Z ostatniej chwili
Jak się uchronić przed błędami na LinkedIn YouTube nowa sekcja w aplikacji mobilnej. Instagram TV. Cenzura na Facebooku. Facebook nie wejdzie do Chin

Jak się uchronić przed błędami na LinkedIn? YouTube nowa sekcja w aplikacji mobilnej. Instagram TV. Cenzura na Facebooku. Facebook nie wejdzie do Chin

Błędy na LinkedIn – jak przed nimi się uchronić?

Zapewne wielu z naszych czytelników ma konto na popularnej platformie dla profesjonalistów: LinkedIn. Jednak portal już dawno przestał być przystanią tylko dla biznesu. Coraz więcej opcji zaczyna zbliżać „Łącznika” do portalu społecznościowego: łączymy się ze współpracownikami, wysyłamy zapytania biznesowe, tworzymy grupy hobbystyczne. Poniżej kilka rad jak korzystać z LinkedIn, żeby unikać typowych social mediowych błędów.

1. Nie odpowiadanie na pytania

Chociaż sekcji pytań na Linkedin już nie ma, nadal wiele osób zadaje pytania, np. w statusach. To miejsce, gdzie można znaleźć swoich klientów, zaprezentować się jako ekspert. Nie odpowiadanie na pytania, bo szkoda Ci czasu lub zbyt się wstydzisz to strata dla Twojego biznesu – poświęć codziennie kilka minut, żeby sprawdzić czy możesz komuś pomóc – wystarczy jedna odpowiedź, a już zwiększysz swoją widzialność…

Więcej dowiesz się u źródła >

YouTube testuje nową sekcję w aplikacji mobilnej

YouTube rozpoczął testy nowej sekcji w aplikacji mobilnej. Ta nazywa się Odkrywaj i ma ułatwić dostęp do nowych materiałów i kanałów w popularnym serwisie. Testy prowadzone są w kanale Creator Insider. YouTube wierzy, że w ten sposób będzie mógł dostarczyć treści, które normalnie użytkownicy by nie zobaczyli.

YouTube ma różne sposoby na rekomendowanie treści we własnym serwisie, a niedawno rozpoczęto testy nowej sekcji o nazwie Polecane filmy dla Ciebie

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram TV działa już miesiąc. Jak wykorzystują to marki?

IGTV, nowa aplikacja Instagrama, która pozwala na dodawanie dłuższych materiałów wideo, zadebiutowała ponad miesiąc temu. Oprócz marek takich jak BBC, ITV i Sky News, które wykorzystały tę platformę tradycyjnie, do publikowania treści newsowych i publicystycznych, nie zabrakło formalnych eksperymentów

IGTV pozwala na publikowanie pionowych filmów trwających maksymalnie 10 minut (w samym Instagramie maksymalny limit to jedna minuta), ale najbardziej popularni nadawcy mają do dyspozycji aż godzinę, z czego korzystają nierzadko dość osobliwie. Jednym z najbardziej oryginalnych debiutów był materiał Netfliksa, w którym aktor, Cole Sprouse, znany z serialu „Riverdale”… uwodzicielsko zajadał cheesburgera. I  choć niewiele było w tym bezpośrednich nawiązań do marki, w przypadku tej konkretnej nikogo to nie zdziwiło…

Więcej dowiesz się u źródła >


Wybiórcza cenzura na Facebooku

Dziennikarz brytyjskiej telewizji Channel 4 „pracował” w firmie, która zajmuje się moderacją treści dla społecznościowego giganta. Jak się okazuje, sposób działania usuwania treści niezgodnych z regulaminem jest dość niedokładny.

Jeżeli natknęliście się na Facebooku na posty, których zgodnie z dość restrykcyjnym regulaminem serwisu być tam nie powinno, to zapewne zgłosiliście je, by przestały się pojawiać, prawda? Możliwe, że zmarnowaliście w ten sposób trzy kliknięcia. Dziennikarz stacji Channel 4 zatrudnił się w dublińskiej firmie CPL Resources, która dla firmy Marka Zuckerberga zajmuje się moderacją treści. Jak się okazuje: dosyć selektywnie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook jednak nie wejdzie do Chin. Władze cofają pozwolenie

Jeszcze wczoraj wydawało się, że Facebook przebije się do Chin. We wschodniej prowincji, Zhejiang, miało powstać „centrum innowacji”, które wspierałoby lokalne start-upy. W czwartek, jednak informacje o warunkach współpracy zostały ocenzurowane w chińskich mediach społecznościowych. Według New York Timesa, który powołuje się na własne źródło, Facebook uzyskał zgodę władz prowincji, ale nie została ona skonsultowana z krajowym regulatorem.

Mark Zuckerberg o chińskim rynku marzy od lat (został zakazany w 2009 roku). W 2014 roku był słynnym gospodarzem Lu Wei, byłego szefa Administracji Cyberprzestrzeni w kalifornijskim kampusie firmy. Zuckerberg przywitał czołowego chińskiego cenzora internetowego w języku mandaryńskim (o tym, że pilnie się go uczy poinformował wcześniej na Facebooku) i pozował do zdjęć z książkami chińskiego prezydenta Xi Jinpinga na biurku, ale – jak sam przyznawał niedawno – na przebicie „chińskiego muru” póki co szansę są niewielkie. Jeśli jeszcze wczoraj wydawało mu się, że nieco wzrosły, dzisiaj musiał pozbyć się złudzeń…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook powalczy satelitami o kolejny miliard użytkowników – projekt Athena

Facebook robi co może, by zapewnić dostęp do Internetu kolejnemu miliardowi osób. Początkowo chciał to zrealizować za pomocą drona, ale nic z tego nie wyszło. Teraz pojawił się nowy pomysł.

Facebook anulował projekt Aquila, co oznacza, że jego dron do dostarczania Internetu nie ujrzy światła dziennego. Nie oznacza to jednak, że społecznościowy gigant zamierza odpuścić realizację swojego celu: dać dostęp do sieci kolejnemu miliardowi osób. Nic z tych rzeczy – celuje nawet wyżej…

Więcej dowiesz się u źródła >


Rubensowskie kształty przedmiotem cenzury Facebooka

O tym, że facebookowy algorytm cenzurowania nie ma litości wiedzą chyba wszyscy. Tym razem jego ofiarami zostały obrazy Rubensa.

Facebookowy algorytm do cenzurowania nagości w zamieszczanych na portalu treściach z założenia ma służyć dobru wszystkich użytkowników i bronić ich przed niewłaściwymi wpisami. Jednak tym razem dosięgnął on dzieł jednego z najwybitniejszych flamandzkich malarzy – Petera Paula Rubensa, co wywołało stanowczy sprzeciw Flamandzkiej Izby Turystycznej. Wystosowała ona w tej sprawie list otwarty do twórcy portalu, Marka Zuckerberga, w którym tłumaczy, że działanie to jest po prostu śmieszne i prosi o jego zaprzestanie. Dodatkowo izba wypuściła wideo, w którym pokazuje absurd całej sytuacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA