Z ostatniej chwili
Facebook - niezależna weryfikacja informacji w Polsce, możliwości dla wszystkich twórców, ustawienia związanych z naszą lokalizacją, reklamy i zakupy
Facebook - niezależna weryfikacja informacji w Polsce, możliwości dla wszystkich twórców, ustawienia związanych z naszą lokalizacją, reklamy i zakupy

Facebook – niezależna weryfikacja informacji w Polsce, możliwości dla wszystkich twórców, ustawienia związanych z naszą lokalizacją, reklamy i zakupy

Facebook rozszerza program niezależnej weryfikacji informacji w Polsce

12 września br. Facebook ogłosił rozszerzenie programu weryfikacji informacji w Polsce we współpracy ze stowarzyszeniem Demagog – organizacją non-profit stawiającą sobie za cel poprawę jakości debaty publicznej poprzez dostarczanie obywatelom bezstronnej i wiarygodnej informacji.

Walka z dezinformacją to jeden z priorytetów Facebooka. Jednym ze sposobów na osiągnięcie tego celu jest współpraca z niezależnymi weryfikatorami treści na całym świecie, którzy analizują informacje pojawiające się na Facebooku, sprawdzają fakty i oceniają ich wiarygodność…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook daje więcej możliwości dla wszystkich twórców

Czy nowe sposoby na zwiększenie fanów na profilach osób publicznych przyniosą oczekiwane rezultaty?

Wchodzenie w interakcję osób publicznych z fanami staje się codziennością. Streamingi, osobiste notatki i relacje live to tylko niektóre z działań, które wykorzystują znane i lubiane postacie w internecie. Facebook, chcąc okazać im wsparcie, daje nowe możliwości, które mogą zwiększyć ich widownię i dochody. Jakie?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook zmienia sposób ustawień związanych z naszą lokalizacją

Jakie zmiany dotyczące lokalizacji na Facebooku zobaczymy w systemie Android 10 oraz iOS 13?

Facebook jest ostatnio jedną z aplikacji, która najczęściej wprowadza coraz to nowsze aktualizacje lub ustawienia. Tym razem dotyczą one tych ustawień, które wiążą się z naszą lokalizacją. Wszystko za sprawą nowych aktualizacji Androida i iOS-a…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook i Instagram testują reklamy z możliwością dokonania zakupu

Czy użytkownicy na tyle zaufają Facebookowi i Instagramowi, aby dokonać tam zakupu rzeczy, która była reklamowana?

Za ponad trzy miesiące będziemy obchodzić Święta Bożego Narodzenia. Jak się okazuje, dobrze pamiętają o tym twórcy Facebooka, którzy już teraz nastawiają się na rozrzutność swoich użytkowników. Jakie zmiany chcą wprowadzić w związku z tym?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook przeznaczy 10 mln dolarów na projekt identyfikacji deepfake

Facebook sfinansuje projekt Deepfake Detection Challenge, aby pomóc odnaleźć rozwiązanie dla wykrywania manipulacji z użyciem sztucznej inteligencji w wideo.

Facebook przeznaczy łącznie 10 milionów dolarów na prace badawcze i granty przewidziane w projekcie Deepfake Detection Challenge…

Więcej dowiesz się u źródła >


Instagram chce zająć miejsce Tik Toka?

Czy Instagram chce zająć miejsce Tik Toka?

W świecie mediów społecznościowych kopiowanie funkcji sprawdzających się u konkurencji to niemalże codzienność. Tym razem Instagram mocno zainspirował się Tik Tokiem. Czy chce zająć jego miejsce?…

Więcej dowiesz się u źródła >

FACEBOOK TEŻ CHCE UKRYĆ LAJKI. CZY ZMIANA WPŁYNIE NA DZIAŁANIA MARKETERÓW?

O rozważaniach na temat rezygnacji z wyświetlania licznika lajków pod postami, słyszeliśmy już w kontekście Instagrama, który – o czym mówi się coraz głośniej – nie wpływa zbyt dobrze na dobrostan psychiczny swoich użytkowników. Ukrycie lajków miało być jednym ze sposobów na to, by to zmienić. Pomysł podobno jednak brany jest pod uwagę również w kontekście Facebooka.

Instagram ukrywanie lajków testował już w siedmiu krajach, w Kanadzie, Brazylii, Australii, Nowej Zelandii, Włoszech, Irlandii i Japonii. Użytkownik widzi wtedy, jak dużo polubień uzyskało jego zdjęcie czy post, ale pozostali mogą się tylko domyślać. Teraz jednak Facebook, o czym doniosła Jane Manchun Wong, znana z monitorowania nowych funkcji w popularnych aplikacjach, również zastanawia się nad ukryciem licznika „Lubię to”…

Więcej dowiesz się u źródła >

RANDKI NA FACEBOOKU. CZY UŻYTKOWNICY MOGĄ ZAUFAĆ APLIKACJI FACEBOOK DATING?

Facebook ogłosił w zeszłym tygodniu debiut swojej najnowszej usługi, platformy randkowej – Facebook Dating. Informacja pojawiła się zaledwie kilka dni po tym, jak firma po raz kolejny ujawniła naruszenia w kwestii bezpieczeństwa danych. Tym razem chodziło o 419 milionów numerów telefonów, ale wcześniej – o upublicznienie prywatnych postów (14 milionów użytkowników), a jeszcze wcześniej dane, które padły łupem hakerów. To wszystko działo się już po aferze z Cambridge Analytica, więc pytania o bezpieczeństwo aplikacji randkowej Facebooka nasuwają same.

Facebook Dating dostępny jest w głównej aplikacji Facebooka, ale wymaga utworzenia osobnego profilu związanego z randkami. Łączy użytkowników na podstawie lokalizacji, wskazanych preferencji, polubionych wydarzeń, grup i innych punktów wspólnych. Będzie integrował się z Instagramem i zaoferuje funkcję o nazwie Secret Crush, która pozwoli użytkownikom sporządzić listę znajomych, którymi są zainteresowani i z którymi będą mogli się dopasować, jeśli oczywiście potencjalny „crush” również wyrazi takie zainteresowanie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram testuje niewyświetlanie lajków – co to oznacza dla influencerów?

Influencer marketing stał się jednym z narzędzi, które pozwalają trafić prosto do serca klienta. Przepełniony pięknymi zdjęciami Instagram to idealny kanał sprzedażowy bez względu na branże.

Zdziwisz się, ale z doświadczeń marketingowców wynika, że na Instagramie z powodzeniem możesz wypromować nawet ciągniki rolnicze. Za sukcesem Twoich działań będą stali influencerzy, którzy uchodzą za liderów opinii w Twojej grupie docelowej. Nieustanne zmiany w social mediach związane z prowadzaniem nowych rozwiązań i ograniczeń następują po sobie z prędkością światła…

Więcej dowiesz się u źródła >

6 kluczowych spostrzeżeń na temat Facebook Ads

Jeśli jeszcze nie zdążyliście zauważyć, ostatni rok był rokiem, w którym marketing internetowy jeszcze bardziej ograniczył się do Facebooka i Google’a.

Instagram Stories wyprzedziły Snapchata w statystyce dotyczącej DAU (Daily Active Users). Facebook natomiast miał najcięższy rok w swojej historii (nadal jednak pozostaje najbardziej popularną platformą, po którą sięgają marketerzy chcący dotrzeć do szerokiego grona odbiorców stosunkowo niskim, choć to może dyskusyjne, kosztem)…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA