu, systemy sprzedaży oraz datki sensacji raczej nie wzbudzą, można raczej zapytać, dlaczego tak późno…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

sklep z kosmetykami

Wtopa Facebooka! Okazało się, że nazwa Meta jest już zajęta

Jeszcze kilka dni temu cały świat branży technologicznej żył informacją, że Facebook zmienia nazwę swojej korporacji na Meta. Teraz jednak okazuje się, że nazwa ta jest już zajęta. Firma, która operuje pod tym mianem deklaruje, że tanio skóry nie sprzeda.

Szumne zapowiedzi Marka Zuckerberga o nowej nazwie Meta i całym metaświecie muszą na chwilę odejść na boczny tor. Jak grom z jasnego nieba na amerykańskiego giganta spadła informacja, że na rynku… jest już firma o takiej samej nazwie. Być może będziemy mieć więc do czynienia z bitwą o znak towarowy Meta…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook skopiował konkurencję, a później pozbył się jej? Tak twierdzi Phhhoto i pozywa Zuckerberga

Powodem pozwu skierowanego przeciwko Meta są działania monopolowe, których zdaniem właścicieli nieistniejącej już aplikacji Phhhoto dopuściło się przedsiębiorstwo Zuckerberga. O co dokładnie poszło?

Phhhoto pozywa Facebooka za skopiowanie funkcjonalności

Powodem pozwu są działania monopolowe, których dopuściła się Meta (dawniej Facebook), a także pozorne zainteresowanie współpracą z Phhhoto. W efekcie tego aplikacja, która cieszyła się dużą popularnością ostatecznie została usunięta z rynku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowa macierzysta firma Facebooka, Meta rozważa otwarcie fizycznych sklepów

Meta, czyli od niedawna macierzysta firma Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa, rozważa otwarcie fizycznych sklepów. Chce w nich sprzedawać zestawy wirtualnej rzeczywistości (VR), a w przyszłości także okulary z augmented reality.

Według ustaleń „New York Timesa” paradoksalnie pierwszym biznesowym krokiem Facebooka związanym z wirtualną rzeczywistością może być otwarcie fizycznych sklepów. Dokumenty firmy, na które powołuje się dziennik wskazują, że sklepy mają być showroomami…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK REKLAMOWAĆ SIĘ NA TIKTOKU?

Jak wynika z nowego raportu App Annie, czas spędzony w TikTok miał wzrosnąć o 325% rok do roku. TikTok plasuje się więc w pierwszej piątce pod względem czasu spędzonego w aplikacji, a tempo, w jakim rozwijał się w ciągu ostatniego roku, wyprzedza prawie każdą inną aplikację analizowaną w raporcie. Jak wykorzystać ten potencjał? O tym piszą specjalistki z agencji Kamikaze.

TikTok to jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych na świecie, uwielbiana przede wszystkim przez młodych ludzi. 86% użytkowników serwisu w Polsce to osoby w wieku 13-24. Zasięgi aplikacji rosną sukcesywnie, a obecnie korzysta z niej blisko 8 mln polskich użytkowników. TikTok jest ogromną szansą dla marketerów, ale jednocześnie jak każda nowość – dużym wyzwaniem…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA