Z ostatniej chwili
Facebook ankiety w reklamach wideo, Messenger w nowej odsłonie, muzykę w Stories i News Feedzie. Skuteczna strona na Facebooku!

Facebook: ankiety w reklamach wideo, Messenger w nowej odsłonie, muzyka w Stories i News Feedzie. Skuteczna strona na Facebooku!

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Facebook testuje ankiety w reklamach wideo

Światowy gigant chce pomóc reklamodawcom w zwiększeniu zaangażowania w stosunku do ich treści i testuje ankiety w reklamach wideo w serwisie.

Wczoraj pisaliśmy o reklamie i jej wpływie na decyzje zakupowe. Reklamy na Facebooku pojawiły się zarówno wśród wskazań jako najbardziej lubiane (22% badanych) oraz jako najbardziej irytujące (19% badanych). Ich wpływ na decyzje zakupowe jest wciąż największy wśród pokolenia Z, gdzie blisko co drugi przedstawiciel (47%) zadeklarował, że reklama na Facebooku w jego opinii wpływa na decyzję o kupnie danego produktu. Najmniejszy wpływ obecnie odnotowuje się wśród Baby Boomersów. Dane te mogą być niezwykle przydatne dla marketerów poszukujących coraz to nowych sposób na pozyskanie uwagi konsumenta i nakłonienie go do transakcji. Z pomocą w walce o interakcję z użytkownikami przychodzi Facebook…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook Messenger w nowej odsłonie. Komunikator wygląda na mniej przeładowany

Nie ulega wątpliwości, że jedną z przyczyn dużego zainteresowania wersjami Lite popularnych aplikacji jest przeładowanie ich zbędnymi funkcjami. Ta przypadłość dotyka również komunikatora Facebooka. Stąd z nieukrywaną radością witamy nową odsłonę, w której zbędne dodatki zostały przynajmniej schowane przed naszymi oczami. Poznajcie Messengera 4.

Uproszczenie komunikatora przewija się w informacji prasowej Facebooka od samego początku. Jak bowiem wynika z badań przeprowadzonych wśród użytkowników, to właśnie prostota jest kluczową cechą aplikacji do codziennej komunikacji. Skoro o niej mowa, to Messenger 4 wprowadza szereg ułatwień, które mają na celu szybsze przejście do rozmów ze znajomymi…

Więcej dowiesz się u źródła >


Facebook wprowadza odświeżoną wersję Messengera

Facebook wprowadza odświeżoną wersję Messengera, która powinna oferować więcej opcji personalizacji i łatwiejszą nawigację. A to wszystko przy zachowaniu dotychczasowych funkcji cieszących się zainteresowaniem użytkowników.

W najnowszej wersji Messengera, Facebook postanowił położyć nacisk na prostotę komunikacji bez utraty pozostałych funkcjonalności. Przyjrzyjmy się zatem czego możemy oczekiwać w nowej wersji aplikacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook wprowadza muzykę w Stories i News Feedzie

Facebook wprowadza możliwość odtwarzania muzyki w Stories i w News Feedzie. Już od 25 października br. można dodawać piosenki do zdjęć i wideo. Z kolei już niedługo otrzymamy również możliwość dodania muzyki do swojego profilu.

Facebook poinformował, że już od 25 października br. można dodawać muzykę w swoim Stories i News Feedzie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Skuteczna strona na Facebooku – 13 błędów, których należy unikać, prowadząc fanpage

Posiadanie strony na Facebooku pomaga budować wizerunek oraz widoczność marki w mediach społecznościowych, komunikować się z klientami, zwiększać ich zaangażowanie i lojalność. Skuteczne prowadzenie fanpage’a w dobie aktualizacji algorytmu News Feed to nie lada wyzwanie. Łatwo też o popełnienie błędów, które mogą przeszkodzić w rozwijaniu potencjału brandu w social media. Czego należy się wystrzegać, prowadząc stronę na Facebooku?

Brak strategii obecności marki w social media

Wiele firm decyduje się na założenie fanpage’a, dlatego że konkurencja również jest obecna na tym portalu społecznościowym. Brak pomysłu na stronę na FB skutkuje publikowaniem wpisów z kotkami, memami i konkursami, które choć mogą okresowo zwiększyć zaangażowanie fanów, nie są w ogóle związane z tematyką prowadzonej działalności, więc w perspektywie długookresowej nie przyniosą większych korzyści marketingowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Były szef Oculusa odchodzi z pracy w Facebooku

Brendan Iribe był założycielem firmy Oculus VR i jej szefem, zanim przedsiębiorstwo zostało przejęte przez Facebooka. Specjalista podczas prac nad modelem Oculus Rift 2 był zwolennikiem opracowania bardzo wydajnych gogli, które zapewnią intensywne doznania. Tymczasem Facebook postawił na produkcję Oculus Quest…

Więcej dowiesz się u źródła >


To już koniec Oculus Rift. Czyżby Facebook przejechał się na wirtualnej rzeczywistości?

Oculus Rift zmienił branżę technologiczną dając sygnał, że to już czas na porzuconą kiedyś wirtualną rzeczywistość. Tymczasem sam Facebook, który wpakował w gogole VR ogromne pieniądze, porzuca prace nad kolejną generacją.

Choć Facebook jeszcze niedawno zapewniał, że „planuje kolejne wersje Oculus Rift„, w ubiegłym tygodniu porzucił prace nad drugą generacją gogli. Innymi słowy Oculus Rift idzie do piachu. Jest to o tyle ciekawe, a w zasadzie dziwne, że Facebook promował niedawno dość mocno dwa rozwiązania typu all-in-one, czyli Oculus Go i Oculus Quest. Czyżby nie porzucał wirtualnej rzeczywistości, a tylko rezygnował z gogli podłączanych do PC? A może to już w ogóle koniec VR – choć widziałem fajne zastosowania technologii…

Więcej dowiesz się u źródła >

Podziel się postępem podróży w Mapach Google. Teraz także dla użytkowników iOS

Funkcja, z której od pewnego czasu mogli korzystać posiadacze smartfonów z Androidem staje się od teraz dostępna dla użytkowników telefonów działających na platformie iOS. Chodzi o możliwość udostępniania statusu swojej podróży (lokalizacji i oczekiwanego czasu dotarcia na miejsce) przez komunikator internetowy.

Udostępnianie progresu podróży znajomym to cenna funkcja Map Google, z której do tej pory mogli korzystać wyłącznie użytkownicy smartfonów z Androidem. Przydaje się nie tylko do oceny tego, kiedy dojedziemy na miejsce…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook kupi dużą firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem. Poprawa wizerunku?

Ostatni gigantyczny wyciek danych użytkowników Facebooka dobitnie udowadnia, że społecznościówka Marka Zuckerberga pilnie potrzebuje pomocy specjalistów. Jak donosi serwis The Information, może być nią przejęcie dużej firmy zajmującej się cyberbezpieczeństwem.

Według doniesień The Information, plany kupna jednego z dużych graczy z sektora cyberbezpieczeństwa przez Facebooka nabrały podobno rozpędu. Na razie nie ujawniono choćby jednej wskazówki, która mogłaby sugerować o jaką firmę dokładnie chodzi. Sprawa ma zostać sfinalizowana jeszcze w tym roku…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Facebook w opałach, ograniczy zasięgi treściom wirusowym, ułatwi zarządzanie naszymi postami, e-mail marketing, sprawne usuwanie postów

Facebook: w opałach, ograniczy zasięgi treściom wirusowym, ułatwi zarządzanie naszymi postami, e-mail marketing, sprawne usuwanie postów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Facebook w opałach Bojkot Facebooka ze strony biznesu przynosi rezultaty. …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA