E-commerce: konkurować cenami czy jakością?
Jedną z najtrudniejszych kwestii dla właścicieli sklepów internetowych jest strategia cen. O ile sklep internetowy nie jest rozszerzeniem sprzedaży stacjonarnej, przedsiębiorcy najczęściej nie wiedzą jak dobrać ceny pozwalające uzyskać bilans między konkurencyjnością a zachowaniem rentowności.
Podstawowym działaniem pozwalającym określić nasze możliwości jest analiza cen konkurencji oraz naszych kosztów. Analizę można zacząć od wybrania dowolnego produktu z oferty naszego dostawcy i wpisanie jego nazwy w wyszukiwarkę Google. W dalszym kroku zapoznanie się z ofertą porównywarek wyświetlanych w TOP 10.
Zapewne część z Was zada sobie w tej chwili pytanie, dlaczego nie pominąć wyszukiwarki i nie wpisać od razu produktu w wyszukiwarce wewnętrznej porównywarki?
Takie sytuacje powoli są weryfikowane, jednak bardzo często ten sam produkt znajduje się pod kilkoma różnymi ofertami. Większość użytkowników porównywarek kierowana jest na strony ofertowe właśnie za pośrednictwem wyszukiwarki Google, dlatego oferta dotycząca danego produktu znajdująca się najwyżej w Google z dużym prawdopodobieństwem jest też tą najczęściej generującą sprzedaż…
Czytaj więcej na: http://nprofit.net
5 TRIKÓW NEGOCJACYJNYCH, DZIĘKI KTÓRYM ZACZNIESZ ZARABIAĆ WIĘCEJ
Jeśli nauczysz się jak prowadzić skuteczne negocjacje zarobisz więcej i podpiszesz korzystniejsze umowy.
Skuteczne negocjacje to nieustanna sztuka i nauka. Chcę Cię dziś zachęcić do tego abyś doskonalił tę umiejętność, bo dla freelancera jest ona szczególnie przydatna. Zwłaszcza, że ustalanie warunków umów jest dla Ciebie chlebem powszednim. Skuteczne negocjacje mogą bowiem mieć pozytywny wpływ na co miesięczny stan Twojego konta bankowego.To jakie wynagrodzenie czy zakres zadań otrzymasz, zależy w dużej mierze od Ciebie. Dlatego dobrze jest abyś pamiętał o kilku zasadach
1. PRZYGOTUJ SIĘ DO NEGOCJACJI
Załóżmy, że chcesz podpisać umowę ze zleceniodawcą. Zanim przystąpisz do rozmów warto jest przygotować się do negocjacji i dowiedzieć się…
Czytaj więcej na: http://tosieoplaca.pl
Content marketing w e-commerce
Rynek e-commerce rośnie w siłę. Sprzedaż internetowa w 2016 roku osiągnęła 2,3-4% całkowitej wartości sprzedaży w Polsce. Eksperci przewidywali wzrost udziałów do 9% na przestrzeni kolejnych lat, a prognozy te stał się zwiastunem nieustającego rozwoju w sektorze handlu.
Konkurencji przybywa, a właściciele sklepów internetowych prowadzą zaciętą walkę o klienta, który jak wiadomo, jest i będzie na wagę złota. W jaki sposób content marketing może pomóc w osiągnięciu sukcesu?
Nieoceniona wartość słów
Klientów do sklepu internetowego przyciąga produkt, jego atrakcyjna cena i specyfika, która zaspokoi potrzeby konsumenckie. Jest to oczywiste. Co ma wspólnego ze sprzedażą content marketing? Bardzo wiele…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Raport – blokowanie reklam i jego wpływ na ecommerce
Reklamy w internecie są doskonałym sposobem na promowanie biznesu, ale jednocześnie ich nadmiar jest uciążliwy dla użytkowników Sieci. Nic dziwnego zatem, że od dawna powstają programy, które blokują większość – jeśli nie wszystkie – reklamy, które wyświetlane są na stronach internetowych. Co ciekawe, narzędzia ułatwiające blokowanie reklam zdobywają coraz większą popularność, choć nie we wszystkich krajach są stosowane równie chętnie. Kto najchętniej blokuje reklamy i jak zjawisko to wpływa na branżę ecommerce?
Kraje europejskie w czołówce
Warto zauważyć, że raport nie przedstawia liczby osób, które korzystają z oprogramowania do blokowania reklam, a wskaźnik tego, jaki procent wyświetleń wszystkich reklam został zablokowany przez internautów w danym kraju…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl