Jak rozpocząć promocję sklepu internetowego? Bezpłatne i płatne metody
Otworzyłeś sklep internetowy i czekasz na pierwsze zamówienia? Nie zrobią się same! Powinieneś rozpocząć intensywną kampanię promocyjną, aby klienci zauważyli Twój e-sklep. Niektórzy sądzą, że reklama w Internecie jest niezwykle droga, ale to nieprawda. Czy wiesz, że możesz bezpłatnie rozpocząć promocję swojego sklepu internetowego? Jeśli masz wątpliwości, poniżej znajdziesz kilka darmowych kanałów reklamowych. Wiadomo jednak, że płatna reklama jest często efektywniejsza, dlatego jako uzupełnienie przedstawimy Ci kilka metod, w które trzeba zainwestować. Gotowy? Startujemy!
Darmowe metody promocji sklepu internetowego
1. Blog sklepowy
Prowadzenie bloga sklepowego to niezastąpiona metoda gromadzenia odbiorców. To właśnie poprzez publikowanie ciekawych artykułów zainteresujesz swoim sklepem internetowym nowych klientów i zaangażujesz osoby, które już złożyły zamówienia w Twojej witrynie e-commerce. O czym powinieneś pamiętać, zakładając blog? Swoją przygodę z pisaniem rozpocznij od wyboru odpowiedniego narzędzia…
Czytaj więcej na: https://www.grupa-tense.pl
Chcesz zwiększyć obroty swojego e-sklepu? Najpierw sprawdź, skąd przychodzą Twoi klienci
Za największą część ruchu w sklepach internetowych odpowiadają wejścia z wyszukiwarki – wynika z raportu platformy Shoper. Dużą rolę odgrywają też wejścia bezpośrednie i kanały social media. Najlepszą konwersję dają kampanie display i emailowe, a nowych użytkowników przynoszą sklepom płatne wyniki wyszukiwania.
Shoper, platforma ecommerce, przeanalizowała źródła ruchu w korzystających z niej ponad 10 tys. sklepów internetowych. – Wiedza o źródłach ruchu w e-sklepie jest kluczowa dla rozwoju internetowego biznesu. Pozwala zrozumieć, skąd przychodzą klienci i którzy z nich rzeczywiście dokonują zakupu. Raport ma pomóc sprzedawcom optymalizować działania marketingowe w poszczególnych kanałach, zwiększając ich zasięg i rentowność. A nam jako dostawcy oprogramowania poszerzać zakres przydatnych sklepom usług – tłumaczy Tomasz Tybon z Dreamcommerce…
Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com
Poczta Polska wdraża już projekt własnych paczkomatów – paczkę nadasz i odbierzesz „w kapciach”
Poczta Polska już od jakiegoś czasu ma chrapkę na stworzenie konkurencji paczkomatom InPostu, stoczyła nawet batalię sądową o unieważnienie prawa ochronnego na znak towarowy PACZKOMAT, którym InPost dysponuje od kilku lat. Sprawę przegrała, ale temat własnego rozwiązania jest nadal aktualny.
Poczta Polska wykorzystała do tego program dla startupów GammaRebel, do którego zaprosiła startupy, które mogłyby zaproponować wdrożenie na PP innowacyjnych usług…
Czytaj więcej na: http://antyweb.pl