Case Study – Faktoring w branży handlowo-usługowej
W branży handlowo-usługowej nie ma czasu ani miejsca na spóźnione dostawy czy niewykonane usługi. Klient końcowy jest bardzo wymagający, a i kontrahenci mają swoje oczekiwania. Jak rozwijać biznes w tej branży, by sprostać wymogom rynku, a jednocześnie zachować płynność finansową? Podpowiadamy i pokazujemy, jak robią to inni.
REALNE RYZYKO
Jednym z czynników najmocniej wpływających na płynność finansową polskich przedsiębiorstw, są zatory płatnicze i długie terminy płatności na fakturach. Przysłowiowe ‘30 dni na fakturze’ plus opóźnienia w płatnościach to smutne realia, którym muszą stawić czoła polscy przedsiębiorcy. Prawie 70% firm odnotowuje bowiem opóźnienia w płatnościach, a aż 1/4 z nich spotyka się z taką sytuacją 2-5 razy w miesiącu i na płatność czeka od 14 do 30 dni po terminie. Co to oznacza w praktyce?…
Więcej dowiesz się na: https://mambiznes.pl
Jak prawidłowo określić grupę docelową sklepu?
„Grupą docelową mojego sklepu są wszystkie osoby szukające produktów, które mam w ofercie”. To zdanie, choć na pierwszy rzut oka zabawne i niewiele wnoszące do rozmów na tematy marketingowe, przywołuje w głowie każdego marketera wspomnienie wielu odbytych rozmów o kampaniach reklamowych. Umiejętność określenia grupy docelowej jest tak samo kluczowa dla powodzenia działań reklamowych, jak i bardzo niedoceniana!
Tłumacząc najprostszym językiem: grupa docelowa, to zbiór osób, do których skierowana zostanie komunikacja marketingowa naszej firmy. To właśnie parametry grupy docelowej będą determinować to, czy ktoś naszą reklamę zobaczy, czy też nie. Dlatego jej konstrukcja okazuje się często kluczowa w powodzeniu działań reklamowych, a niedokładne jej określenie może spowodować niepotrzebne wydatki marketingowe…
Więcej dowiesz się na: https://traffictrends.pl
W jaki sposób zwiększyć ruch i sprzedaż w sklepie internetowym?
W Internecie można znaleźć wiele poradników przedstawiających różne sposoby na zwiększenie ruchu oraz sprzedaży w sklepie internetowym. Są one jednak do siebie bardzo podobne i proponują rozwiązania już powszechnie znane.
Artykuły tego rodzaju opierają się na typowych metodach marketingowych, takich jak: optymalizacja strony pod kątem SEO (na podstawie Meta Title czy opisów kategorii), inwestowanie w kampanię AdWords i Google Merchant Center czy po prostu – wprowadzenie Newslettera. W poniższym tekście starałem się jednak podejść do tego zagadnienia od innej strony i przedstawić rozwiązania, o których mogliście jeszcze nie wiedzieć…
Więcej dowiesz się na: http://seoninja.pl
Sklep WooCommerce w 3 prostych krokach
Rozwój biznesu w sieci bardzo często opiera się na prowadzeniu sklepu internetowego. Jeśli szukasz darmowego, a jednocześnie sprawdzonego rozwiązania, to świetnym wyborem będzie sklep oparty na wtyczce WooCommerce dostępnej dla WordPressa.
Twórcy tej wtyczki chwalą się, że ich rozwiązanie stosuje 28% sklepów internetowych, to prawie jedna trzecia! To narzędzie umożliwia sprzedaż praktycznie wszystkiego, o czym mógłbyś pomyśleć – zarówno rzeczy fizycznych, jak i wirtualnych, na przykład usług, czy plików do pobrania. Sama instalacja sklepu jest dziecinnie prosta i za chwilę się o tym przekonasz…
Więcej dowiesz się na: https://porady.wordpressa.pl
Kampanie DSA – Przyciągnij klientów do swojego sklepu dzięki dynamicznej reklamie AdWords
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (ang. Dynamic Search Ads – DSA) to doskonałe rozwiązanie dla e-commerce jeśli masz sklep internetowy, dobrze rozwiniętą witrynę internetową lub inny bogaty asortyment produktów. DSA pomogą wypełnić Ci lukę w kampaniach reklamowych AdWords na wyszukiwarkę Google lub znaleźć nowe słowa kluczowe na podstawie wyszukiwań Twoich klientów, dzięki temu przyciągniesz ich więcej na swoją stronę. Czym są reklamy dynamiczne i jak je skonfigurować czytaj poniżej.
Czym są Dynamiczne Reklamy w Wyszukiwarce?
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce pozwalają docierać do osób, które wyszukują w Google Twoich produktów bądź usług bez wcześniejszego dodawania do kampanii AdWords konkretnych słów kluczowych. Reklamy wyświetlą się wykorzystując zawartość Twojej witryny internetowej i na jej podstawie dostosują nagłówek reklamy do treści wyszukiwanej przez użytkowników Google…
Więcej dowiesz się na: https://redseo.pl
Opinie: jak przejęcie Magento przez Adobe wpłynie na rynek e-commerce?
21 maja Adobe poinformowało o akwizycji Magento, jednej z najpopularniejszych platform dla e-commerce. Co na temat transakcji sądzą eksperci? Jak wpłynie ona na rynek e-handlu i czy zmiany odczują właściciele sklepów internetowych opartych na systemie Magento?
Magento to jedna z najpopularniejszych platform przeznaczonych do obsługi e-commerce, w ramach której można w łatwy sposób budować i prowadzić sklepy internetowe. Dwa dni temu Adobe poinformowało o wykupieniu popularnej platformy za kwotę 1,68 miliarda dolarów. Firma w planach ma włączenie Magento do swojej usługi Adobe Experience Cloud, tym samym zapełniając u siebie lukę w obszarze platformy e-commerce. Transakcja zostanie sfinalizowana do końca roku. Do tego czasu Adobe i Magento dalej będą działać niezależnie…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Solidarność za rozszerzeniem zakazu handlu w niedzielę o sklepy internetowe
Według związkowców Solidarności Polacy dobrze przyjęli zakaz handlu w niedzielę. To zachęca związek do zwiększenia czasu trwania ograniczeń, uszczelnienia ich i rozszerzenia o handel internetowy.
– Trzeba doprecyzować zapisy dotyczące czasu pracy i pracy w niedzielę i święta, aby praca w niedzielę była wyjątkiem, a nie regułą – powiedział w radiowej Trójce Marek Lewandowski, rzecznik przewodniczącego KK NSZZ „Solidarność”. Szczególnej zmiany wymaga zapis o pracy zmianowej dopuszczający pracę w niedzielę, który zdaniem rzecznika stał się nie tylko furtką, ale wręcz szeroką bramą do nadużyć…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl