Z ostatniej chwili
Facebook nie będzie wyświetlał liczby lajków, reklama zmiany od września, funkcja rozpoznawania twarzy, płatności dla wydawców., aplikacja randkowa
Facebook nie będzie wyświetlał liczby lajków, reklama zmiany od września, funkcja rozpoznawania twarzy, płatności dla wydawców., aplikacja randkowa

Facebook: nie będzie wyświetlał liczby lajków, reklama zmiany od września, funkcja rozpoznawania twarzy, płatności dla wydawców., aplikacja randkowa

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Facebook nie będzie wyświetlał liczby lajków pod postami?

Czy Facebook pójdzie śladem Instagrama, który testował podobne rozwiązanie i nie będzie wyświetlał nam liczby aktywności pod postami?

Wygląda na to, że Facebook postanowił przetestować ukrywanie liczby lajków także w swoim serwisie. Podobna opcja była sprawdzana na Instagramie w kilku krajach. Social Media Today donosi, że teraz rozwiązanie tego typu sprawdzane jest na Facebooku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook może zrezygnować z wyświetlania licznika polubień

Facebook zastanawia się czy nie zmienić zasady wyświetlania liczby tzw. polubień, które towarzyszą wpisom użytkowników tej największej na świecie społecznościowej. Krok taki miałby zmniejszyć presję jaką odczuwają użytkownicy tego medium za każdym razem, gdy dokonują jakiegoś wpisu.

Twórcy tego pomysłu chcą, aby ilość polubień była udostępniana wyłącznie autorom wpisów, a nie bez wyjątku wszystkim osobom oglądającym dany wpis…

Więcej dowiesz się u źródła >

Reklamowanie na Facebooku już nie będzie takie samo – zmiany od września 2019

Stało się – od dziś obowiązuje nowa (i jedyna!) forma ustalania budżetu kampanii reklamowej na Facebooku. CBO, czyli Campaign Budget Optimisation, to oddanie władzy algorytmom Facebooka. Co to oznacza dla firm promującym się na największym portalu społecznościowym?

CBO, czyli Campaign Budget Optimisation, pojawiło się pod koniec 2017 roku i początkowo nie miało zbyt wielu zwolenników. Reklamodawcy mogli, ale nie musieli korzystać z CBO, dlatego pozostawali przy sprawdzonych rozwiązaniach. Jednym z nich było ręczne zarządzanie budżetem w kampaniach, a samo reklamowanie rozpoczynało się od określenia celu lub celów. Budżet i grupę docelową ustalało się później, a koszty, jakie chcieliśmy przeznaczyć na kampanię, dobieraliśmy do celów według własnego uznania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook aktualizuje funkcję rozpoznawania twarzy

W jaki sposób zaktualizowano funkcję rozpoznawania twarzy? Czy nowa aktualizacja Facebook jest formą zwiększenia naszego bezpieczeństwa w sieci?

Facebook coraz częściej naprawia swoje błędy. Tym razem wziął pod uwagę sugestię odnośnie tagów, abyśmy mogli kontrolować to, w jaki sposób wykorzystywany jest nasz wizerunek…

Więcej dowiesz się u źródła >

FACEBOOK CHCE PŁACIĆ WYDAWCOM, ALE WYDAWCY SĄ SCEPTYCZNI

Facebook, który sam zrezygnował już z przekonywania, że jest i zawsze będzie darmowy, rozważa podobno zaoferowanie „milionów dolarów” wydawcom za prawa do publikowania ich materiałów. Po latach oskarżeń o monopolizację zysków z reklamy internetowej i pauperyzację przemysłu informacyjnego, ten krok wydaje się tyleż naturalny, co spóźniony.

„The Wall Street Journal” poinformował na początku sierpnia, że przedstawiciele Facebooka zaoferowali aż 3 miliony dolarów rocznie za licencjonowanie materiałów prasowych. Nie jest jednak jasne, czy oferował 3 mln dolarów poszczególnym wydawcom, czy ogółem wszystkim organizacjom prasowym. Komentarza odmówiły  „Washington Post”, który również został wymieniony jako firma, do której zwrócił się gigant, a także „The New York Times”, „ABC News”, „The Washington Post”…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook stawia na rozwój WhatsAppa w Afryce – przygrywka dla Libry?

Ogłoszona 18 czerwca biała księga projektu Libra – ogólnoświatowej waluty cyfrowej firmowanej przez Facebooka wraz z podmiotami stowarzyszonymi, za jeden z głównych celów stawia sobie udostępnienie usług finansowych dla osób funkcjonujących poza systemem bankowym, w tym w krajach rozwijających się. Należący do Facebooka komunikator WhatsApp ogłosił, iż poszukuje specjalisty ds. regulacji w blockchainie dla obszaru Afryki Subsaharyjskiej.

Poszukiwany specjalista dla Afryki Subsaharyjskiej

W ogłoszeniu przeczytamy, iż WhatsApp poszukuje eksperta, który „będzie współpracował blisko z zespołem Facebooka ds. Afrykańskiej Polityki Publicznej, dbając o to, by technologia blockchain i płatności cyfrowe mogły odegrać swoją rolę w poprawie rozwoju społeczno-ekonomicznego Afryki.”…

Więcej dowiesz się u źródła >


Facebook testuje udostępnianie ekranu w Messengerze

Facebook testuje nową opcję dla swojego komunikatora. W jaki sposób miałaby działać nowa funkcja Messengera?

Serwisy społecznościowe wprowadzają coraz to nowsze funkcje i testują je na wybranych grupach użytkowników, aby sprawdzić ich działanie. Tym razem Facebook wziął na tapet Messengera. Jakich zmian dotyczą testy?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Kontrowersje wokół nowej aplikacji randkowej Facebooka

Czy warto powierzyć swoje życie uczuciowe Facebookowi? Jakie obawy pojawiają się w związku z Facebook Dating?

Facebook uruchomił finalnie nową aplikację randkową. Pierwotnie działała jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych. Teraz jest dostepna także w 19 kolejnych krajach: Argentynie, Boliwii, Brazylii, Kanadzie, Chile, Kolumbii, Ekwadorze, Gujanie, Laosie, Malezji, Meksyku, Paragwaju, Peru, Filipinach, Singapurze, Surinamie, Tajlandii, Urugwaju i Wietnamie. W Europie pojawi się do początku 2020 roku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook wprowadza łatwiejszy sposób na komunikację z potencjalnymi klientami poprzez Messenger

29 sierpnia Facebook przekazał informację o wprowadzeniu automatycznego systemu generowania leadów, który pozwoli firmom nawiązać kontakt ze swoimi potencjalnymi klientami poprzez Messenger i kontynuować proces sprzedaży poprzez inne kanały komunikacyjne.

Do czego służy funkcja generowania leadów z Messengera?

Przedstawiona funkcja jest przeznaczona dla kampanii reklamowych, które mają na celu kontakt z klientem poprzez wiadomości na Facebooku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak walczono o nas na Facebooku podczas kampanii wyborczej do PE?

Na celowniku głównie niezdecydowani – najmłodsi i najstarsi wyborcy. Do głosowania zachęcani zwłaszcza euroentuzjaści. Taki obraz toczonej na Facebooku walki o Parlament Europejski wyłania się z pilotażowych badań prowadzonych w ramach projektu badawczego Fundacji Panoptykon, Fundacji ePaństwo i Sotrendera.

W kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego na reklamy polityczne na Facebooku wydano w Polsce niemal 1,7 mln zł. Nie jest to bardzo wysoka kwota, ale sposób jej wydatkowania dużo mówi o strategiach poszczególnych komitetów wyborczych i innych podmiotów biorących udział w grze politycznej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Global Library Collector – narzędzie Facebooka do skanowania telefonu użytkownika

Jane Manchun Wong, niezależna badaczka mechanizmów bezpieczeństwa, odkryła, że aplikacja Facebooka skanuje w tle biblioteki systemowe użytkownika i wysyła je na serwer należący do tej sieci społecznościowej.

Funkcja ta została nazwana „Global Library Collector” (w skrócie GLC) i znajduje się w kodzie aplikacji. Okresowo skanuje i wysyła metadane bibliotek systemowych na serwer. Jak sprawdziła na przykładzie swojego urządzenia, pobrano z niego 2233 metadanych bibliotek systemowych, a 1162 biblioteki czekały na przesłanie. Na serwerze Facebooka zapisywane są jako powiązane z danym urządzeniem kolekcje. Każda z bibliotek przesyłana jest w postaci skompresowanej, a mianowicie archiwum gzip. Kompresja następuje przed wysłaniem danych na serwer. Użytkownik nie ma żadnej możliwości, aby sprawdzić, co jest pobierane i przesyłane z jego urządzenia…

Więcej dowiesz się u źródła >

YouTube usuwa filmy z mową nienawiści

Czy serwisowi YouTube uda się całkowicie zwalczyć mowę nienawiści?

Walka z mową nienawiści wciąż trwa. Tym razem ponownie pokazał to serwis YouTube. Ostatnio z serwisu zniknęło ponad 100 000 tysięcy filmów i 17 000 kont nawołujących do mowy nienawiści…

Więcej dowiesz się u źródła >

YouTube nie będzie wyświetlał spersonalizowanych reklam przy treściach dla dzieci

YouTube wprowadza istotne zmiany w kwestii reklam i komentarzy pod treściami dla najmłodszych.

YouTube od pewnego czasu stawia zdecydowany nacisk na bezpieczeństwo w sieci. Kilka dni temu pisaliśmy o tym, że serwis usunął konta, które mogły być przejawem mowy nienawiści. Teraz platforma video chce zadbać o dobro dzieci. W jaki sposób?…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA