Z ostatniej chwili

Pozycjonowanie Sklepu Internetowego. Jak wesprzeć sprzedaż w internecie? Zwiększenie sprzedaży przed Dniem Kobiet. Narzędzia SEO dla eSklepu

Pozycjonowanie Sklepu Internetowego – 8 Najważniejszych Elementów

Na pozycjonowanie sklepu internetowego składa się mnóstwo czynników. Potrzeba wiele czasu i doświadczenia, aby zrozumieć je wszystkie i zdać sobie sprawę z tego, jak wiele, czasami drobnych elementów, może wpłynąć na pozycje naszego sklepu w wyszukiwarce Google.

W poniższym artykule postaram się w sposób możliwie zrozumiały wytłumaczyć najważniejsze z nich, tworząc obszerne zestawienie 8 najważniejszych elementów, które musimy wziąć pod uwagę w procesie optymalizacji i pozycjonowania naszego sklepu internetowego. Zatem – zaczynajmy.

1. Optymalizacja tagów title i description

Jednym z najważniejszych elementów, którymi musimy zająć się w trakcie optymalizacji naszego sklepu internetowego (a najlepiej na samym początku naszej przygody z optymalizacją sklepu) są metatagi title i description. Ich prawidłowa optymalizacja jest ważna ze względu zarówno na użytkowników, jak i roboty Google…

Więcej dowiesz się na: https://www.greenweb.pl

Jak i czym wspierać sprzedaż w internecie?

CRM, marketing automation, omnichannel, Google Opitmize – te terminy brzmią znajomo czy tajemniczo? W niezwykle prężnie rozwijającym się rynku e-commerce musisz je znać, aby sięgać po coraz bardziej konkurencyjne i nowatorskie rozwiązania. Bo klient sklepu internetowego jest coraz bardziej kapryśny, niecierpliwy i zależy mu nie tylko na jakości, atrakcyjnej cenie ale i na czasie. A na dodatek wielokanałowość w sprzedaży stawia przed sklepami internetowymi wiele wyzwań. 

Dróg dotarcia do klienta jest tak wiele, że ten ostatni musi nieustannie kontrolować się, by nie reagować kompulsywnie na wszechobecne przyciski „kup to”, „zamów”, „dodaj do koszyka”. Sprzedawcy natomiast muszą nieustannie trzymać rękę na pulsie, by nie przeoczyć pojawienia się nowego mechanizmu usprawniającego internetową sprzedaż. A być na bieżąco to znaczy obserwować, dostrzegać i analizować procesy zmian, jakim poddaje się branża. Choć szereg czynności związanych z zakupem w sieci pozostawać będzie niezmienna, to nieustannie ewoluują niuanse dotyczące metod budowania oferty, promowania produktu, z całą sferą sposobów na nawiązanie komunikacji z klientem w fazie promocji. Należy więc zmierzać do stałej optymalizacji efektów działań. Konieczne jest łączenie szeregu kompetencji. Narzędzia e-commerce pozwalają ułatwić i usprawnić te działania. Do dyspozycji jest ich naprawdę sporo…

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

5 kroków do zwiększenia sprzedaży przed Dniem Kobiet!

JUŻ NIEDŁUGO 8. DZIEŃ MARCA. DZIEŃ, W KTÓRYM PANOWIE CHOĆBY SKROMNYM UPOMINKIEM CHCĄ PODZIĘKOWAĆ KOBIETOM. DZIEŃ, W KTÓRYM PRZED KWIACIARNIAMI STOJĄ NIENATURALNIE DŁUGIE KOLEJKI, A REGAŁY ZE SŁODYCZAMI ŚWIECĄ PUSTKAMI.

Dlaczego o tym piszemy? Ponieważ Polacy powoli uczą się planowania zakupów prezentów. Magia Świąt Bożego Narodzenia i kupowania prezentów już w listopadzie ułatwiła przeniesienie sprzedaży upominków do internetu. Teraz powoli ten trend obserwujemy również przy innych okazjach. Coraz częściej obserwujemy, że wygenerowanie „prezentowej” sprzedaży jest możliwe, jeśli tylko odpowiedniej grupie docelowej przypomni się o nadchodzącym święcie i podsunie się dobry pomysł na prezent!

I właśnie dlatego pochyliliśmy się nad specyfiką Dnia Kobiet i przygotowaliśmy dla Was ranking pięciu najbardziej efektywnych sposobów na zwiększenie sprzedaży z tej okazji!…

Więcej dowiesz się na: https://traffictrends.pl

Niezbędnik z narzędziami SEO dla sklepu internetowego

Podstawowym celem każdego e-sklepu jest pozyskanie wartościowego ruchu, a tym samym zwiększenie sprzedaży. Decydując się na pozycjonowanie, pamiętajmy o tym, by mierzyć efektywność tej usługi. Dostępny jest cały szereg narzędzi SEO, które dostarczają mierzalnych informacji i danych.

Na początek Google Analytics

Narzędzie to stanowi bazę raportów z pozycjonowania dla wielu agencji. Na podstawie Google Analytics można obserwować trendy w odwiedzinach na stronie oraz w generowaniu sprzedaży, dzięki modułowi e-commerce. Jak to bywa z bezpłatnym narzędziem, ma ono również wady, chociażby w postaci nieprecyzyjnych danych. Dlatego korzystając z tag GA lepiej skupiać się na ogólnej tendencji niż przywiązywać wagę do konkretnych liczb. Zamiast więc liczyć sesje, zbadajmy, czy ruch jest większy, czy mniejszy i czy przekłada się na sprzedaż…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Wystawiasz na Allegro, sprzedajesz na Allegro

Serwis Allegro ogłosił, że będzie karał (w najgorszych przypadkach nawet blokadą konta) w przypadku „składania propozycji zakupu lub sprzedaży towaru poza Allegro, zakładania klientom Allegro kont w sklepach internetowych i dołączania ulotek do zakupionych na Allegro towarów”.

Nie brakuje sprzedawców, którzy traktują Allegro jedynie jako miejsce do przedstawiania swojej oferty i docierania z nią do szerokiego grona odbiorców, a samą sprzedaż prowadzą „pod stołem”. Serwis nie będzie już tolerował takich praktyk…

Więcej dowiesz się na: http://www.benchmark.pl

Allegro wprowadzi kary za sprzedawanie towarów poza serwisem i zacznie kontrolować korespondencje

Allegro zamierza walczyć ze sprzedawcami, którzy nakłaniają swoich klientów do finalizacji transakcji poza serwisem i zaplanowało kampanię, która ma ograniczyć tego typu proceder. Co więcej, największy polski serwis aukcyjny zapowiedział także kontrole korespondencji pomiędzy użytkownikami i kary dla tych, którzy mimo wszystko będą chcieli zakończyć transakcję poza platformą.

Niedozwolone praktyki sprzedawców potwierdziło badanie przeprowadzone przez Allegro w styczniu bieżącego roku – donosi na łamach WirtualneMedia.pl Michał Bonarowski, Public Relations Officer serwisu. Jakie to dokładnie „niedozwolone praktyki”?…

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego krok po kroku

Z ostatnio przeprowadzonej ankiety wśród czytelników wynikło, że bardzo interesuje Was pozycjonowanie sklepu internetowego od A do Z, czyli co po kolei, krok po kroku, należy zrobić, aby wypozycjonować stronę e-commerce. Dzisiaj się tego dowiesz.

Wiele osób, startując ze swoim sklepem internetowym wierzy w to, że jego uruchomienie będzie zwieńczeniem prac z ostatnich miesięcy i czasem zbierania żniw, czyli zarabiania pieniędzy. Niestety, ale na żniwa przyjdzie czas później, bo ruch sam na Twoją stronę nie dotrze. Twoim zadaniem jest zadbanie o dobry marketing, aby sprowadzić na nią potencjalnych klientów. Sposobów na to jest sporo, ale ja zajmę się tym, jak wygenerować ruch na Twój sklep internetowy za pomocą pozycjonowania.

Dlaczego akurat pozycjonowanie? Ano dlatego, że jest to ruch, który kosztuje stosunkowo niewiele, a jego natężenie nie jest zależne od tego, ile w danym miesiącu pieniędzy na te działania przeznaczysz. W przypadku reklam PPC np. w Google AdWords czy na Facebooku płacisz za każde kliknięcie w reklamę i Twój biznes jest od nich totalnie uzależniony. Płacisz więcej – masz więcej ruchu, nie płacisz – nie masz ruchu wcale. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość uzyskania efektu już po kilku minutach, ale jak widzisz, nie jest ono wolne od wad. Jeśli nagle koszty reklamy w tych serwisach drastycznie się zwiększą, będziesz musiał płacić dużo większą część Twojego zysku…

Więcej dowiesz się na: https://www.blog.gdaq.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA