Z ostatniej chwili

Facebook wprowadza reklamy w Messengerze. Gdyby zabrakło Facebooka, co by było? Facebooka zbuduje wioskę?

Facebook ułatwia promocję i wprowadza reklamy w Messengerze

Światowy gigant rozszerza możliwości promocji i pozwala na zamieszczanie reklam w swoim komunikatorze. Oznacza to, że już wkrótce w Messengerze, z którego miesięcznie korzysta już 1,2 miliarda użytkowników, zobaczymy treści reklamowe.

Facebook daje markom wiele możliwości reklamowych oraz narzędzi sprawdzających ich skuteczność. Zarówno bezpośrednio na portalu, jak i Instagramie, możemy przy wykorzystaniu wybranego formatu prowadzić kampanie promujące firmę. Teraz jednak reklamodawcy zyskali kolejną możliwość. Jak informuje Ad Age, światowy gigant umożliwi dodawanie reklam w Messengerze, czyli komunikatorze, z którego korzysta miesięcznie już 1,2 miliarda ludzi.

Treści reklamowe będą pojawiały się w karcie głównej w aplikacji i pojawią się jako rozszerzenie kampanii prowadzonych na Facebooku i Instagramie i będą miały takie same funkcje. Aby treści, z wykluczeniem wideo, pojawiały się także także w komunikatorze konieczne będzie zaznaczenie wybranego pola w dodatkowych umiejscowieniach reklam w Power Edtiorze lub Menedżerze Reklam. Możliwe będzie wyświetlenie karuzel lub zdjęć, które przeniosą użytkownika na stronę zewnętrzną lub będą konwertować w Messengerze…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Świat bez Facebooka – co oznaczałoby to dla marek? (opinie ekspertów)

Czy wyobrażaliście sobie kiedyś, co stałoby się gdyby Facebook nagle zniknął? Jakie działania podjęłyby firmy? Co mogłoby zastąpić najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce? Zapytaliśmy o to 13 ekspertów m.in z GoldenSubmarine, Deloitte Digital, Havas Warsaw, ContentHouse, Izmałkowa, Biuro Podróży Reklamy czy More Bananas.

Facebook jest obecnie najpopularniejszym medium społecznościowym w Polsce, a w czerwcu pojawiła się informacje, że liczba aktywnych użytkowników na świecie portalu przekroczyła 2 miliardy. Firma powstała w 2004 roku jest obecnie światowym gigantem i wyznacza trendy. Nic więc dziwnego, że potencjał komunikacyjny portalu poza indywidualnymi użytkownikami starają się wykorzystywać także firmy. Zarówno te mniejsze, jak i większe możliwość interakcji oraz zwracania uwagi odbiorców po to, aby efektywnie komunikować się ze swoimi potencjalnymi nabywcami dóbr i usług.

Na poczet portalu dysponowane są ogromne budżety, a obsługą profili i działaniami reklamowymi nierzadko zajmują się agencje. Coraz częściej słyszymy o imponujących akcjach czy też kryzysach w mediach społecznościowych. Konsumenci coraz chętniej i odważniej komunikują za pomocą portalu swoje niezadowolenie lub obawy względem nabytego produktu. Jest on więc nie tylko tubą dla firm, ale i przestrzenią do zaangażowania i interakcji dla odbiorców.

Co jednak, gdyby pewnego dnia Facebook zniknął? Jaką strategię obrałyby wówczas firmy? Z czym wiązałoby się to dla odbiorców? Czy istnieje substytut portalu? Zapytaliśmy o to 13 specjalistów z More Bananas, Deloitte Digital, Golden Submarine, Get Hero, Izmałkowa, ContentHouse, Kamikaze, Verseo, Biuro Podróży Reklamy, Havas Warsaw, Social Media London Style, Imagine oraz ReachaBlogger. Co powiedzieli?…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Nowy pomysł Facebooka: zbuduje wioskę. Po co społecznościówce 1500 domów?

Zamieszkaj w domu Facebooka – już niedługo na rynku nieruchomości mogą się pojawić takie ogłoszenia. I nie będzie to metafora, zaproszenie do zapisania się w serwisie społecznościowym: korporacja Zuckerberga naprawdę bierze się za budowlankę. Domów może nie będą tworzyć jej pracownicy, zajmą się tym profesjonalne firmy, ale finalnie powstanie osiedle niebieskiej społecznościówki. A po nim może przyjść czas na „osady” kolejnych korporacji.

Facebook rośnie w siłę, przybywa mu użytkowników, niedawno sieć społecznościowa informowała, że korzystają z niej dwa miliardy ludzi. To oznacza coraz większe zyski, ale też wzrost zatrudnienia: jeśli prześledzi się raporty kwartalne korporacji, okaże się, że wciąga ona rzesze nowych pracowników. To samo dzieje się też w innych firmach, dobrym przykładem konkurencyjne dla fb Google. Microsoft szykuje się do zwolnień, ale likwidacja jednych miejsc pracy będzie szła w parze z zatrudnianiem ludzi w innych działach – finalnie korporacja z Redmond może mieć więcej pracowników niż przed wspomnianą redukcją etatów. Do czego to prowadzi?

Jedną z odpowiedzi jest wzrost populacji w Dolinie Krzemowej. Ściągają tam nie tylko ludzie z całych USA, ale wręcz z całego globu. Efekt? Głód mieszkań. Temat, na który zwraca się uwagę od dobrych kilku lat, pisałem kiedyś nawet o pracowniku Google, który zamieszkał w ciężarówce

Czytaj więcej na: http://antyweb.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA