Z ostatniej chwili

Performance marketingu w e-commerce. Bezpośredni kontakt z klientem usprawni eSklep! Pozycjonowanie, koniecznością w sklepie internetowym

Atrybucja w działaniach promocyjnych e-sklepu – jak uwolnić pełny potencjał performance marketingu?

Wraz z rozwojem rynku e-commerce zaobserwować można wzrost siły i znaczenia wielokanałowych programów sprzedażowych, jako najbezpieczniejszego kosztowo źródła pozyskiwania konwersji w e-sklepie. Realizacja działań promocyjnych w oparciu o technologię sieci afiliacyjnych bazuje już nie tylko na niszowych stronach tematycznych, witrynach z rabatami, cashbackach i mailingach, ale również powierzchniach portalowych, retargetingu, narzędziach generujących personalizowane oferty na stronie sklepu, czy blogosferze.

W tak rozbudowanych programach afiliacyjnych, obowiązujący jako standard model „last-click wins”, staje się ograniczeniem dla rozwoju kampanii. Atrybucja sprzedaży od „ostatniego kliknięcia” pozwala wprawdzie na sprawną deduplikację i ułatwia rozliczenia, ale jednocześnie uniemożliwia efektywne wynagradzanie kanałów inicjujących i asystujących w wygenerowaniu transakcji.

Jak zwiększyć aktywność wydawców?

Blogosfera

Przy założeniu efektywnościowego sposobu rozliczeń, model „ostatni zgarnia wszystko” wspiera niektóre grupy wydawców – takie jak strony z kuponami czy cashbacki – a demotywuje inne. Wydawcy plasujący się na wyższych pozycjach „lejka zakupowego”, budujący świadomość i zaangażowanie późniejszych klientów, mają niewielkie szanse na wygenerowanie prowizji na ostatnim etapie internetowych zakupów. Blogi i witryny tematyczne są zwykle na ścieżce konwersji wydawcami inicjującymi transakcję lub asystującymi w jej wygenerowaniu…

Czytaj więcej na:  http://www.internetstandard.pl

Jak bezpośredni kontakt z klientem może usprawnić sklep internetowy?

Wdrożenie usługi CallPage na stronie umożliwia klientowi nawiązanie kontaktu z firmą lub sklepem za każdym razem, kiedy zajdzie taka potrzeba. Kiedy użytkownicy najchętniej zostawiają swój numer telefonu i proszą o kontakt? Czy ta wiedza może przyczynić się do usprawnienia oferty bądź samej witryny sklepu internetowego?

Sytuacje, w których klienci najczęściej korzystają z CallPage

Rozwiązanie oferowane przez firmę CallPage pozwala klientowi na zamówienie rozmowy z przedstawicielem firmy dowolnym wybranym przez siebie momencie. Znacznie usprawnia to proces kontaktu, ponieważ klient nie musi czekać na połączenie z konsultantem – co często ma miejsce w czasie korzystania z „tradycyjnej” infolinii…

Czytaj więcej na:  https://www.emarketing.pl

E-commerce: wysoka pozycja w Google już nie atutem, a koniecznością.

Marketerzy nie mają złudzeń: rynkowa pozycja przedsiębiorstwa i szersze możliwości zwiększenia w nim swojego udziału są w znacznym stopniu uzależnione od jego pozycji w rankingu „królowej” wyszukiwarek. Dowodzą tego wnioski z aktualnej edycji badania HubSpot – State of Inbound 2017, zgodnie z którym już 61% specjalistów ds. marketingu z całego świata uważa usprawnienie pozycjonowania serwisów WWW za najważniejszy element swojej strategii.

Liczba haseł poszukiwanych każdego miesiąca w najpopularniejszej na świecie wyszukiwarce Google sięga nawet 100 miliardów. Nie sposób kwestionować tych wyliczeń analityków giganta z Mountain View, biorąc pod uwagę konkurencję na rynkach oraz tendencję wzrostową w obszarze nowopowstających przedsiębiorstw opierających swoją działalność na sprzedaży internetowej. Marketerzy mają więc ciężki orzech do zgryzienia starając się o zapewnienie swoim serwisom wysokiej pozycji wśród wyników wyszukiwania produktów i usług, jakimi zainteresowani są konsumenci.

Rośnie rynek, rosną wyzwania

Dobrze ilustruje to sytuacja w Polsce – jeszcze przed dziesięcioma laty liczba e-sklepów wynosiła mniej niż 3 tysiące, obecnie jest ich już ponad 20 tysięcy, zaś za pięć, sześć lat powinna przekroczyć próg 30 tysięcy…

Czytaj więcej na: http://di.com.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA