Grupy na Facebooku: jak skutecznie je tworzyć i prowadzić? [opinie]
Grupy na Facebooku mogą być świetnym narzędziem do promocji swoich produktów, a także do budowania zaangażowanej społeczności wokół marki. Pytanie tylko, jak to skutecznie tworzyć i prowadzić grupy, aby angażować ich członków?
Swoimi poradami dzielą się: Łukasz Mędrysa, założyciel bloga oraz grupy na Facebooku pt. „Advertising is Exciting”, Dagmara Pakulska, trener, konsultant i publicysta w zakresie szeroko pojętego e-marketingu, autorka Niby-Prasówki na Facebooku, Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp, Monika Czaplicka, CEO agencji social media Wobuzz, założycielka facebookowej grupy „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”, Michał Bąk, właściciel agencji Elivo, pomysłodawca portalu i facebookowej grupy MarketingiBiznes.pl, Edyta Maciejewska, social media & content director, Gong, Paulina Trzeciak, senior executive, Invention w Mindshare Poland…
Więcej dowiesz się u źródła >GRUPY NA FACEBOOKU – DLACZEGO PROWADZĄC FIRMĘ, POWINIENEŚ SIĘ NIMI ZAINTERESOWAĆ?
Nie od dziś wiadomo, że w grupie siła! Wie o tym także Facebook, który najpierw udostępnił użytkownikom możliwość tworzenia grup, a teraz bardzo mocno stawia na ich rozwój. Od pewnego czasu Facebook stara się wrócić do swoich korzeni, faworyzując – i w pierwszej kolejności serwując nam – treści autorstwa najbliższych nam osób.
W związku z tym priorytet w wyświetlaniu się w feedzie mają posty publikowane przez rodzinę, przyjaciół, a także… grupy! Tworzysz własną markę i zastanawiasz się, jak możesz posłużyć się tym narzędziem, by szerzyć wartościowe treści, budować zaangażowaną społeczność i uzyskać korzyści dla swojej firmy? Damy Ci receptę na to, jak założyć i prężnie rozwijać grupę skupioną wokół Twojej marki!…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook rozpoczął testy nowej sekcji – Facebook News
Facebook poinformował o rozpoczęciu testów swojej nowej sekcji, w której pojawią się najnowsze wiadomości, wyselekcjonowane przez dziennikarzy. Na razie z usługi skorzystają mieszkańcy kilku miast w USA.
O planowanym rozpoczęciu testów Facebook News informowaliśmy pod koniec sierpnia br. Teraz oficjalnie Facebook poinformował o uruchomieniu nowej sekcji, w której na tę chwilę skorzystają jedynie mieszkańcy kilku dużych miast w USA, taki jak Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Dallas-Fort Worth, Filadelfia, Houston, Waszyngtona, Miami, Atlanta i Boston…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook chce stworzyć narzędzie kontrolujące nasze zdrowie
Czy Facebook jest dobrym miejscem do przechowywania naszych informacji medycznych?
Informacje medyczne, dane na temat naszego ciśnienia i przypomnienie o wizycie lekarskiej. Facebook planuje stworzyć narzędzie, które miałoby nam pomóc bardziej zadbać o nasze zdrowie. Trzeba przyznać, że to odważna decyzja!…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak połączyć dwie strony fanpage na Facebooku?
Łączenie kont na Facebooku to bardzo popularne zagadnienie. Obsługiwanie kilku stron nie jest bowiem łatwym zadaniem, a czasami pojawiają się także inne przesłanki, które wymagają wprowadzenia skutecznego rozwiązania. Odpowiedź na pytanie: jak połączyć fanpage na Facebooku jest w zasadzie prosta jednak do wykonania, jest zawsze kilka kroków, które omówione zostały poniżej.
Jak połączyć dwa konta w jedno?
Łączenie kont na Facebooku jest w zasadzie proste, a do tego niezbędne jest jedynie wykonanie podstawowych kroków. Pierwszym etapem jest odwiedzenie strony i podanie hasła do swojego konta. Następnie pojawia się strona, na której należy wybrać fanpage, które ma zostać w ten sposób połączone. Trzeba, więc już tylko nacisnąć przycisk „kontynuuj” oraz „poproś o połączenie”. Wniosek zostaje wysłany do Facebooka, więc należy już jedynie czekać na jego rozpatrzenie…
Więcej dowiesz się u źródła >AI Facebooka będzie chronić nasz wizerunek w nagraniach wideo
W jaki sposób AI utrudni zidentyfikowanie naszego wizerunku na filmie z tym, który przedstawiają zdjęcia w bazie danych?
Rozwój sztucznej inteligencji również na Facebooku nabiera rozpędu. Tym razem, ułatwi on nam ukrycie się pod licznymi algorytmami, które sprawią, że trudniej będzie zidentyfikować nasz wizerunek z tym, który jest przechowywany w bazach danych…
Więcej dowiesz się u źródła >Prowadzenie social media – 7 powodów, dlaczego nie należy publikować identycznych treści w SM
Umiejętnie wykorzystywane media społecznościowe mogą stać się jednym ze skuteczniejszych kanałów zwiększania widoczności marki w internecie. Pozyskiwanie nowych klientów z Facebooka, Intagrama, YouTube’a nie należy z pewnością do najłatwiejszych, a zawarcie wartościowych relacji to sztuka, z którą radzą sobie jedynie najlepsi social media marketerzy.
Prowadząc samodzielnie profile firmowe, warto przestrzegać podstawowej zasady – na każdym portalu trzeba publikować nieco inne treści. Kopiowanie tych samych tekstów, grafik, filmów nie przyniesie większych korzyści. Dlaczego? A chociażby ze względu na poniższych 7 powodów…
Więcej dowiesz się u źródła >WYNIKI TWITTERA ROZCZAROWUJĄ. CO SĄDZĄ O NICH MARKETERZY?
Twitter odnotował 702 miliony dolarów przychodów z reklam za III kwartał 2019 r, co stanowi wzrost o zaledwie 8% rok do roku. Całkowite przychody Twittera za kwartał wyniosły 824 miliony dolarów, co też nie jest imponującym wynikiem – to wzrost tylko 9-proc. Firma spadek przychodów (w porównaniu do poprzedniego kwartału) przypisała problemom z produktem, w szczególności z Mobile Application Promotion (MAP) oraz personalizacją i ustawieniom danych.
Nadal będziemy priorytetowo traktować nasze produkty reklamowe wraz ze zdrowiem i naszymi inwestycjami, aby napędzać stały wzrost mDAU (codzienni aktywni użytkownicy generujący przychody – przyp. red.) – powiedział dyrektor finansowy Twittera Ned Segal…
Więcej dowiesz się u źródła >Chcesz przeglądać publiczne profile na Instagramie? Teraz to niemożliwe!
Czy komunikat pojawiający się osobom niezalogowanym sprawi, że Instagram wzbogaci się o nowych użytkowników?
Już niedługo nie będziesz mógł sprawdzać co słychać u Twoich znajomych oraz w jaki sposób znane marki kreują swój wizerunek na Instagramie, jeżeli nie masz konta. Od teraz, będzie pojawiała się prośba o zalogowanie…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook grzebie w Twoich dokumentach, gdy wyślesz je w Messengerze
Zacznę nieco przekornie, od dwóch scenariuszów opisujących przyczyny takiego zachowania Facebooka. Ten, po wysłaniu przez Messengera pliku PDF, analizuje linki znajdujące się wewnątrz. Z jednej strony to dowód na to, że Facebook uważnie czyta, co między sobą przekazujemy. Z drugiej jednak, czy aby nie jest to działanie, które w pewien sposób nas chroni?
Oczywiście, nikt nie lubi być podsłuchiwany, czy w jakikolwiek sposób kontrolowany. Ale, Facebook to bardzo szczególny przypadek. To firma, która serwuje użytkownikom usługę, za pomocą której mogą dzielić się dosłownie wszystkim (choć nie wszystkim powinni…)…
Więcej dowiesz się u źródła >LinkedIn rozwija Daily Rundown w celu rozwoju dyskusji na platformie
Rozwój narzędzia Daily Rundown to kolejny ukłon LinkedIna w kierunku użytkowników. Co się zmieni?
Wydaje się, że LinkedIn wciąż pracuje nad rozwojem umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych zarówno w rzeczywistości, jak też w na samym portalu. Dlatego teraz, postanowił zaktualizować Daily Rundown…
Więcej dowiesz się u źródła >