Z ostatniej chwili
Instagram modyfikuje algorytmy treści, przywraca GIF-y do Stories. Facebook kanały dotarcia do klienta, ukryte komentarze pod publicznymi postami

Instagram: modyfikuje algorytmy treści, przywraca GIF-y do Stories. Facebook: kanały dotarcia do klienta, ukryte komentarze pod publicznymi postami

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Instagram ponownie modyfikuje algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści

Instagram poinformował na własnym blogu, że ponownie wprowadza modyfikacje w algorytmie odpowiedzialnym za wyświetlanie treści. Spokojnie, tym razem zmiany powinny wam przypaść do gustu. Newsfeed ma ponownie obejmować priorytetem nowe zdjęcia, które pojawiają się w serwisie. Tak, jak to było na początku.

Instagram co jakiś czas modyfikuje algorytm odpowiedzialny za dostarczanie treści. Teraz zrobiono to ponownie, o czym poinformowano na oficjalnym blogu…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

Instagram przywraca GIF-y do Stories

Instagram już jakiś czas temu wdrożył opcję dokładania animacji GIF w trybie Stories. Szybko jednak została ona usunięta po tym, jak odkryto, że przez Giphy, firmę odpowiedzialną za bibliotekę animacji, przedostała się rasistowska animacja. Podobnie zresztą zrobił Snapchat. Teraz jednak GIF-y powracają na Instagrama.

Instagram bardzo szybko wyłączył opcję dodawania GIF-ów po tym, jak przez Giphy przedarła się do publiki animacja o treści rasistowskiej…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl


Jak nie wpaść w pułapkę Facebooka? O dywersyfikacji kanałów dotarcia do klienta

Zapowiadane na początku roku przez Marka Zuckerberga zmiany algorytmu na Facebooku są zwiastunem nowego etapu walki o zasięgi organiczne, czyli “darmowe” dotarcie do potencjalnych klientów. Jedni z tych zmian się cieszą, a oni wieszczą nadchodzącą tragedię.

Kto w takim razie może spać spokojnie? Ci, którzy posiadają odpowiedni budżet, który pozwala na regularne korzystanie z płatnych formy dotarcia oraz Ci, którzy odpowiednio dywersyfikują kanały komunikacji z potencjalnym klientem.

Historia lubi się powtarzać?

Pamiętasz MySpace?

Był to swego czasu największy na świecie serwis społecznościowy. W 2005 roku MySpace został zakupiony przez medialnego potentata Ruperta Murdocha za 580 milionów dolarów. Minęło zaledwie 15 lat, a o MySpace nikt już nie pamięta…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Facebook testuje ukryte komentarze pod publicznymi postami na stronach

Facebook rozpoczął testy nowej funkcji, która może się wam spodobać. Tym razem są to ukryte komentarze, które można publikować pod ogólnie dostępnymi postami na stronach. Na ten moment administratorzy stron nie będą mogli zobaczyć takich prywatnych komentarzy, ale z czasem Facebook im to umożliwi.

Facebook co jakiś czas testuje różne nowe opcje. Tym razem program pilotażowy pozwala wybranym użytkownikom serwisu na umieszczanie prywatnych komentarzy pod publicznie dostępnymi postami

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

Facebook: prywatne komentarze pod publicznymi postami

Facebook pracuje nad system prywatnych komentarzy umieszczanych pod publicznie dostępnymi postami. Pozwoli to zabrać głoś w dyskusji, ale będzie on widoczny tylko dla znajomych. To dobre rozwiązanie…

Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl

Mark Zuckerberg przeprasza internautów w 9 gazetach

Tekst podpisany przez założyciela portalu społecznościowego wydrukowały m.in. The Washington Post, The New York Times i Sunday Telegraph. Całostronicową „reklamę” zobaczyli czytelnicy 3 gazet z USA i 6 z Wielkiej Brytanii. Mark Zuckerberg przeprasza za udostępnianie zbyt wielu danych o użytkownikach zewnętrznym aplikacjom…

Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl


Epicka porażka? Zuckerberg musi wyjaśnić związki z firmą Cambridge Analytica

Mark Zuckerberg właśnie stawia czoło największemu kryzysowi w historii Facebooka, bo tym razem nie chodzi o „dziury” w sposobie funkcjonowania Facebooka, ale o cały jego model biznesowy. Cambridge Analytica tylko to pokazała. 

Co się stało? W skrócie: w 2013 dr Alexander Kogan stworzył aplikację-quiz, która – pod pretekstem badań naukowych i za finansową zachętą – zbierała dane zarówno jej bezpośrednich użytkowników, jak i ich znajomych. W tamtym czasie Facebook nie pozwalał się nimi jedynie dzielić i wykorzystywać do celów komercyjnych…

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA