Z ostatniej chwili

Sposoby na wybranie zdjęcia dla artykułu. Ustaw alerty Google, bądź na bieżąco! Dlaczego warto mieć HTTPS na stronie?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak wybrać odpowiednie zdjęcie do wpisu na blogu lub artykułu?

W jednym z poprzednich artykułów opisaliśmy kilka miejsc, z których można pobrać darmowe zdjęcia na stronę, do artykułu, wpisu na blogu lub profilu społecznościowym. W sieci dostępnych jest też wiele innych źródeł obrazów. Teksty, które są nimi uzupełnione są o wiele lepsze w odbiorze, a post na Facebooku z interesującym zdjęciem ma szanse na zdobycie o wiele większego zaangażowania w postaci polubień czy udostępnień.

Poza wiedzą na temat tego, skąd brać obrazy, warto też wiedzieć jak wybrać odpowiednie zdjęcie do wpisu na blogu lub innego tekstu?

Zastanów się nad właściwym zdjęciem już podczas pisania

O wiele łatwiej jest dopasować treść artykułu lub wpisu do zdjęcia, niż odwrotnie. Z tego też powodu dobrym pomysłem jest pisanie „pod zdjęcie” – zastanów się, jaki obraz będzie współgrał nie tylko z samą treścią, ale także z tytułem czy nagłówkami poszczególnych akapitów.

Jeśli postanowimy dodać fotografie dopiero po napisaniu tekstu, może się później okazać, że jest to zadanie niezwykle trudne i skończy się na umieszczeniu w treści przypadkowych obrazów, w bardzo niewielkim stopniu z nią powiązanych. A to nie tylko wprawi czytelnika w zakłopotanie, ale może również zniechęcić ich do dalszej lektury.

Unikaj zdjęć ryzykownych

Czasem może zdarzyć się, że zdjęcie, które naszym zdaniem idealnie pasuje do tekstu jest „ryzykowne”, to znaczy dotyka pewnych wrażliwych tematów lub jest niestosowne i może zostać źle odebrane

Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl

Jak ustawić alerty Google i być zawsze na bieżąco?

Zastanawiasz się, skąd konkurencja wie o Twoich działaniach w internecie? Zobacz, jak ustawić alerty Google i pozyskać dla siebie wartościowe informacje.

Prawdopodobnie powiadomienia od Google są najskuteczniejszym narzędziem do bezpłatnego marketingu internetowego, z którego nie korzystasz. Wobec tego, jak ustawić alerty Google i być zawsze na bieżąco w świecie marketingu internetowego?

Dzięki alertom Google możesz uzyskać dostęp do wielu niezbędnych informacji, które będą przychodzić na Twoją skrzynkę pocztową.

Jest to zupełnie bezpłatne narzędzie, które pozwoli Ci zwiększyć ogólną sprzedaż w Twojej firmie poprzez pozyskiwanie wartościowych danych.

Dodatkowo usługa monitoruje wszystkie informacje pojawiające się na stronach internetowych (do których oczywiście udzielony ma dostęp) w czasie rzeczywistym.

Jak ustawić alerty Google?

Przejdźmy od razu do sedna tego wpisu.

Najpierw musimy dowiedzieć się, jak skonfigurować i ustawić alerty Google. W tym celu przechodzimy do usługi.

Dla przykładu chcemy monitorować wszystkie strony internetowe, które wspominają o aranżacjach wnętrza.

W polu wyszukiwania wpisujemy interesującą nas frazę: „aranżacje wnętrza”.

Spowoduje to wyświetlenie rezultatów wyszukiwania danej frazy:

Jeżeli alerty Google poinformują, że nie ma żadnych wyników wyszukiwania, to ta fraza nie jest po prostu warta monitorowania i śledzenia (chyba że fraza odnosi się do nazwy marki, ale o tym w dalszej części wpisu).

Przejdźmy teraz do opcji tworzenia alertu…

Czytaj więcej na: http://mobiletry.com

5 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO WŁĄCZYĆ HTTPS NA STRONIE WWW

Co oznacza dodatkowe „s” w adresie strony internetowej?

Wielu użytkowników nie ma pojęcia, czym właściwie różnią się adresy stron www z dodatkowym „s” za HTTP. Litera ta oznacza, że strona wykorzystuje standard SSL, czyli Secure Sockets Layer. Gwarantuje to poufność i integralność transmisji danych oraz uwierzytelnia serwer, a czasami również klienta. Mówiąc jaśniej – połączenie za pomocą protokołu HTTPS zapewnia bezpieczeństwo danych przed atakami hakerów. Za korzystaniem z SSL przemawia wiele zalet tego rozwiązania. Dlaczego warto włączyć HTTPS na stronie internetowej?

1. Korzystanie z SSL jest jednym z czynników ocenianych przez wyszukiwarki

Algorytmy Google, ustalając ranking stron w wynikach wyszukiwania, biorą pod uwagę około 200 czynników. Jednym z nich jest to, czy strona korzysta z certyfikatu SSL czy nie. W przypadku, gdy dwa sklepy lub serwisy przesyłające wrażliwe dane będą podobnie ocenione, wyżej znajdzie się ten, który korzysta z protokołu HTTPS.

Witryny wykorzystujące certyfikat SSL wczytywane są minimalnie wolniej niż w przypadku wczytywania ich po przez protokół HTTP, ale można to zniwelować konfigurując serwer tak, by wykorzystywał HTPP/2, dzięki czemu strona powinna ładować się nawet szybciej niż jej wersja bez certyfikatu.

Google wielokrotnie podkreślało, że ważne jest bezpieczeństwo i wygoda użytkowników, a strony szyfrujące dane za pomocą tego protokołu zapewniają im znacznie większe bezpieczeństwo niż te korzystające z protokołu HTTP…

Czytaj więcej na: https://www.grupa-tense.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Unikanie cyfr w adresach URL. Zgłoś swój startup blockchainowy! Zrób sobie www, programy. Pomysł na wpisy na blogu. Zwiększamy ruch na blogu

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Czy warto unikać cyfr w adresach URL? Adres URL  …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA