Z ostatniej chwili
Kampanie brandowe w Google AdWords. Jak dotrzeć do zagranicznych klientów Nawigacja na stronie internetowej. Google Speed Update w końcu ruszył!

Kampanie brandowe w Google AdWords. Jak dotrzeć do zagranicznych klientów? Nawigacja na stronie internetowej. Google Speed Update w końcu ruszył!

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Kampanie brandowe w Google AdWords (Google Ads) – 8 argumentów za reklamowaniem strony na słowa brandowe

Rozpoznawalna oraz silna marka stanowi dużą wartość, ponieważ pomaga przyciągać nowych i utrzymać stałych klientów. Jednak kiedy brand jest już widoczny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, to czy należy wzmacniać go jeszcze bardziej, stosując reklamy Google AdWords na słowa brandowe? Czy inwestycja w kampanie brandowe przynosi korzyści reklamodawcom, czy może stanowi wydatek, który lepiej ponieść na inne formy promocji w internecie? Oto 8 powodów, dlaczego warto reklamować się na swój brand w Google Ads…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK DOTRZEĆ DO ZAGRANICZNYCH KLIENTÓW POPRZEZ REKLAMĘ W INTERNECIE?

Reklamowanie swoich usług za granicą było kiedyś dla polskich przedsiębiorców sporym wyzwaniem finansowym, w dodatku takim, którego rentowność trudno zawsze przewidzieć. Odkąd nasz rynek staje się coraz bardziej otwarty na współpracę z klientem zagranicznym, coraz więcej osób interesuje się możliwościami docierania do potencjalnych odbiorców poza granicami Polski. Mogą to być Polacy mieszkający w innych krajach, ale także obywatele czy firmy spoza Polski. Jak wykorzystać reklamę internetową, by dotrzeć do nich ze swoją ofertą?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nawigacja na stronie internetowej – 11 porad dotyczących projektowania

Jak powinna wyglądać oraz działać nawigacja na stronie internetowej, aby użytkownicy swobodnie poruszali się po Twojej witrynie? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w niniejszym wpisie. Poznaj nasze wskazówki, dzięki którym nawigacja na stronie internetowej będzie o wiele bardziej intuicyjna…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google Speed Update w końcu ruszył!

Zapowiadana na początku roku aktualizacja algorytmu Google dotycząca prędkości ładowania stron w końcu ruszyła. Czym właściwie jest Speed Update i co to dla nas oznacza?

9 lipca Google umieściło tweeta z informacją o wdrożeniu aktualizacji Speed Update…

Więcej dowiesz się u źródła >

7 MITÓW ZWIĄZANYCH Z OPTYMALIZACJĄ STRONY POD KĄTEM SEO

W ciągu kilku lat pracy nad projektami związanymi z pozycjonowaniem stron zdarzyło mi się słyszeć wiele naprawdę zaskakujących stwierdzeń, które mocno mijały się z prawdą. Mylne przekonania o znaczeniu i wdrażaniu optymalizacji mogą sprawić, że podejmowane działania nie tylko nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, ale również zaszkodzą witrynie…

Więcej dowiesz się u źródła >


Powrót do indeksu mimo skorzystania z opcji „Usuń adres URL” w Search Console

Google udostępnia opcję zgłoszenia do wyindeksowania pojedynczej podstrony, całego folderu lub całej strony z wyników wyszukiwania. Jest to jednak opcja tymczasowa, dopóki nie zostanie zablokowana możliwość ponownej indeksacji dzięki takim zapisom jak np. noindex (lub none, czyli noindex + nofollow) w sekcji META. Usunięcie wyniku zazwyczaj trwa kilka godzin, podobnie jak jego przywrócenie w przypadku, gdy anulujemy zgłoszenie. W dzisiejszym wpisie skupię się jednak na tym, co się dzieje, jeśli nie zablokuje się ponownej indeksacji. Wpis jest fragmentem materiału „SEO case study – 9 nietypowych przypadków„…

Więcej dowiesz się u źródła >

7 sposobów wykorzystania Majestic do marketingu treści przez MŚP

Majestic to potężne narzędzie SEO, ale nie jest służy jedynie do sprawdzania linków zwrotnych czy autorytetu domeny. Jest to również świetne narzędzie wykorzystywane do marketingu treści dla małych przedsiębiorstw…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowe narzędzie do promowania postów

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji na Facebooku. Jest nim platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze niepublikowanych, a wszystko dzięki zaledwie kilku kliknięciom…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak sprawdzić, czy Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana pod mobile?

Optymalizacja strony internetowej pod urządzenia mobilne to obecnie absolutny „must have”. Niezależnie od tego, czy tworzysz swoją stronę od zera, czy już ją posiadasz, musisz zadbać o to, by była odpowiednio wyświetlana na każdym urządzeniu…

Więcej dowiesz się u źródła >


Wejście na rynek zagraniczny – domeny czy wersje językowe?

Branża E-commerce jest obecnie jedną z najlepiej rozwijających się. Co też za tym idzie, coraz częściej wychodzimy z działalnością naszych sklepów internetowych poza granice Polski. W tym wpisie przedstawimy kilka strategii, a także powiemy na jakie aspekty warto zwrócić szczególną uwagę…

Więcej dowiesz się u źródła >

6 wskazówek, dzięki którym podniesiesz jakość bazy e-mailowej po wprowadzeniu RODO

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Rozporządzenie ma na celu zapewnić obywatelom państw europejskich większą kontrolę nad danymi osobowymi, a przedsiębiorcom ułatwić prowadzenie działalności na skalę międzynarodową…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Słowa kluczowe, jak wybrać te odpowiednie Współczynnik odrzuceń, co na niego wpływa Co to jest pozycjonowanie szerokie

Słowa kluczowe, jak wybrać te odpowiednie? Współczynnik odrzuceń, co na niego wpływa? Co to jest pozycjonowanie szerokie?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Słowa kluczowe – jak wybrać te odpowiednie i jaką rolę …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA