Z ostatniej chwili
Facebook szybkie odpowiedzi, afery nie szkodzą, kara w wysokości 500 tys. funtów, reklamy AR. Czy Twój biznes potrzebuje Instagramu

Facebook: szybkie odpowiedzi, afery nie szkodzą, kara w wysokości 500 tys. funtów, reklamy AR. Czy Twój biznes potrzebuje Instagramu?

Jak szybkiej odpowiedzi oczekują użytkownicy Facebooka?

Media społecznościowe nie tylko stają się coraz powszechniejsze, ale już na dobre wplotły się w naszą codzienność. Dobę wypełnia przeglądanie ściany, wrzucanie postów i lajkowanie zdjęć. Co ważne, Facebook jest nie tylko miejscem rozrywki, ale także źródłem informacji i przestrzenią biznesową. Wiele firm, restauracji, sklepów i innych instytucji posiada swój własny fanpage, na którym upublicznia informacje związane z codziennym funkcjonowaniem. To właśnie szybka wymiana danych jest główną zaletą współczesnego świata. Chcąc się dowiedzieć czegoś więcej o ofercie lub załatwić jakąś sprawę związaną z usługami danej firmy, decydujemy się na kontakt bezpośredni, pisząc z zapytaniem. Interesującą wydaje się natomiast kwestia odpowiedzi. Nie zawsze otrzymujemy ją od razu, a często właśnie tego oczekujemy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebookowi afery nie szkodzą

Od początku roku Facebook jest głównym bohaterem wielu afer związanych z prywatnością użytkowników. Okazuje się jednak, że nie mają one negatywnego wpływu na kondycję firmy, jak i prezesa zarządu, Marka Zuckerberga…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook zapłaci karę w wysokości 500 tys. funtów

Jeśli myśleliście, że Facebook uniknie jakichkolwiek kar po tzw. aferze Cambridge Analytica to, jak się okazuje, jesteście w błędzie. Brytyjskie ICO (czyli Biuro Komisarza ds. Informacji) obłożyło internetowego giganta karą 500 000 funtów (niemal 2,5 miliona złotych). Powód to właśnie niedostateczne poszanowanie dla prywatności użytkowników.

Więcej dowiesz się u źródła >

Lepiej uważaj co piszesz na Facebooku. Niektóre kraje mogą skazać cię nawet na więzienie

Teoretycznie media społecznościowe to prawdziwe miejsce do głoszenia swoich opinii oraz oaza wolności, choć ograniczona oczywistymi ograniczeniami danej strony. Okazuje się jednak, że Egipt uważa zupełnie odmiennie i skazuje turystów na kary więzienia za wpisy przedstawiające ich ojczyznę w negatywnym świetle…

Więcej dowiesz się u źródła >


Facebook testuje reklamy AR w newsfeedzie

Facebook rozpoczął nowy program pilotażowy, który powiązany jest z rzeczywistością rozszerzoną. Newsfeed dostanie elementy sponsorowane zawierające elementy AR. To specjalne reklamy, gdzie reklamodawcy dostaną więcej możliwości z zakresu promowania własnych produktów czy usług. Facebook zaprezentował przykład wykorzystania na okularach Michaela Korsa…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook testuje reklamy wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość (AR) i wprowadza opcję zakupów w Instagram Stories

Reklamy wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR) pozwolą użytkownikom wirtualnie przymierzać akcesoria i dodatki modowe przed ich zakupem. Pierwszą marką, która skorzysta na nowej funkcjonalności jest Michael Kors. Sephora, NYX, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair oraz King zaczną testy reklam AR jeszcze tego lata. Na razie nowa funkcjonalność dostępna jest wyłącznie w USA…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy Twój biznes potrzebuje Instagram Stories?

Odkąd Instagram w 2016 roku wprowadził Stories, miliony użytkowników od razu pokochało ten format. Fotografie i filmy w tego rodzaju feedzie dostępne są dla obserwatorów przez 24 godziny. Ograniczony czas, w którym można obejrzeć materiały, to często czynnik wpływający na większe zaangażowanie, a tym samym zasięg. Jak wykorzystać tę tendencję w promocji Twojego biznesu?…

Więcej dowiesz się u źródła >

10 wskazówek, jak zwiększyć zaangażowanie na „nowym” Instagramie

Zauważyłeś spadek zasięgu twoich treści na Instagramie? Odpowiadające za niego zmiany w algorytmach wyświetlania treści wprowadzono już ponad pół roku temu, jednak wciąż budzą one wiele kontrowersji, a w toczących się wokół nich dyskusjach pojawia się wiele niedopowiedzeń…

Więcej dowiesz się u źródła >


Raporty niestandardowe Analytics – Ruch z reklam na Facebooku

Dodawaj parametry URL do kampanii na Facebooku! Hmmm, gdzieś już to słyszałeś? Tagujesz kampanie, ale co dalej? Dzięki tagowaniu, po przejściu do Google Analytics, możesz zobaczyć jaka część ruchu na stronie pochodzi ze stworzonych przez Ciebie (lub agencję) reklam. Możliwe jednak, że nie wiesz, w jaki sposób sprawdzić, z której konkretnie kampanii pochodzi ruch/konwersje…

Więcej dowiesz się u źródła >

Interaktywne naklejki z pytaniami już w Instagram Stories

Nowość na Instagramie – w Stories pojawiły się interaktywne naklejki, dzięki którym użytkownicy mogą zadawać pytania. Jak skorzystać z nowej opcji?…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA