Z ostatniej chwili

Zmiany w reklamach i likwidacja grup na Facebooku! Rozszerzenia Google Chrome dla FB. Depresję ujawni Instagram? Skutki posta Tigera na Instagramie

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Kupujesz reklamy na Facebooku? Ta zmiana z pewnością Ci się spodoba

Skonstruowanie dobrej kampanii reklamowej na Facebooku to nie tylko pomyślne „przeklikanie” się przez kreator, ale także świetnie dopracowana strategia. Trzeba brać pod uwagę również takie czynniki jak… omyłkowe kliknięcia w reklamy, które dla nas nie znaczą nic, a Facebook i tak za nie weźmie pieniądze. Świta Zuckerberga wychodzi jednak naprzeciw reklamodawcom i wprowadza potrzebną zmianę.

Niesamowitym atutem nie tylko reklam na Facebooku jest możliwość ich stargetowania. Większość czytelników Antyweba doskonale zna owe pojęcie i nie trzeba go im tłumaczyć. Jeżeli jednak nie jesteście zaznajomieni z terminem „targetowanie”, musicie wiedzieć, że Facebook o swoich użytkownikach zbiera mnóstwo informacji. Bada nasze zainteresowania, jest w stanie określić nawet naszą majętność. Tego typu informacje przydają się reklamodawcom…

Czytaj więcej na: http://antyweb.pl

Nie lubię tego. Żegnamy aplikację Grupy od Facebooka

Nawet bardzo tego nie lubię. Stworzenie aplikacji Grupy było jedną z lepszych decyzji Facebooka. Niestety, już niedługo będziemy zmuszeni do korzystania z grup wewnątrz głównej aplikacji Facebooka na urządzeniach mobilnych.

Pod koniec 2014 roku Facebook zaprezentował nową aplikację Grupy i pozwalała dokładnie na to, co myślicie – szybki dostęp do dyskusji wewnątrze grup na Facebooku. Nie przepadam za rozmienianiem się na drobne, ale tej decyzji kibicowałem z całych sił. W pewnym momencie rozwój aplikacji się zatrzymał, co nie zwiastowało nic dobrego. Mimo to, byłem dobrej myśli, licząc na to, że w drodze może być zupełnie nowa aplikacja, która zadebiutuje wraz z nowościami dla Grup na Facebooku w przeglądarce…

Czytaj więcej na: http://antyweb.pl

5 rozszerzeń Google Chrome dla aktywnych użytkowników Facebooka

Z Facebooka korzysta obecnie ponad miliard aktywnych użytkowników każdego dnia, co jak wynika z badań przeprowadzonych przez Brandwatch, oznacza w natężeniu nawet do 4 milionów osób na minutę, Możliwe, że ty również przyczyniasz się do ogromnej popularności platformy społecznościowej wśród osób korzystających z sieci. Jeśli tak jest i jeśli używasz Facebooka za pośrednictwem przeglądarki Google Chrome, warto również abyś rozważył zainstalowanie tych przydatnych rozszerzeń, które sprawią, że korzystanie z platformy stanie się jeszcze bardziej przyjemne i łatwiejsze niż wcześniej.

Better Facebook for Chrome

To rozszerzenie dla przeglądarki Chrome działa również jako blokada reklam, ukrywając sponsorowane posty na głównej stronie twojej platformy, oraz rozpraszając paski reklam po bokach ekranu. Opcje, które mogą być regulowane przez użytkownika, obejmują powiększanie zdjęć do pełnego wymiaru ekranu…

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

Zdjęcia i filtry na Instagramie mogą ujawnić depresję

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co mówią o Tobie Twoje zdjęcia na Instagramie? Naukowcy ze Stanów Zjednoczonych sprawdzili, że już preferowane filtry pozwalają na rozpoznanie depresji.

Instagram umożliwia nam prezentowanie istotnych chwil z naszego życia w formie contentu wizualnego. Za pomocą zdjęć i filmów możemy gromadzić setki wspomnień uchwyconych cyfrowo i prezentować je innym użytkownikom. Oczywistym jest, że najchętniej chwalimy się zdjęciami, które emanują naszym szczęściem, nawet, jeśli w chwili obecnej czujemy się zupełnie inaczej…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Instagram testuje dwuosobowe live’y

Serwis Marka Zuckerberga eksperymentuje z nową funkcją live’ów. Wkrótce transmisje wideo będzie można prowadzić wspólnie z drugą osobą, w dwóch osobnych oknach.

Wiele mediów społecznościowych (m.in. Facebook i YouTube) pozwala na prowadzenie przekazów wideo wprost ze smartfona…

Czytaj więcej na: http://www.chip.pl

Tiger: Fatalna wpadka czy zaplanowana akcja viralowa

Cały Internet huczy oburzeniem, jakie wywołała grafika zamieszczona w serwisie Instagram, przez agencję marketingową promującą markę Tiger Energy Drink. Pierwszego sierpnia, w dzień 73. Rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, profil Tigera opublikował skandaliczny post reklamowy, który jednocześnie zszargał i zdeptał święte dla Polaków wydarzenie historyczne, a jednocześnie, dość ostro podzielił użytkowników sieci. W gęstym tłumie oburzonych znaleźli się bowiem obrońcy kreacji.

Będziemy kontrowersyjni

1

Na zielonym tle, dłoń złożona w „fakera” udekorowana czerwoną wstążką – ten obraz prędko nie zejdzie z ust marketingowców, specjalistów do spraw social media i public relations i zwykłych użytkowników, którzy już dziś deklarują, że więcej Tigera nie kupią…

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

Pół miliona zadośćuczynienia i usunięte konto na Instagramie, czyli skutki posta Tigera

Od wczoraj cały internet żyje kontrowersyjnym postem Tigera. W 73. rocznicę Powstania Warszawskiego na Instagramie marki pojawił się wpis, który wywołał oburzenie i uraził wielu użytkowników. Jak zareagowała agencja i co zrobiła firma w ramach rekompensaty?

Kilka dni temu pisaliśmy o 8 błędach social marketingu, których lepiej unikać. W perspektywie ostatnich wydarzeń wydaje się, że do tej listy powinien dołączyć jeszcze jeden punkt dotyczący real-time marketingu, a w szczególności wykorzystywania wydarzeń historycznych w kampaniach promocyjnych marek…

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA