Z ostatniej chwili
Klienci e-sklepów i ulubieni dostawcy przesyłek. Jak pozyskiwać stałych klientów Błędy zmniejszające współczynnik konwersji. Popularne silniki e-sklepu
Klienci e-sklepów i ulubieni dostawcy przesyłek. Jak pozyskiwać stałych klientów Błędy zmniejszające współczynnik konwersji. Popularne silniki e-sklepu

Klienci e-sklepów i ulubieni dostawcy przesyłek. Jak pozyskiwać stałych klientów? Błędy zmniejszające współczynnik konwersji. Popularne silniki e-sklepu

Klienci e-sklepów mają ulubieńca wśród dostawców przesyłek

Według badań Kantar Polska kupujący w Internecie deklarują, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez jednego dostawcę. Wskazanie 63% badanych to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce. Kto go uzyskał?

InPost jest oceniany lepiej od konkurencji pod względem większości badanych elementów wizerunku marki. W porównaniu do pomiaru z października 2018 roku, odnotował wzrost ocen większości aspektów wizerunkowych. Jest najlepiej oceniany zwłaszcza w obszarach związanych z innowacyjnością, wprowadzaniem nowych rozwiązań, a także z atrakcyjnością i elastycznością oferty oraz prostotą i wygodą korzystania z usług…

Więcej dowiesz się u źródła >>

63% kupujących w sieci wybiera InPost, to najlepszy wynik wśród wszystkich firm kurierskich w Polsce

Dobra passa InPostu, coraz więcej Paczkomatów, coraz większa dostępność w kraju, również w mniejszych miejscowościach sprawiła, że InPost stał się najczęściej wybieraną firmą kurierską w Polsce.

Jeszcze w październiku 2018 w badaniu Kantar najczęściej wskazywany był DHL – 56%, a InPost wraz z DPD byli na drugim miejscu z wynikiem 53%. W ostatnim badaniu z kolei, przeprowadzonym w kwietniu tego roku, to InPost wysunął się na prowadzenie z wynikiem 63%, a DHL z DPD podzieli się drugim miejscem z wynikiem 60% wskazań…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak pozyskiwać stałych klientów w sklepie internetowym?

Marzeniem każdego właściciela sklepu internetowego jest lojalny klient. Stali klienci są na wagę złota. Dowiedz się co zrobić, aby zdobyć stałego klienta.

Wiemy już, że zdobycie nowego klienta w sklepie jest zdecydowanie droższe niż utrzymanie już obecnych klientów. Każdego nowego klienta trzeba do siebie przekonać, a także udowodnić mu, że warto zdecydować się na zakupy właśnie u nas. Z kolei klient powracający, który już kiedyś nam zaufał, wie już dużo na temat naszej marki, a także oferowanych produktów. Taki klient jest zdecydowanie łatwiejszy, jeśli chodzi o przekonanie go do kolejnych zakupów niż taki, który jest kompletnie nowym odbiorcą…

Więcej dowiesz się u źródła >>

ROLA WITRYNY I PRZYMIERZALNI W DECYZJACH ZAKUPOWYCH. OTO NOWE BADANIA

Według badań, 24% potencjalnych klientów wchodzi do sklepu zachęconych witryną, a 69% z nich spodziewa się, że za każdym razem będzie ona wyglądała inaczej. Niemal 90% polskich klientek przyznaje, że warunki panujące w przymierzalni są dla nich ważne, a dla 40% to, jak wygląda przymierzalnia, wpływa na wybór sklepu, który odwiedzą.

Signify światowy lider branży oświetleniowej, prezentuje wyniki badania na temat zachowań zakupowych Polaków oraz ich oczekiwań. Okazuje się, że co czwarty klient wchodzi do sklepu z odzieżą zachęcony wystawą. Z kolei aż 80% respondentów twierdzi, że doświadczenie zakupowe jest równie ważne co sam produkt…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Sprawdź, czy Twój sklep jest sprzedażową machiną

Wydajesz spore pieniądze na ściągnięcie ruchu do sklepu internetowego, optymalizujesz kampanie, codziennie namiętnie analizujesz wyniki sprzedażowe w Google Analytics lub pytasz swoją agencję co kilka dni, czy da się więcej wycisnąć z wydawanego budżetu – to świetnie! Zadbaj również o to, aby więcej wycisnąć z Twojego sklepu i sprawdź, czy wyposażyłeś go we wszystkie najważniejsze funkcjonalności i narzędzia, które mogą wspomóc sprzedaż!

Konwersja w sklepie internetowym – co jest decydujące?

Pewnie nie będzie większym zaskoczeniem, jeśli powiem, że o konwersji decyduje wiele czynników. Do najważniejszych z nich należą: liczba odwiedzin twojego sklepu, Twoja polityka cenowa, szerokość oferowanego asortymentu oraz wygodny proces zakupowy…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Przebudowa sklepu, a pozycjonowanie

Większość firm, co jakiś czas dokonuje przebudowy sklepu/strony internetowej i często nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, jak wielki wpływ może to mieć na seo.

Ba… nieodpowiednio przeprowadzona zmiana może spowodować zupełne zniknięcie strony z Google! Dlatego też dzisiejszy artykuł poświęcę właśnie elementom, na które powinieneś zwracać szczególną uwagę podczas przebudowy Twojego sklepu, abyś później nie miał problemów z seo…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jakie błędy zmniejszają współczynnik konwersji w sklepie internetowym?

Konwersja w każdym sklepie internetowym jest kwestią bardzo wrażliwą i delikatną. Jeśli podczas robienia zakupów klient natrafi na jakąś niedogodność może nie zdecydować się na dokończenie zamówienia. W związku z tym pojawiają się pytania: jak ustrzec się od takich sytuacji? i co należy zrobić, aby nie popełniać więcej tak podstawowych błędów? Zachęcamy do lektury naszego artykułu.

Błędy w sklepach internetowych mają rozmaitą formę. Czasem przeniesienie jednego elementu w zupełnie inne miejsce, może okazać się fatalne w skutkach dla konwersji sklepu. To właśnie ona jest jednym z najistotniejszych czynników, które zdecydują czy osiągniemy sukces w handlu internetowym czy nie. Z pewnością każdy z nas może przytoczyć kilka przykładów, które w ostatnim czasie wywołały u nas irytację, w czasie składania zamówienia…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Poznaj platformy najczęściej wybierane pod budowę polskich e-sklepów

Dla właścicieli sklepów i developerów e-commerce w Polsce liczy się przede wszystkim wydajność i bezpieczeństwo działania ich sklepów. To najważniejsze wnioski z badania nowego polskiego rynku e-commerce. Dowiedz się, które platformy handlowcy wybierają najczęściej.

Najpopularniejsze silniki e-commerce w Polsce

Oprócz PrestaShop i WooCommerce respondenci badania Linuxpl.com najczęściej wskazywali takie silniki, jak Magento oraz Shoper (po 8% wskazań). Wśród odpowiedzi pojawiło się także kilka mniej popularnych rozwiązań, jak ShopGold czy OpenCart…

Więcej dowiesz się u źródła >>


9 wskazówek dotyczących dobrych praktyk w sklepach internetowych

Sprawnie działająca platforma stworzona z myślą o sprzedaży internetowej musi przede wszystkim generować dochód. Trzeba jednak uświadomić sobie to, że sklep internetowy sam z siebie nigdy nie sprzeda naszych produktów i należy mu w tym pomóc. Zobacz więc, jakie są dobre praktyki w sklepie internetowym, które pomocą w osiągnięciu tego celu.

Zaczynamy od faktów: o każdy sklep internetowy trzeba się zatroszczyć, samo jego zbudowanie nie sprawi, że zacznie sprzedawać. Do sprzedaży jeszcze długa droga, a w wielu wypadkach również naprawdę kręta. W sklep trzeba inwestować nie tylko pieniądze, ale wymagane jest również poświęcenie czasu na działania promocyjne, dotarcie do klientów i ciągłe wprowadzanie zmian oraz ulepszeń. W związku z tym zobacz, jakie są nasze propozycje w tym zakresie i poznaj dobre praktyki, których zastosowanie sprawi, że sprzedaż w sklepie internetowym znacząco się zwiększy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

STARTUJESZ ZE SKLEPEM INTERNETOWYM? NIE ZACZYNAJ OD BUDOWANIA MARKI!

To, co tu napiszę, może się wielu wydać bluźnierstwem. A na pewno będzie to opinia niepopularna. Ale – cóż – to wnioski z moich doświadczeń z 4 lat prowadzenia sklepu, a nie wiedza wyczytana z książek.

BŁĄD POCZĄTKUJĄCEGO

Zakładasz sklep internetowy. Masz już pomysł na nazwę, masz towar, czytasz kilku guru marketingu albo przeczytałeś kilka książek i wiesz, co jest ważne na początku. Wszyscy o tym mówią: ważna jest marka. Ważne jest, żeby zaistnieć w świadomości konsumentów. Ważne jest, żeby potencjalny klient, kiedy będzie chciał kupić produkt z Twojej branży, od razu pomyślał o Tobie…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA