Z ostatniej chwili

Organizacja Konkursów w Social Mediach. Facebook: news feed dla filmów, MARKETPLACE, ukryj irytujących znajomych oraz Marka Zuckerberga

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak organizować konkursy w social media

Masz firmowy fanpage na Facebooku i zastanawiasz się, w jaki sposób zachęcić potencjalnych klientów do jego śledzenia i regularnego odwiedzania? Jednym ze sposobów jest organizacja za pomocą tego portalu społecznościowego konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Jak się do tego zabrać? Co taki konkurs powinien zawierać, na co zwrócić uwagę, by użytkownicy wzięli w nim udział? Czego unikać, by nie łamać regulaminu Facebooka? Na wszystkie te pytania postaramy się odpowiedzieć poniżej.

5 podstawowych etapów tworzenia konkursu

1. Cele marketingowe

Planując konkurs na Facebooku pomyśl, co ma być jego celem (co chcesz za jego pomocą osiągnąć) i do kogo go kierujesz. Przykładowo celem konkursu może być…

Więcej dowiesz się na: https://www.grupa-tense.pl

Facebook wprowadzi kolejne zmiany w filmach. News feed wyświetli ich więcej

Facebook poinformował, że zamierza wprowadzić nowe zmiany obejmujące wideo. Algorytm odpowiadający za dostarczanie treści w news feedzie użytkowników zostanie zmodyfikowany tak, że powinno w nim pojawiać się więcej filmów. Zmiany obejmą też reklamy, gdzie te 6-sekundowe mają pojawiać się na kartach dedykowanych wideo.

Facebook cały czas próbuje modyfikować działanie swojego serwisu społecznościowego. Teraz poinformowano o zmianach, które szykowane są z myślą o filmach oraz reklamach. Co ma się dokładnie zmienić?…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

MARKETPLACE, CZYLI OLX, ALLEGRO I GUMTREE NA TWOIM FACEBOOKU

Jeżeli zajmujesz się e-marketingiem, Facebook nigdy nie pozwoli Ci się nudzić. Do Polski właśnie dotarł Marketplace, czyli zakładka, w której każdy użytkownik może umieścić swoje ogłoszenie i cieszyć się z łatwej komunikacji z potencjalnym klientem.

WSZYSTKO W JEDNYM MIEJSCU

Ale do rzeczy. Każdy z nas choć raz na jakiś czas pozbywa się nieużywanej wiertarki czy nowej torebki, która okazała się nietrafionym przedmiotem. Pierwszą myślą jest wystawienie ich na darmowych portalach ogłoszeniowych. Zakładamy konto i przez pierwszy tydzień wchodzimy regularnie w aplikację, żeby sprawdzić czy ktoś jest zainteresowany naszym produktem…

Więcej dowiesz się na: http://skuteczny-internet.pl

Facebook pozwoli ci ukryć irytujących znajomych

Facebook ma ambicję by być siecią społecznościową coraz bardziej odpowiadającą faktycznym relacjom międzyludzkim.

Czasem zdarza się, że znajomi w rzeczywistym świecie nas w pewnym momencie zirytują. Ot tak, tylko trochę…

 

Więcej dowiesz się na: http://www.chip.pl

Facebook naprawił pewien błąd. Możemy już blokować Marka Zuckerberga

Aż do września bieżącego roku była to mało znana sprawa – każdy, także szef Facebooka, mógł być zablokowany na stronie sieci społecznościowej. Gdy jednak firma to potwierdziła, odkryto, że te „ważniejsze” profile, takie właśnie jak profil Marka Zuckerberga nie mogły być blokowane z powodu pewnego błędu.

Gdy jakiś czas temu chcielibyśmy zablokować Marka Zuckerberga na Facebooku, zobaczylibyśmy wiadomość o tym, że próba zablokowania jest nieudana. Jak tłumaczy Facebook, nie było to działanie celowe, a błąd, który firma starała się naprawić przez pewien czas…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakaz TikToka nie nastąpił. TikTok – jakie daje możliwości dla biznesu Nowy format reklam na YouTube. Jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube

Zakaz TikToka nie nastąpił. TikTok – jakie daje możliwości dla biznesu? Nowy format reklam na YouTube. Jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakaz TikToka nie nastąpił. Co dalej z popularną aplikacją …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA