Z ostatniej chwili

Facebook: zarządzanie kampanią reklamową i jak prowadzić fanpage? Automat do kupywania lajków w serwisach społecznościowych

Wskaźnik trafności reklamy na Facebooku – co to jest i co daje?

Puszczasz reklamy na Facebooku? Zatem zapewne buszujesz po menadżerze reklam w poszukiwaniu odpowiedzi na podstawowe pytanie: jak się sprawują. Co mógłbym ustawić lepiej? Czy na pewno trafiają do odpowiednich ludzi? Na te i inne pytania odpowie Ci wskaźnik trafności reklamy na Facebooku. 

Czym jest wskaźnik trafności reklamy na Facebooku

Zarządzanie kampanii reklamowymi na Facebooku to sztuka optymalizacji. Trzeba ich nieustannie doglądać i szukać elementów do poprawy. Jest z tym jednak kilka problemów. System nie podpowiada, co mógłbyś poprawić, jak na przykład robi to Google AdWords. Do większości wniosków musimy dochodzić samodzielnie.

Poza tym, reklamy się „starzeją”, to jest po pewnym czasie zazwyczaj stają się mniej skuteczne. To naturalne i dotyczy praktycznie każdej kampanii. Wówczas po prostu musimy trochę w niej pogrzebać i zmienić pewne ustawienia.

Jedyną podpowiedzią, na którą możesz liczyć od Facebooka jest właśnie wskaźnik trafności (po angielsku Relevance Score). To liczba między 1 a 10, która odpowiada na pytanie, jak dobrze radzi sobie Twoja reklama. 10 oznacza perfekcję, 1 – jej przeciwieństwo…

Czytaj więcej na: http://arturjablonski.com

Jak prowadzić fanpage na Facebooku – wskazówki i porady

Profile firmowe na Facebooku zostały zaprezentowane niemal 10 lat temu i od tego czasu cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Nic dziwnego – fanpage są doskonałym sposobem na promocję w sieci nie tylko artystów czy osób publicznych, ale także firm, np. sklepów internetowych. Obecnie niemal każda marka posiada swój profil na Facebooku, jednak samo posiadanie strony firmowej to nie wszystko. Jak prowadzić fanpage, aby był on jak najbardziej efektywny?

Stwórz unikalny adres URL

Facebook pozwala na zmianę adresu, który prowadzi do profilu firmowego, a dokładniej – wszystkiego co znajduje się po „www.facebook.pl/”. Dzięki temu użytkownicy nie tylko będą mogli o wiele łatwiej znaleźć konkretny fanpage – ponieważ adres będzie łatwiejszy do zapamiętania – ale także uczyni taką stronę firmową o wiele bardziej unikalną.

Poza tym fanpage z unikatowym, krótkim adresem o wiele lepiej nadaje się też do tego, by umieszczać go na innych materiałach promocyjnych poza internetem – bannerach, wizytówkach, plakatach itp.

Aby zmienić adres fanpage’a, wystarczy zalogować się na profil firmowy, wejść w zakładkę „Informację”, a następnie w sekcji „Ogólne” edytować (lub nadać nową) nazwę, co jednocześnie zmieni także adres URL.

fanpage-url-min

 

Optymalizacja Messengera

Bardzo często zdarza się, że osoby obserwujące fanpage marek na Facebooku chętnie kontaktują się z nimi poprzez Messengera. Jest to zazwyczaj szybszy i łatwiejszy sposób na zadanie pytania, niż szukanie numeru telefonu lub adresu e-mail. Również firmy prowadzące fanpage w portalu społecznościowym chętnie korzystają z tej metody kontaktu z fanami i szybko odpisują na otrzymane wiadomości.

Aby zwiększyć efektywność profilu firmowego na Facebooku, możliwe jest zoptymalizowanie formy kontaktu przez Messengera. W jaki sposób?

Automatyczna odpowiedź

W ustawieniach fanpage’a, w zakładce „Wiadomości” można zmienić kilka opcji, które dotyczą Messengera – jedną z nich jest właśnie możliwość ustawienia automatycznej odpowiedzi na wiadomości użytkowników

Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl

Kupisz lajki w hipermarkecie

Rosyjska firma Snatap oferuje automat do drukowania zdjęć z Instagrama, lajkowania i… rozsyłania spamu. Jednym kliknięciem z maszyny można wydrukować zdjęcie oraz przy okazji kupić lajki w serwisach społecznościowych. Automaty mają być dostępne także w Polsce.

W maszynach można będzie za ok. 3 zł (50 rubli) wydrukować zdjęcia z Instagrama, a także zrobić zdjęcie i rozesłać je w serwisach społecznościowych. Funkcja ciekawa, ale powiedzmy szczerze nie ekscytująca. Ot, taki rodzaj fotobudki. Tym co jest zdecydowanie bardziej interesujące jest możliwość kupienia lajków i dodania znajomych. Za tę samą cenę można również kupić 100 lajków na Instagramie, a za jej dwukrotność dodać 100 znajomych.

Czytaj więcej na: http://www.chip.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA