Prowadzisz firmę i zamierzasz zacząć działać w mediach społecznościowych? Wielu specjalistów związanych z marketingiem doradziłoby Tobie założenie Facebooka, Instagram, LinkedIna i Snapchata. Bez wątpienia każde z tych narzędzi może przynieść korzyści Twojej firmie, lecz skuteczne zarządzanie kilkoma kanałami jednocześnie może okazać się fizycznie niemożliwe. Pamiętaj, by mierzyć siły na zamiary i racjonalnie ocenić moce przerobowe swojego zespołu. W tej sytuacji należy wyselekcjonować kanały, które najbardziej odpowiadają Twoim oczekiwaniom oraz profilowi działalności.

FACEBOOK – 2 MILIARDY POTENCJALNYCH KLIENTÓW

Słyszysz Social Media, myślisz Facebook. Skojarzenie jest nieprzypadkowe. Serwis Marka Zuckerberga wyrósł na niekwestionowanego lidera wśród mediów społecznościowych. Portal dysponuje największą bazą użytkowników, a ponadto całą gamę rozwiązań dla klientów biznesowych. Połączenie tych dwóch zalet sprawia, że założenie strony firmowej na Facebooku stało się obowiązkiem każdego przedsiębiorcy…

Więcej dowiesz się na: http://skuteczny-internet.pl