Z ostatniej chwili
Pierwsze kroki w e-commerce! Co to jest Content commerce Jak napisać opisy produktów w sklepie internetowym przynoszące zyski
Pierwsze kroki w e-commerce! Co to jest Content commerce Jak napisać opisy produktów w sklepie internetowym przynoszące zyski

Pierwsze kroki w e-commerce! Co to jest Content commerce? Jak napisać opisy produktów w sklepie internetowym przynoszące zyski?

Pierwsze kroki w e-commerce

Rozwój biznesu online na całym świecie jest znacznie szybszy i bardziej dynamiczny w porównaniu z tradycyjnymi firmami. Sukces przedsiębiorstw działających w handlu elektronicznym jest bardzo duży, dlatego warto wiedzieć jak ważne jest stworzenie poprawnej strony internetowej od samego początku jej działania.

Zapraszam do przeczytania mojego wpisu, gdzie postaram się wyjaśnić o czym pamiętać i na co warto zwracać uwagę. Miłej lektury!…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Co to jest Content commerce? Jak może pomóc w SEO i w sprzedaży?

Content + Commerce, czyli połączenie z content marketingu z realizacją treści sprzedażowych. CC to specjalnie przygotowane artykuły blogowe mające za główny cel skierowanie użytkownika do strony konkretnego produktu lub usługi. Artykuł Content commercowy powinien zostać przygotowany wa taki sposób, aby uwzględnić miejsce na dodanie grafiki produktu (ewentualnie zestawu takich grafik) lub linku do podstrony z produktem.

Gdzie CC znajduje zastosowanie?

Content commerce to rozwiązanie znane już od dawna na rynkach zachodnich i coraz częściej spotykane również na naszym polskim podwórku. Najczęściej tego typu treści służą monetyzacji blogowych artykułów, moim zdaniem możemy tą monetyzację podzielić na dwie grupy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak napisać opisy produktów przynoszące zyski w sklepie internetowym? – 14 porad, które w tym pomogą

Jeśli czytasz ten artykuł, to zapewne posiadasz firmę, która sprzedaje usługi lub produkty w internecie. Albo: zarabiasz na życie pisaniem tekstów. W obu przypadkach właściwe napisanie opisu produktu przyniesie zyski. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić.

Opisy produktów w sklepach internetowych są niezwykle ważne, ponieważ to z nich klienci czerpią wiedzę na ich temat. Im lepiej zredagowany opis, tym większa szansa, że ktoś kupi Twój produkt. Badania pokazują, że ludzie naprawdę szukają informacji online o produktach, które zamierzają kupić…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak pisać opisy do sklepów internetowych? Jak pisać opisy kategorii, a jak produktów?

O tym, że “content is king” wiedzą już nie tylko agencje SEO, marketingowe, ale również właściciele stron/sklepów internetowych. A jak tworzyć treści, aby były użyteczne i jednocześnie wspierały zwiększanie sprzedaży oraz widoczności strony w wynikach wyszukiwania? Przedstawiamy wskazówki, jak tworzyć opisy do sklepów internetowych.

Jak tworzyć treści do sklepu internetowego?

Za chwilę przedstawimy kilka kroków, na których bazie możesz stworzyć własną “check listę” tego, co warto zrobić przed do tworzenia opisów. Ale najpierw mamy dwie ogólne porady, których zawsze należy się trzymać…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak pisać teksty do sklepów internetowych?

Content inaczej treści to w XXI wieku kluczowe element marketingu internetowego. Bez niego żadna firma działająca w Internecie nie odniesie sukcesu. Dlaczego? Ponieważ szansa, że klient się o niej dowie i samodzielnie wyszuka w czeluściach Internetu, jest minimalna. Teksty znajdujące się na stronie sklepów są więc kluczowe. Aby jednak content pozwolił osiągnąć sukces, musi być dobrze przygotowany zarówno pod względem informacyjnym, jak i sprzedażowym oraz SEO. Jak pisać teksty do sklepów internetowych? Jak przegotować opis produktu? Czy konieczne jest tworzenie opisów kategorii? Poznaj odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące content marketingu dla sklepu internetowego.

Po co pisać teksty do sklepów internetowych?

Słowo pisane to jedno z największych oręży sklepu internetowego. Nadaje ono biznesowi indywidualnego charakteru, odróżnia od konkurencji, buduje wizerunek, często i autorytet, na koniec najważniejsze: sprzedaje. To, dlatego zakładając sklep internetowy, nie można zapomnieć o wypełnieniu go zarówno produktami, jak i wartościowymi treściami. Teksty zamieszczane w sklepie internetowym mają trzy zadania. Pierwszym jest dostarczanie informacji, drugim zachęcanie do zakupu, ostatnim pozycjonowanie sklepu internetowego. Projektując content dla e-biznesu, o żadnej z tych funkcji nie można zapomnieć. Czy da się jednak je połączyć ze sobą?…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Allegro będzie miał dużego konkurenta. Do Polski wkracza Amazon

Nie tak dawno Allegro podniosło części sprzedawcom prowizje, jednak takie działanie może odbić się czkawką polskiemu liderowi e-handlu. To za sprawą wejścia na polski rynek amerykańskiego giganta Amazona. Jak informuje Gazeta Wyborcza, miałoby to nastąpić jeszcze w tym roku.

Choć w Polsce już od kilku lat można kupić produkty z Amazona, to jednak dotychczas platforma nie była bezpośrednio dostępna w Polsce. Dotychczas zakupy można była zrobić za pośrednictwem niemieckiej wersji serwisu, jednak przetłumaczonej na język polski. Jednak teraz ma się to zmienić, bowiem jak poinformowała Gazeta Wyborcza, prawdopodobnie jeszcze w tym roku firma wejdzie na polski rynek. Może być to bardzo dobra wiadomość dla sprzedających, bowiem jeszcze nie tak dawno wielu z nich narzekało na rosnące koszty związane ze sprzedażą na platformie Allegro…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Najpopularniejsze systemy płatności w sklepach online – jakie bramki płatności warto wdrożyć w e-commerce?

Chcąc nadążyć za potrzebami i oczekiwaniami klientów, właściciele sklepów internetowych wdrażają coraz to nowe rozwiązania, ułatwiające dokonywanie zakupów. Jednym z elementów mocno wpływających na konwersje są szybkie płatności online, pozwalające na błyskawiczną zapłatę za wybrane produkty i sfinalizować transakcję. Które systemy płatności uwielbiają internetowi konsumenci? Jakie bramki płatności opłacają się najlepiej? Porównujemy najpopularniejsze systemy transakcyjne funkcjonujące na polskim rynku e-commerce.

Systemy płatności elektronicznych – dlaczego warto je wdrożyć w swoim sklepie internetowym?

Coraz więcej osób chętnie kupuje w internecie. Według Raportu E-commerce w Polsce 2019 62% internautów robi zakupy online. 60% badanych korzysta z polskich, a 26% z zagranicznych sklepów internetowych. Głównymi czynnikami zachęcającymi do transakcji jest dostępność platformy sprzedażowej przez całą dobę, brak konieczności odwiedzania placówki stacjonarnej oraz nieograniczony czas na podjęcie decyzji zakupowej. Doceniamy wygodę płynącą z e-commerce, porzucając większość obaw dotyczących bezpieczeństwa zakupów online…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak poprawić współczynnik odrzuceń w sklepie internetowym?

Zanim przejdziemy do clou niniejszego wpisu musimy zadać sobie jedno, nieco inne pytanie. Mianowicie – czy współczynnik odrzuceń w naszym sklepie internetowym rzeczywiście wymaga poprawy?

Po odpowiedź odsyłam do innego artykułu, w którym wyjaśniam dokładnie czym w ogóle jest wspomniany współczynnik odrzuceń, ile powinien wynosić i jak określić, czy rzeczywiście jest się czym martwić. Jeśli jesteś już po jego lekturze i nadal uważasz, że współczynnik odrzuceń w Twoim sklepie jest zbyt wysoki – możemy przejść dalej.

Zastanówmy się więc nad tym, co może być przyczyną zbyt wysokiego współczynnika odrzuceń i jak poprawić go w Twoim sklepie…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Prowizja od kosztów wysyłki na Allegro – przełom, który zmieni zasady gry

Niemal dokładnie rok temu ukazał się na łamach bloga wpis pt. „Quo vadis, Allegro? Prognozy, przypuszczenia, dywagacje„. A dwa tygodnie temu pisałem o walce cenowej. Dziś tematy te wracają. Niektóre moje prognozy spełniły się, bo były dość oczywiste: Allegro podnosi opłaty dla sprzedawców, mocno promuje Allegro Smart! i… dalej samemu sprzedaje na własnej platformie („Oficjalny Sklep Allegro”).

W zeszły piątek, 17 stycznia 2020, światło dzienne ujrzała znamienna w skutkach informacja: 2 kwietnia 2020 zostanie wprowadzona prowizja od kosztów wysyłki (swoją drogą: zapewne data nieprzypadkowa, żeby ktoś nie pomyślał, że to żart na Prima Aprilis). Jak ma to działać? Co to zmieni? O tym poniżej. Zapraszam Cię do lektury…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Wdrożenie Magento – test otwartego oprogramowania sklepu

Magento to otwarte oprogramowanie sklepów internetowych. Cieszy się ono uznaniem najbardziej wymagających użytkowników prowadzących działalność e-commerce na całym świecie. Wdrożenie sklepu internetowego opartego o silnik Magento teoretycznie nie jest skomplikowanym zadaniem. Jeśli jednak chcesz zrobić to profesjonalnie, by Twój biznes zwrócił uwagę klientów, warto skorzystać z doświadczenia najlepszych specjalistów. Jak Magento zmieni Twoją firmę i czy jest w stanie wesprzeć proces realizacji zamówień, poprawiając jednocześnie sprzedaż? Poznaj możliwości tego wyjątkowego oprogramowania bliżej i dowiedz się, co może zrobić dla Ciebie.

Charakterystyka i cechy Magento

Główną zaletą dla przedsiębiorców działających w wielu branżach jest opcja umożliwiająca administrację wszystkimi sklepami z jednego panelu. Oprócz tego Magento zapewnia wiele gotowych skryptów pozwalających na rozbudową zaawansowanych funkcji. To jednak nie koniec możliwości tego oprogramowania. Gdy zabraknie gotowych rozwiązań, własnoręczne programowanie w języku PHP otwiera użytkownikom drogę do nieograniczonych możliwości…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA