Z ostatniej chwili

Reklamy na Facebooku i Instagramie, posty sponsorowane, reklamy kontaktowe. Nowości w Snapchat: filtry głosu i linkowanie

Posty sponsorowane, które Cię interesują – ustawienia reklam na FB

Na pewno zauważyłeś, że codziennie na Facebooku i Instagramie pojawiają się posty sponsorowane. Niektórymi z nich jesteś zainteresowany, ale czasem widzisz także takie, które w ogóle nie są związane z Twoimi preferencjami. Musisz wiedzieć, że masz wpływ na to, jakie treści reklamowe zostaną Ci wyświetlone. Zapoznaj się z ustawieniami swojego profilu.

Jak to działa?

Facebook stara się pokazywać swoim użytkownikom reklamy, które w największym stopniu ich zainteresują. Najczęściej pod uwagę brane są strony polubione przez Ciebie i Twoich znajomych, informacje z profilu FB i Instagrama, a także miejsca, w których się meldujesz. Duże znaczenie mają informacje, które podajesz podczas zakładania profilu. Niestety niektóre z pojawiających się treści mogą nie być dla Ciebie interesujące.

Dane demograficzne i zainteresowania

Gdy reklamodawca ustawia odbiorców reklamy, dokładnie określa, do jakiej grupy chce skierować komunikat.

Możesz sprawdzić, w jaki sposób Facebook widzi Twoje zainteresowania (uprzedzam, że pojawi się ich sporo), a także nimi zarządzać. Myślę, że kilka pozycji może Cię naprawdę zaskoczyć, sprawdź https://www.facebook.com/ads/preferences/ . Klikając wybrany obrazek, możesz zobaczyć przykładowe reklamy.

Jeśli nie zgadzasz się z podanymi zainteresowaniami, wystarczy, że najedziesz na obrazek i klikniesz usuń. Pamiętaj, że usunięcie niektórych zainteresowań, nie oznacza, że będziesz widział mniej reklam. Po prostu prawdopodobnie będą bardziej Ci odpowiadały.

Dane lokalizacji pozyskiwane są przez lokalizacje z profilu na Facebooku i Instagramie, używanie telefonu (GPS i usługi lokalizacji), a także połączenia z internetem (Adresy IP komputerów, tabletów, telefonów)…

Czytaj więcej na: https://redseo.pl

REKLAMY KONTAKTOWE NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE: GENEROWANIE LEADÓW Z MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Czasy, w których panowało przekonanie, że „social media nie sprzedają” na szczęście mamy już dawno za sobą. Coraz więcej marketerów przekonuje się, że reklamy w mediach społecznościowych mogą być doskonałym uzupełnieniem dla działań wyszukiwarce czy dla remarketingu w sieci reklamowej.

Z myślą o reklamodawcach chcących pozyskiwać wartościowe zapytania Facebook przygotował format Lead Ads (po polsku reklamy kontaktowe lub pozyskiwanie kontaktów). Naliczanie opłat przy tym typie reklamy jest dostępne jedynie w oparciu o wyświetlenia. Na pierwszy rzut oka wizualnie reklamy nie wyróżniają się niczym szczególnym od pozostałych formatów i zawierają tekst, nagłówek i opis w aktualnościach, a w kwestii kreacji mamy do wyboru pojedynczy obraz, pojedynczy film, karuzelę i pokaz slajdów. Dostępne przyciski z wezwaniem do działania to: Zarejestruj się, Wyślij wniosek, Pobierz, Sprawdź cenę, Więcej informacji, Zarejestruj się, Subskrybuj. Umiejscowieniami reklam zarówno na Facebooku jak i na Instagramie są wyłącznie aktualności. Różnice zaczynają się po kliknięciu reklamy, gdzie na potencjalnego klienta czeka opcjonalna karta kontekstowa, na której reklamodawca może zawrzeć dodatkowe informacje i podkreślić korzyści swojej oferty.

Czytaj więcej na: https://blog.verseo.pl

Snapchat z funkcją linkowania i filtrami głosu

Snapchat wprowadza kilka ważnych usprawnień. Firma poinformowała właśnie, że użytkownicy platformy mogą już korzystać z trzech nowych funkcji: Paperclip, Backdrops i filtrów głosu. Dodatki są dostępne zarówno w aplikacji dla Androida, jak i w programie napisanym z myślą o systemie iOS.

Pierwsza z nowych funkcji, Paperclip, pozwala na dodawanie adresów URL do snapów. Rozwiązanie było już wcześniej dostępne na platformie, ale mogli z niego korzystać tylko nieliczni. Teraz działa ono globalnie.  Drugie rozwiązanie, Backdrops, umożliwia nakładanie różnych efektów na tło fotografii…

Czytaj więcej na: http://pclab.pl

3 nowości od Snapchata, o których warto wiedzieć

Snapchat udostępnił wczoraj aktualizację aplikacji, w ramach której pojawiły się trzy nowe funkcje. Dodawanie linków, zmiana tła oraz filtry głosu to nowości, które znajdziemy w aplikacji. Gdzie dokładnie je znajdziemy i jak działają? Sprawdźcie sami!

Niespełna dwa tygodnie temu pisaliśmy o wprowadzeniu Snap Map, czyli funkcji umożliwiającej wyświetlanie treści udostępnionych przez snapchatterów dla danych lokalizacji. Z założenia ma ona umożliwić odkrywanie nowych miejsc i odnajdywanie znajomych, ale w sieci nie brak wątpliwości na temat jej wykorzystania. Pojawiają się obawy, że rodzice będą mogli śledzić swoje dzieci, nauczyciele sprawdzą, gdzie wagarują uczniowie, eks partnerzy dowiedzą się gdzie i z kim spędzimy czas, a inni użytkownicy zobaczą gdzie nie zaprosiła ich paczka znajomych.

Trudno już w tej chwili już rozstrzygać czy przypuszczenia te się sprawdzą, bowiem funkcja dopiero zyskuje w Polsce na popularności. Jednak to nie jedyna rzecz jaką zechciał zaprezentować użytkownikom w ten wakacyjny czas Snapchat. Wczoraj pojawiła się aktualizacja aplikacji, w ramach której dodano trzy interesujące funkcje.

Pierwszą z nich jest dodawanie linków. Od teraz użytkownicy mają możliwość dodania hiperłącza do udostępnianych treści…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma się czego obawiać? Filmy na TikToku …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA