Z ostatniej chwili
Jak założyć sklep internetowy. Jakie metody płatności w sklepie internetowym Porzucone koszyki w sklepie online. 5 wskazówek SEO...
Jak założyć sklep internetowy. Jakie metody płatności w sklepie internetowym Porzucone koszyki w sklepie online. 5 wskazówek SEO...

Jak założyć sklep internetowy. Jakie metody płatności w sklepie internetowym? Porzucone koszyki w sklepie online. 5 wskazówek SEO…

Jak założyć sklep internetowy i zacząć sprzedawać online?

W Polsce działa około 32 tysięcy sklepów internetowych, a wartość rynku e-commerce to ponad 50 miliardów złotych. Pandemia spowodowała wzrost zapotrzebowania na e-usługi; mówi się nawet, że rok 2020 przyniesie 20 proc. wzrost wartości polskiego e-commerce. Jeśli więc do tej pory nie przeniosłeś swojego biznesu do sieci, to chyba właśnie przyszedł na to czas. Utworzenie sklepu internetowego i rozpoczęcie sprzedaży przysparza mniej trudności, niż mogłoby się wydawać. Rozwój narzędzi pozwala na uproszczenie i automatyzację wielu procesów.

Co sprzedawać? Odpowiedź jest pozornie prosta: to, co oferuje nasz biznes. Jednakże od marca 2020 roku widać, że firmy mogą bardzo szybko otworzyć nowe kanały sprzedaży, a nawet oferować produkty, których wcześniej nie były nawet w ofercie marki. Warto poddać analizie to, co sprzedaje się ostatnio najlepiej online…

Więcej dowiesz się u źródła >

Tworzenie sklepów internetowych – jakie elementy mają wpływ na cenę?

Znajomość kosztów budowy sklepu internetowego jest ważna, ponieważ pomaga oszacować koszty inwestycji potrzebnej do rozpoczęcia nowego biznesu online. Problem polega na tym, że tworzenie sklepów internetowych to złożony proces i istnieje wiele czynników z tym związanych, które ostatecznie mają wpływ na cenę sklepu internetowego i wysokość wydatków związanych z jego prowadzeniem.

Jak oszacować koszty stworzenia i prowadzenia sklepu internetowego?

Najlepszym sposobem oszacowania kosztów stworzenia i prowadzenia sklepu internetowego jest porównanie różnych skryptów ecommerce, modułów i usług dodatkowych, których będziesz potrzebować w zależności od Twoich wymagań biznesowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jakie metody płatności powinien udostępniać sklep internetowy?

Rozpoczynając działalność w sektorze e-commerce, warto wykorzystywać nowoczesne rozwiązania odpowiadające zapotrzebowaniu konsumentów. Dostawcy płatności oferują swoim partnerom różnorodne opcje finalizacji transakcji w obrębie sklepu internetowego.

Które rozwiązania wpływają najkorzystniej na decyzje zakupowe klientów?

BLIK

Polski system płatności opiera się na transakcji realizowanej pomiędzy klientem a platformą sprzedażową obsługiwaną przez konkretnego agenta rozliczeniowego. BLIK bazuje na kodach autoryzacyjnych, składających się z sześciu cyfr w przedziale 0–9. Kombinacje generowane są przez Polski Standard Płatności na żądanie instytucji finansowej. Aktywacja BLIK-a odbywa się za pośrednictwem strony internetowej banku. Chcąc korzystać z systemu, trzeba ponadto pobrać odpowiednią aplikację na urządzenie mobilne. BLIK stanowi bezpieczny moduł, pozwalający na szybki przelew środków finansowych na rachunek bankowy lub numer telefonu użytkownika modelu. System pozwala również sprzedawać produkty na etapie promocyjnym. Właściciele sklepów mogą akceptować operacje w ramach sesji zakupowej w przypadku braku terminala point of sale. W tego typu transakcjach wymaga jest jedynie instalacja odpowiedniej aplikacji mobilnej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jaki system płatności wybrać w e-sklepie?

Jeśli chcesz zyskać nowych klientów i zwiększyć obroty swojego e-sklepu, musisz postawić na sprawdzone działania, nie tylko marketingowe. Samo pozycjonowanie stron internetowych nie wystarczy, zadbaj też o wygodę kupujących, zapewniając im szybką płatność za zakupione produkty. Sprawdź nasz ranking najpopularniejszych systemów i wybierz najlepszą opcję dla Twojej firmy.

Dzięki płatnościom online możesz znacznie usprawnić funkcjonowanie e-sklepu. Systemy takie jak PayU czy Dotpay przyspieszą finalizowanie transakcji i poprawią ich bezpieczeństwo. To też sposób na wzbudzenie większego zaufania u kupujących, którzy coraz chętniej wybierają szybki przelew w trakcie zakupów w sieci. Operatorzy zapewniają też opcję płatności ratalnej, preferowanej przez część konsumentów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Porzucone koszyki w sklepie online – jak je analizować i zmniejszyć ich ilość?

Zakupy w sieci to dla wielu osób codzienność. Dzięki szerokiej ofercie sklepów internetowych wybrane produkty można wyszukać zdecydowanie szybciej. Nie trzeba tracić czasu na wyprawę do sklepu – wszystko, czego potrzebujemy, zamówimy zdalnie, siedząc w ulubionym fotelu. Taka sytuacja może się wydawać rajem dla osób działających w branży e-commerce. Jednak w każdej beczce miodu, znajdzie się jakaś łyżka dziegciu – w tym przypadku są to porzucone koszyki w sklepie internetowym. Co to są porzucone koszyki? W jaki sposób można je analizować? Czy istnieje skuteczna metoda, aby zmniejszyć ich ilość? Między innymi na te pytania postaramy się znaleźć odpowiedź w poniższym artykule.

Porzucony koszyk w sklepie online – co to takiego?

Każdy właściciel sklepu internetowego ucieszy się z pewnością na wieść, że jego serwis wspiął się na wysokie pozycje w rankingu bezpłatnych wyników wyszukiwania. Można wówczas nieco odetchnąć z ulgą – klienta uda się pozyskać bez konieczności inwestowania w kampanie linków sponsorowanych…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 wskazówek SEO, które przyciągną uwagę i zwiększą sprzedaż na święta

Okres świąteczny i koniec roku to bardzo intensywny i stresujący czas dla marketerów i specjalistów SEO. Niezależnie od tego, czy jako profesjonalista w dziedzinie marketingu obchodzisz Boże Narodzenie, Chanukę, czy zimowe przesilenie, Twoja praca w tym okresie wchodzi na wysokie obroty.

Przygotowanie się do Black Friday i Cyberponiedziałku w SEO

Pomimo tego, że jesteśmy w środku pandemii, musimy dotrzymać obietnic, które złożyliśmy naszym szefom i klientom. Mamy cele do osiągnięcia i zadania do wykonania. W związku z tym każdego roku otrzymujemy pytania i wiele próśb o wskazówki, jak najlepiej przygotować kanał organiczny czyli SEO do okresu świątecznego, a zwłaszcza Black Friday i Cyberponiedziałku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym?

Prowadzisz sklep? Z pewnością zależy Ci na tym, żeby klienci robili w nim jak największe zakupy. Jednym z Twoich celów powinno być osiąganie coraz wyższego przychodu z zamówień. Co jednak musisz zrobić, aby to osiągnąć? Jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym?

Jak ułatwić użytkownikom zakupy w sklepie WWW?

Żeby w ogóle internauta zainteresował się Twoim sklepem, musisz go najpierw odpowiednio przygotować. Użytkownik nie zawsze wybiera witrynę, na której znajdzie dany produkt w najniższej cenie. Na decyzje zakupowe wpływa wiele czynników i tylko dbając o te kwestie, a także nieustannie dopasowując sklep do oczekiwań kupujących online, możesz osiągać bardzo dobre wyniki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak rozwiązać konieczność wstrzymania sprzedaży w sklepie internetowym?

Prowadząc sklep internetowy stosukowo często zdarzają się sytuacje, kiedy sprzedawca nie ma możliwości realizowania zamówień na przykład, gdy wyjeżdża na urlop i nie ma nikogo, kto mógłby go zastąpić w obsłudze klientów lub po prostu zapasy jego produktów się wyczerpały. W takich sytuacjach sprzedawcy rozważają czasami czasowe zamknięcie swojej działalności online.

Motywacją ku temu są sytuacje przejściowe, jednak zawsze ze świadomością, że w ciągu kilku najbliższych dni, tygodni lub miesięcy uda się wznowić sprzedaż w internecie. Warto wiedzieć, że podjęcie odpowiednich działań da szansę na utrzymanie możliwie jak najwyższej pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarce Google, a tym samym niezmarnowanie wypracowanego potencjału, który przyniosło pozycjonowania sklepu internetowego…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA