Z ostatniej chwili
Jak rozpocząć przygodę z e-commerce Jak pisać treści w sklepie internetowym Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym Google Ads

Jak rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak pisać treści w sklepie internetowym? Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Google Ads

5 kroków do rozpoczęcia przygody z e-commerce

Prowadzisz lokalny sklep? Szukasz pomysłu na biznes? Warto pomyśleć o rozpoczęciu przygody z e-commerce, czyli swoim sklepie internetowym. Dzięki e-commerce, możesz rozwinąć swój lokalny biznes na międzynarodową skalę, i to względnie niewielkim wysiłkiem. Warto pamiętać, że z e-zakupów korzysta już 56% polskich internautów, a ten odsetek cały czas rośnie. Oto kilka podstawowych czynności, o których należy pamiętać, sprzedając produkty czy usługi w Internecie.

Kto może sprzedawać w Internecie? Każdy – poczynając od wyprzedaży garażowej, przez prowadzenie sklepu z rękodziełami, po sklep online z wielomilionowymi obrotami. Zasady, z którymi można się zapoznać poniżej, dotyczą każdego z biznesów i są podwalinami sukcesu zarówno dla małych, jak i dużych firm. Dlaczego zaś warto pomyśleć o rozpoczęciu przygody z e-commerce? Przede wszystkim, gwarantuje zdecydowanie większy zasięg, niż – szeroko pojmowana – sprzedaż stacjonarna. Dzięki obecności w sieci, można wyjść z produktem nie tylko poza lokalny rynek, ale sprzedawać w całej Europie lub na świecie. W dobie tanich przesyłek, powszechnego dostępu do tłumaczeń na języki obce oraz wygodnych i bezpiecznych transakcji, nie ma problemu by sprzedawać – na przykład – swoje obrazy do Paryża, Londynu, czy nawet Szanghaju. Nie ważne więc, jakie oferujesz produkty czy usługi – Internet może być Twoją szansą na sukces. Od czegoś jednak trzeba zacząć…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Content SEO friendly, czyli treści w sklepie internetowym

Content is king – nie bez powodu to zdanie jest bardzo często powtarzane w środowisku SEO oraz osób prowadzących działalność internetową. Nie od dziś wiadomo, że treści umieszczane na stronie mają kluczowe znaczenie w czynnościach onsite. Z tego powodu, w naszym dzisiejszym artykule zajmiemy się wszystkim co z contentem związane. Gdzie go umieszczać, w jakiej ilości i co powinno znaleźć się w tekstach, aby poprawić widoczność w Google. Zapraszamy!

Po co ten content?

Zanim poznamy wytyczne dotyczące wszelkiego rodzaju treści umieszczanych na stronach internetowych, na początku warto zastanowić się po co w ogóle są nam one potrzebne. Pomagają one w podniesieniu zarówno liczby wyświetleń wyszukiwania, jak i sprzedaży. Doskonałym na to przykładem jest case study Lubie Buty, gdzie udało nam się w 9 miesięcy osiągnąć 617% wzrostu ruchu organicznego głównie dzięki dodawaniu odpowiednich treści na stronę…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Słowa, które sprzedają – czyli co powinno się znaleźć w opisie produktu?

Sukces na rynku e-commerce jest wypadkową wielu czynników. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych, których oferta jest bardzo obszerna. Jak się wyróżnić? Co zrobić, aby klient dokonał zakupu właśnie u nas? Kluczowe narzędzie, mające wpływ na sprzedaż online, to opis produktu. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio go skonstruować. Na co należy zwrócić uwagę?

Skuteczny przekaz

Zakupy przez internet dają wiele korzyści, ale stanowią również pewne wyzwania. W odróżnieniu od sklepów stacjonarnych, nie mamy w tym wypadku możliwości bezpośredniego kontaktu z produktem. Nie możemy więc dotknąć, przymierzyć, wziąć do ręki czy wypróbować przed podjęciem decyzji. Narzędziem, które ma nam zastąpić te doświadczenia jest opis produktu. Właściwie skonstruowany, powinien odpowiedzieć na wszystkie nasze pytania i wątpliwości, a także zachęcić do dokonania zakupu. Jego innym, równie istotnym zadaniem jest to, aby wpłynąć na pozycjonowanie strony, sprawiając, że zwiększy się prawdopodobieństwo wyświetlania strony na wyższych miejscach w wynikach wyszukiwania (szczególnie jeśli opis zawiera dobrze dobrane keywordy)…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – darmowy ebook

Z automatyzacją w e-commerce jest trochę jak z „rokiem mobile” czy storytellingiem. Wszyscy o tym wiedzą, jednak… nie zawsze stosują. Dodatkowo często wydaje się, że automatyzacja to domena jedynie gigantów swoich branżach. Jest to nieprawda, ponieważ w tych czasach Marketing Automation jest dostępne dla wszystkich sklepów, które chcą zwiększyć swoją sprzedaż w internecie. Jak to zrobić? Z pomocą przychodzi darmowy ebook od GetResponse.

Na początku warto wyjaśnić, czym tak naprawdę jest automatyzacja. Najkrócej rzecz ujmując, polega ona na usprawnieniu komunikacji marketingowej w taki sposób, że zwiększając skuteczność sprzedaży, skracamy czas potrzebny na jej obsługę. Połączenie personalizacji, segmentacji i odpowiedniej komunikacji – wszystkie te kwestie opisane są na 63 stronach ebooka „Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce”. Oprócz informacji, jak wykorzystać posiadaną bazę klientów, dowiemy się z niego również, co zrobić, by taką bazę powiększyć, zachowując jej dobrą jakość…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Kim są klienci Twojego sklepu internetowego? Określ grupę docelową dzięki Google Analytics

Grupa docelowa klientów to inaczej zbiór osób, do których skierowany jest komunikat, reklama, czy produkt. Do zdefiniowania takiej grupy wykorzystuje się informacje społeczno-demograficzne i geograficzne.

Wybranie odpowiedniej grupy potencjalnych klientów jest nieodłącznym elementem strategii marketingowej.

W internecie znajdziesz mnóstwo informacji na temat tworzenia persony, czy też wybierania odpowiedniej grupy docelowej dla biznesu. W poradnikach marketingowych i na szkoleniach to również często poruszany temat…

Więcej dowiesz się u źródła >>

KAMPANIA GOOGLE ADS – WZROST ROAS DO 1061%

Sklep internetowy swiatekspresow.pl oferuje najlepsze ekspresy do kawy, m.in. takich marek jak Nivona, Jura czy Melitta. Ich bogaty asortyment obejmuje również wszelkie akcesoria do tych ekspresów, części zamienne oraz różne gatunki kawy. Sklep działa od 2017 roku i jako marka jest już rozpoznawalny na rynku.

Właściciel sklepu zlecił nam wykonanie audytu konta Ads, ponieważ od kilku miesięcy nie widział wzrostu rentowności działań prowadzonych na koncie Ads. Chciał otrzymać informację, czy są możliwości, by zwiększyć sprzedaż i czy może mieć ona wyższy ROAS.

Kampanie reklamowe Google Ads powinny przynosić zysk dla klienta. Wskaźnikiem, który jest często używany do określenia rentowności działań jest – wspomniany już – ROAS…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Raport: W Rosji rośnie handel w sieci. Szansa dla polskich przedsiębiorców

Pod koniec października ukazał się raport, który podsumowywał rynek e-commerce w Rosji. Wyniki, jakie płyną z badania powinny szczególnie zainteresować polskich przedsiębiorców.

Rosyjski rynek – uśpiony potencjał

Gdyby wziąć pod uwagę wielkość rynku e-commerce i na jego podstawie wyznaczać siłę państwa, Rosjanie z pewnością nie byliby uznawani za potęgę. Według „Ecommerce Report Russia 2018” rynek e-commerce u naszego wschodniego sąsiada wart jest jedynie skromne 14 miliardów euro. Tymczasem w Polsce jego wartość wynosi nieco ponad 11,5 miliarda euro. Należy przy tym pamiętać, że nad Wisłą mieszka 38 milionów ludzi, zaś ma aż 144 miliony obywateli…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA