Z ostatniej chwili
Polski e-commerce. Czy sklep internetowy potrzebuje bloga Sposoby na osiągnięcie sukcesu sprzedażowego
Polski e-commerce. Czy sklep internetowy potrzebuje bloga Sposoby na osiągnięcie sukcesu sprzedażowego

Polski e-commerce. Czy sklep internetowy potrzebuje bloga? Sposoby na osiągnięcie sukcesu sprzedażowego

Polski e-commerce po przeszło dwóch dekadach. Jakie czynniki decydują o przetrwaniu w branży?

Zakupy przez całą dobę, nieograniczony wybór, możliwość realizowania transakcji z każdego zakątka na świecie dowodzą tego, że branża e-commerce poszła ostatnimi czasy mocno do przodu. Jej początki w Polsce nie były jednak łatwe.

Początki handlu internetowego w naszym kraju sięgają roku 1996 r., kiedy to powołany do życia został pierwszy sklep internetowy należący do firmy Terent (szybko zakończył swoją działalność). Na początku roku 1998 r. rozpoczął swoją działalność sklep internetowy Komputronik…

Więcej dowiesz się u źródła >>

9 powodów dla których sklep internetowy potrzebuje bloga

Prowadzenie bloga firmowego jest do pewnego stopnia oczywiste – jeżeli chcesz przyciągnąć organicznie klientów, to musisz publikować treści mogące ich zaciekawić. Jak jednak ma się sprawa w przypadku sklepu internetowego? Czy treści blogowe nie odciągną klientów od samych produktów? Czy generowanie ruchu za pomocą bloga jest konieczne/przydatne, jeżeli pozycje w Google zależą od optymalizacji oraz linków prowadzących?

Choć głównym celem sklepu internetowego jest przyciąganie ruchu na strony produktowe, to blogowanie ma jak najbardziej sens. Łatwo jest się dać pochłonąć elementom sprzedaży bezpośredniej – zarządzaniu posiadanymi produktami, dbaniem o swoją listę mailingową, czy telefonowaniem do nowych klientów. Jeśli jednak spędzasz zbyt dużo czasu starając się dokonać sprzedaży u potencjalnych klientów, przeoczasz powód, dla których w ogóle się oni u Ciebie znaleźli…

Więcej dowiesz się u źródła >>

4 skuteczne sposoby na osiągnięcie sukcesu sprzedażowego

Jak często zastanawiasz się, co zrobić, by Twoi pracownicy jeszcze efektywniej wykonywali swoje obowiązki i więcej sprzedawali?

Myślę, że to powód rozmyślań bardzo wielu właścicieli firm. Mój artykuł pokaże, nad jakimi elementami w firmie musisz popracować, aby cieszyć się coraz lepszymi wynikami. Więc jeżeli jesteś właścicielem firmy, szefem, managerem czy kierownikiem – ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Zapraszam…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Jak pozyskiwać lojalnych klientów w sklepie internetowym?

Każdy właściciel sklepu internetowego marzy o tym, aby jego klienci wracali do niego ponownie, zadowoleni, w celu złożenia kolejnego zamówienia. Stali klienci są wyjątkowo cenni, gdyż pozwalają na zbudowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Klient, który kupuje regularnie jest dla branży e-Commerce wyjątkowo cenny. Co więc trzeba zrobić, aby takiego klienta zdobyć? W tym artykule przedstawiamy porady w jaki sposób pozyskać lojalnego klienta w sklepie internetowym.

Od dawna wiadomo, że zdobycie nowego klienta kosztuje: trzeba go przekonać i zmotywować do zakupów w sklepie. Teoretycznie klienta „powracającego” jest łatwiej przekonać do złożenia kolejnego zamówienia, niż zupełnie nowego konsumenta. Powracający klient, który wcześniej obdarzył nas zaufaniem, ma większą wiedzę na temat naszej marki niż ten, który dokonuje zakupów po raz pierwszy. Klient regularnie dokonujący zakupów (lojalny) może polecać nasz sklep swoim znajomym. To, że często dokonuje w nim zakupów świadczy o tym, że np. posiadamy szeroką ofertę lub nasza obsługa jest na wysokim poziomie. Szansa na to, że taki sklep będzie polecany innym, jest więc bardzo duża…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Sklep internetowy w modelu SaaS? Poznaj plusy i minusy

Wybór platformy na jakiej stworzymy sklep internetowy to duże wyzwanie. Pojawiają się coraz to nowe rozwiązania. Niektóre z nich sprawdzą się w większości przypadków, a inne są przeznaczone dla użytkowników z określonymi potrzebami.

Jak w każdym biznesie jednym z większych problemów na samym starcie są koszty finansowe. Aby sprostać temu wyzwaniu powstały platformy sklepów internetowych w modelu SaaS…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Siedzisz w e-commerce? Doszlifuj wiedzę o zwrotach i reklamacjach

Zakupy w e-sklepach to wiele korzyści. Możliwość zwrotu towaru w określonym czasie od chwili zakupu to jedna z nich. Takie uprawnienie to norma w sprzedaży internetowej. Podobnie jest z reklamacjami zakupionych produktów. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. W jaki sposób tego dokonać? E-sklepom pomoże szczególny poradnik.

Aktualnie polski e-commerce szacowany jest na 40 mld złotych, a do 2020 wielkość ma się wręcz podwoić i wynieść 70 mld złotych. W sieci sprzedają nie tylko giganci, ale także niszowe sklepy, a nawet blogerzy. Ponad 50% polskich internautów kupuje online – to około 15 mln osób…

Więcej dowiesz się u źródła >>

5 prostych sposobów na poprawę konwersji w e-commerce na przykładzie porzuconych koszyków

Codziennie ¾ koszyków na całym świecie zostaje porzucanych przez klientów w sklepach internetowych. Powody są bardzo różne dlatego warto jest je poznać. Często niewielkim nakładem czasowym możemy zmniejszyć ilość porzuceń koszyka nawet o kilkanaście procent, co z kolei przełoży się na wzrost przychodów.

Liczby porażają, badania “Baymard Institute” podają że 69,57% ludzi porzuca proces zakupowy. Jest to liczba uśredniona z różnych badań których przedział wynosi od 56,82% aż do 81,40%…

Więcej dowiesz się u źródła >>

SKĄD BRAĆ TOWAR DO SKLEPU INTERNETOWEGO?

Uważam, że nie ma głupich pytań. Co jakiś czas przekonuję się, że coś, co dla mnie jest łatwe i oczywiste, innym sprawia problem. I odwrotnie – sama mam czasem problem z jakimiś teoretycznie prostymi zadaniami. Dlatego jeśli tylko mogę, szukam kogoś, kogo można zapytać, jak coś zrobić i uczę się od niego.

SKĄD BRAĆ TOWAR DO SKLEPU?

O to, skąd brać towar do sklepu internetowego byłam pytana już kilka razy, więc nagrałam o tym nowe wideo. Jeśli wolisz słuchać niż oglądać, mam dobrą wiadomość: jest też wersja do posłuchania. Podcast dostępny jest tam gdzie zawsze, więc możesz go odpalić bezpośrednio przez swoją aplikację do słuchania podcastów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

5 błędów, które mogą Cię drogo kosztować w e-commerce

Rynek e-commerce jest rynkiem prężnie rozwijającym się. Powstaje wiele nowych sklepów internetowych, ale również do gry wchodzą firmy dotąd offline. Aby nasz sklep internetowy rósł bez zakłóceń, należy unikać wielu błędów. Przedstawiamy 5 najważniejszych.

Obecnie rynek ecommerce jest rynkiem – mówiąc eufemistycznie – rosnącym. Nie tylko pojawiają się na nim sprzedawcy, którzy do tej pory działali „offline”, ale przede wszystkim jest co raz więcej firm, które swoją działalność koncentrują wyłącznie w ramach tej formy biznesu. Oczywiście zaczynając działalność w ecommerce w zasadzie większość młodych przedsiębiorców nie myśli przesadnie wiele (jeśli w ogóle) o kwestiach prawnych. Tu akurat ten rynek nie różni się od innych. Na tym etapie liczy się przede wszystkim sprzedaż…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA