Z ostatniej chwili
TikTok miał lukę! Facebook wypowiada wojnę przekazom wideo, jakim Twitter wyrusza na walkę z trollami. 3 najważniejsze zmiany na LinkedIn
TikTok miał lukę! Facebook wypowiada wojnę przekazom wideo, jakim Twitter wyrusza na walkę z trollami. 3 najważniejsze zmiany na LinkedIn

TikTok miał lukę! Facebook wypowiada wojnę przekazom wideo, jakim? Twitter wyrusza na walkę z trollami. 3 najważniejsze zmiany na LinkedIn

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

TikTok miał lukę, umożliwiającą dostęp do nagrań wideo

TikTok nie ma ostatnio dobrej passy. Zakazała go armia USA, a teraz okazało się, że istniała w nim luka, umożliwiająca włamywaczom przejąć nagrania użytkowników.

Lukę w oprogramowaniu TikTok odkryli specjaliści ds. bezpieczeństwa ze znanej firmy Check Point Research. Umożliwiała ona na dostęp do wykonanych przez użytkownika materiałów wideo, a także wszelkich danych oraz ustawień. Jednak atak musiał być wcześniej przeprowadzony za pomocą przesłania spreparowanej wiadomości – pochodzącej rzekomo od producenta – w której znajdował się link do kliknięcia…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jeżeli to prawda, przez TikToka czeka nas zalew DeepFake’ów

Poprzedni rok zgodnie z przewidywaniami obserwatorów świata nowych technologii należał m. in. do „DeepFake’ów”, czyli materiałów wideo, w których udało się w wiarygodny sposób wkleić twarz innej osoby. Tego typu materiały mogą służyć do robienia mniej lub bardziej śmiesznych żartów, a nawet do konstruowania pornografii, w której bierze udział dowolna osoba. Wystarczy mieć jedynie jej twarz – resztą zajmie się odpowiedni algorytm.

Stojąca za TikTokiem firma ByteDance mogła stworzyć funkcję, która jest w stanie konstruować deepfake’i – tak twierdzi serwis TechCrunch. Mechanizm Face Swap został dostrzeżony w kodzie TikToka oraz chińskiego Douyin. Ten prosi użytkownika o zeskanowanie swojej twarzy, a następnie przenosi ją do zdjęć oraz materiałów wideo – tak, jak w typowych deepfake’ach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook wypowiada wojnę zmanipulowanym przekazom wideo

Korporacja ogłosiła wczoraj, że wszczyna procedurę usuwania ze swoich serwerów fałszywych filmów oraz innych zmanipulowanych przekazów wideo (z ang. deepfake) i że w przyszłości nie będzie ich można rozpowszechniać w tej społecznościowej sieci.

Firma informuje, że zamierza stosować różnego rodzaju najnowsze technologie i wielopłaszczyznowe podejście, które pozwolą jej rozwiązać ten problem, zwracając szczególną uwagę na treści generowane automatycznie przez boty i sztuczną inteligencję, które są w ostatnim czasie prawdziwym utrapieniem sieci społecznościowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Twitter wyrusza na walkę z trollami. Niebawem zaczną się testy ograniczonego odpowiadania na tweety

Twitter planuje rozpocząć testowanie nowej funkcji, która ma utrudnić przechwycenie rozmów przez trolle. Użytkownicy otrzymają możliwość większej kontroli i sami ustalą limity osób, które będą mogły odpowiadać na ich tweety.

Twitter pozwoli każdemu ograniczyć liczbę odbiorców, którzy mogą wchodzić w interakcje z tweetami. Będzie można uniemożliwić innym przesyłanie dalej tweetów lub odpowiadanie na nie bezpośrednio. Firma chce rozpocząć testy w ciągu kilku najbliższych miesięcy. To jedno z najbardziej stanowczych działań firmy w walce z nękaniem na platformie oraz panoszącymi się wszędzie trollami…

Więcej dowiesz się u źródła >


3 najważniejsze zmiany na LinkedIn w 2019 roku

Rok 2019 przeszedł do historii, jednak nie LinkedIn, który ma się bardzo dobrze i daje nadzieję, że będzie jeszcze lepiej. W ubiegłym roku dostaliśmy wymierne dowody na to, że ta największa platforma biznesowa nie tylko rośnie w zawrotnym tempie, ale także daje coraz to więcej możliwości swoim użytkownikom. W ramach mini podsumowania postanowiłem wyróżnić 3 najistotniejsze zmiany na LinkedIn w 2019 roku, oczywiście moim subiektywnym zdaniem.

LinkedIn Events

Pojawienie się wydarzeń na LinkedIn to strzał w 10, no dobra, może w taką mocną 7, bo nie jest to twór idealny, ale niewątpliwie posiada olbrzymi potencjał, także w obszarze reklamowym. Ta długo wyczekiwana funkcjonalność to świetna alternatywa dla dobrze znanej nam opcji tworzenia wydarzeń z Facebooka…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK SKUTECZNIE REKLAMOWAĆ SIĘ NA FACEBOOKU?

Mimo że Mark Zuckerberg ciężko pracuje nad tym, by poprawić wizerunek Facebooka tylko 19% amerykańskich użytkowników internetu w wieku 18 lat i starszych ufa tej korporacji. A wiadomość o grzywnie w wysokości 5 miliardów dolarów i planach na podział tego imperium nie pomagają tego zmienić.

Facebook jednak usilnie stara się przekonać użytkowników, że ochrona naszych danych leży mu na sercu. W marcu 2019 roku ogłosiła nawet woltę w kierunku prywatnej komunikacji. Plan, zgodnie z deklaracjami Zuckerberga, będzie oparty na zasadach takich jak szyfrowanie i bezpieczne przechowywanie danych. Działania są jednak powolne, a idea poddawana w wątpliwość, bo nikt już chyba nie ma złudzeń, że Facebook nigdy tak naprawdę nie był darmowy i zawsze płaciliśmy mu naszymi danymi. Zresztą, nie wydaje się wcale, by – mimo takich deklaracji – zwiększony nacisk na rozwój Grup, sprawił, że News Feed stracił na znaczeniu…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK SIĘ REKLAMOWAĆ NA INSTAGRAMIE?

W 2019 roku dynamika wzrostu Instagrama w USA po raz pierwszy będzie jednocyfrowa, spadając z 10,1% do 6,7% w 2018 roku, ale… w żaden sposób nie wpłynie to na biznesową kondycję serwisu. Przychody z reklam będą płynęły szerokim strumieniem.

– Instagram ma się naprawdę dobrze – jest drugą pod względem popularności platformą mediów społecznościowych w Stanach Zjednoczonych za Facebookiem i pomimo rosnącej presji konkurencji oczekujemy, że utrzyma ona drugie miejsce z dobrą różnicą od reszty platformy – powiedział Nazmul Islam, młodszy analityk z eMarketera…

Więcej dowiesz się u źródła >

Najpopularniejsze hasztagi na Instagramie: 2019 ranking. Jak używać # do promowania wpisów na Insta?

Instagram to trzeci najpopularniejszy serwis społecznościowy pozwalający na dzielenie się pięknymi zdjęciami ze swoimi znajomymi i całym światem. Według raportu Digital 2019 (Q4 Global Digital Statshot, October 2019, v01) przygotowanego przez portal We Are Social (prezentacja slideshare poniżej) w tym roku portal zrzeszał 1 mld aktywnych użytkowników, co w porównaniu z Facebookiem (2,4 mld) oraz YouTube’em (2 mld) może wyglądać mizernie.

Warto jednak zwrócić uwagę, że potencjał reklamowy popularnego Insta wzrasta dynamicznej niż możliwości promocyjne FB. Dlatego też znane marki coraz częściej za pomocą komunikacji opartej na grafice osiągają spore korzyści biznesowe. W czym tkwi prawdziwa moc Instagrama? Oczywiście w #! Najpopularniejsze hasztagi w 2019 r. w Polsce i na świecie przedstawiamy w poniższym wpisie, dodając kilka wskazówek dotyczących ich stosowania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dzieci miażdżą konkurencję. Na YouTubie zarabiają krocie

Wiemy od dawna, że YouTube to biznes przynosząc niemałe pieniądze. Kto zarabia najwięcej?

Rankingi magazynu Forbes zawsze są warte uwagi. Grupa najlepiej zarabiających czy najbardziej wpływowych osób w danej dziedzinie wiele mówi nam o konkretnej branży. Tym razem przyjrzymy się serwisowi YouTube. Wiemy od dawna, że to nie są wyłącznie śmieszne kotki i filmiki robione z pasji. Na tym się zarabia. Nasi rodzimi twórcy mają się pod tym względem bardzo dobrze, a co dopiero ci, którzy mają widownie z całego świata! Pierwsza dziesiątka z listy Forbesa zarobiła w tym roku łącznie 162 miliony dolarów. Całkiem całkiem…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nie masz profilu na Facebooku? Nie będziesz mógł utworzyć konta na Messengerze

Czy taka decyzja Facebooka przyciągnie więcej użytkowników?

Facebook ciągle stara się zachęcać ludzi do zakładania kont na tym medium społecznościowym. I tak, niedawno zdecydował się ograniczyć dostęp do narzędzi i dodatkowych aplikacji dla tych, którzy go nie mają. Tym razem padło na Messengera…

Więcej dowiesz się u źródła >

Do Messengera nie zalogujesz się już numerem telefonu

Komunikator ma być dostępny tylko dla osób, które posiadają konto na Facebooku.

Jak dotąd osoby używające komunikatora Messenger lub Messenger Lite nie musiały posiadać konta w portalu założonym przez marka Zuckerberga. Od dzisiaj ma się to zmienić. Jak wyjaśnia to sam Facebook, zauważono, że ogromna większość użytkowników komunikatora była równocześnie zalogowana w sieci społecznościowej. Nie potrzeba było mieć otwartego FB, aby korzystać z Messengera

Więcej dowiesz się u źródła >

5 NAJCZĘSTSZYCH BŁĘDÓW, KTÓRYCH NALEŻY UNIKAĆ NA LINKEDIN

Największa na świecie sieć biznesowych kontaktów zrzesza obecnie ponad 610 milionów użytkowników pochodzących z 200 krajów. LinkedIn w Polsce również ma swoich fanów – z portalu korzysta już ponad 3 mln osób. I nic w tym dziwnego – kanał ten daje możliwość poszerzenia kontaktów branżowych, budowania wizerunku marki, pozyskiwania klientów czy poszukiwania pracowników. Jest to jednak możliwe tylko dzięki umiejętnej strategii. Sprawdź, jakich błędów powinieneś unikać na LinkedIn.

Z raportu Digital 2019 przygotowanego przez zespół Hootsuite i We Are Social wynika, że konto na tym portalu ma 11% dorosłych Polaków, a na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy zasięgi prezentowanych na nim reklam zwiększyły się o 3%. LinkedIn rośnie w siłę i najwyższy czas wykorzystać go jako skuteczne narzędzie promocji…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA