Z ostatniej chwili
Strona głowna / Social Media / LinkedIn wydało e-book ze swoimi danymi statystycznymi. Facebook: większa kontrola nad platformą, nazizm dalej nieokiełznany. Instagram i biznes
LinkedIn wydało e-book ze swoimi danymi statystycznymi. Facebook większa kontrola nad platformą, nazizm dalej nieokiełznany. Instagram i biznes

LinkedIn wydało e-book ze swoimi danymi statystycznymi. Facebook: większa kontrola nad platformą, nazizm dalej nieokiełznany. Instagram i biznes

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

LinkedIn wydało e-book z danymi statystycznymi dotyczącymi platformy

LinkedIn to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych, która jest tak naprawdę starsza nawet i od Facebooka. Nazywany również „Facebookiem dla biznesu” stanowi on świetne narzędzie do szukania pracy, nawiązywania wartościowych znajomości czy też rozwoju własnej firmy.

Niedawno sam LinkedIn opublikował e-book zawierający ciekawe dane statystyczne odnośnie do samej platformy. Mają one zachęcić social media managerów do pełnego wykorzystywania potencjału popularnego serwisu społecznościowego…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zapowiada się „większa kontrola” nad Facebookiem. No, dobre sobie

Wyobraź sobie świat, w którym Facebook pozwala Ci od A do samiutkiego Z kontrolować to, co o Tobie wie, strony, do których logowałeś się za jego pomocą, edytować zainteresowania (które własnoręcznie wyłuskał na Twój temat Wielki Brat) i inne podobne. Wyobraziłeś sobie? Świetnie – to jest właśnie świat, w którym dla Facebooka miejsca nie ma.

Można łudzić się, że „clear history”, bardzo szumnie zapowiadana funkcja Facebooka będzie czymś w rodzaju katharsis dla tej platformy społecznościowej po nieudanym okresie pełnym afer związanych z prywatnością użytkowników. Jeśli mam być szczery – dziwię się, że one wypłynęły tak późno, już wcześniej było wiadomo, że potęga Facebooka zaczyna być co najmniej zastanawiająca…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook pozwalał docierać do osób zainteresowanych nazizmem

Facebook pozwala reklamodawcom targetować kampanie w oparciu o zainteresowanie nazistowskimi treściami, wbrew złożonym w 2017 roku obietnicom uporządkowania tej kwestii.

Russiagate i afera Cambridge Analytica sprawiły, że na ekosystem reklamowy Facebooka – który w samym tylko 2018 roku pozwolił zarobić gigantowi 55 mld dolarów – zwrócono baczniejszą uwagę. W 2017 roku dziennikarze serwisu Pro Publica stwierdzili, że ​​firma sprzedaje reklamy targetowane na frazę np. “Hitler nie zrobił nic złego”; a potem, po strzelanie w synagodze w Pittsburghu w 2018, że pozwala także docierać do użytkowników zainteresowanych antysemicką retoryką, którą inspirował się zamachowiec…

Więcej dowiesz się u źródła >


Z Facebooka korzysta prawie połowa mobilnych internautów w Polsce

Facebook, mimo wszystkich kryzysów, z jakimi mierzy się od dwóch lat, w mobilnej Polsce nie ma żadnej konkurencji, tym bardziej, że – według danych pochodzących Selectivv – kolejnym najchętniej wybieranym medium społecznościowym jest Instagram.

Afera z Cambridge Analytica, które wybuchła ponad rok temu, sprawiła, że Facebook ze swoim modelem biznesowym opartym na danych, znalazł się cenzurowanym zarówno mediów, jak i polityków. Taka ekspozycja szybko pokazała, że Cambridge Analytica to tylko jeden z wielu problemów Facebooka, a inne – m.in. oskarżenie o sprzyjanie szerzeniu nienawiści w Birmie – wcale nie wydają się mniej znaczące…

Więcej dowiesz się u źródła >

Twitter pozwoli ukrywać odpowiedzi

Twitter testuje możliwość ukrywania odpowiedzi na tweety. W menu ma pojawić się przycisk „Ukryj tweet”. Jego użycie spowoduje, że wiadomość będzie można zablokować. Dzięki kliknięciu w przycisk, twee będzie niewidoczny zarówno dla odbiorcy, jak i dla wszystkich osób przeglądających wątek…

Więcej dowiesz się u źródła >

Polacy chcą pójść w ślady Facebooka. „Codziennie mamy 100 nowych użytkowników”

Polski start-up postanowił pójść drogą amerykańskiego giganta chce odmienić media społecznościowe. Powstała aplikacja Findbuddy, której celem jest łączenie osób o podobnych zainteresowaniach. – Codziennie przybywa ponad stu nowych użytkowników – mówi Rafał Wróblewski, współzałożyciel Findbuddy.

Rynek mediów społecznościowych od kilkunastu lat zarezerwowany był tylko dla największych graczy. Jednak polski start-up zamierza to zmienić i pomimo początkowej fazy już odnosi pierwsze sukcesy. Założył go Rafał Wróblewski wraz z Michałem Grzybowskim. – Aplikacja Findbuddy ma za zadanie znaleźć i połączyć osoby, które wyrażają taką samą potrzebę np. jogging, wyjście do kina, gra w golfa, gra w tenisa, wyjście na koncert, gra w piłkę nożną, wspinaczka ściankowa itp…

Więcej dowiesz się u źródła >


Instagram dla biznesu. Nowy sposób prezentacji profilu firmy w aplikacji

Sieć społecznościowa Instagram zmienia się w szalenie szybkim tempie. W Internecie pojawiła się informacja o kolejnej nowości, która już wkrótce może być dostępna dla wszystkich administratorów profili biznesowych. Instagram wprowadza nowy sposób prezentacji lokalnych firm, publikując w swojej aplikacji ich strony firmowe.

Jak wygląda nowa funkcjonalność?

Raj Nijjer powiadomił o tej funkcji na swoim Twitterze i dla potwierdzenia udostępnił kilka zdjęć…

Więcej dowiesz się u źródła >

Tryb ciemny w Messengerze włączysz za pomocą emotikonu

Długo wyczekiwana funkcja w Facebook Messengerze już jest. Tryb ciemny został udostępniony użytkownikom aplikacji, jednak zanim pojawi się w ustawieniach, trzeba wysłać dowolnemu znajomemu emotikon księżyca.

Dark mode, zwany też trybem ciemnym albo nocnym, to w ostatnim czasie bardzo modna funkcja. Popularne są np. ciemna wersja YouTube’a, albo aplikacji Feedly. Również ostatnia wersja Androida, czyli Pie może działać w tym trybie. Ma wiele zalet – mniej męczy oczy, oszczędza energię, a dla niektórych jest bardziej czytelny…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Avatar
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zmienia zasady świadczenia usług na Facebooku. Facebook z małym wyciekiem danych. Oferty pracy na Facebooku, czy warto publikować

Zmienia zasady świadczenia usług na Facebooku. Facebook z “małym wyciekiem danych. Oferty pracy na Facebooku, czy warto publikować?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] UOKiK: Facebook zmieni zasady świadczenia usług Komisja Europejska i …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA