Z ostatniej chwili
Znikająca opcja polubienia profilu na Facebooku i statystyki grup odbiorców. FB i reklamy w grupach. TikTok splatformą do e-learningu
Znikająca opcja polubienia profilu na Facebooku i statystyki grup odbiorców. FB i reklamy w grupach. TikTok splatformą do e-learningu

Znikająca opcja polubienia profilu na Facebooku i statystyki grup odbiorców. FB i reklamy w grupach. TikTok splatformą do e-learningu?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Facebook – znikająca opcja polubienia profilu, jak żyć bez lajków?

Czy istnieje życie po lajku? Czy to możliwe, że zniknie on z naszej wirtualnej rzeczywistości? Te pytania coraz częściej zadajemy sobie w momencie obserwowania zmian wprowadzanych w zakresie Business Managera, ale także w przypadku innych kanałów społecznościowych np. Instagrama. Dokąd więc zmierzamy?

W ostatnich tygodniach, zmiany na profilach i w menedżerze reklam postępują coraz szybciej. Znika i pojawia się opcja planowania postów, zmienia się wygląd panelu, w którym skupione są wszystkie informacje o naszych kampaniach. Teraz… być może zmieni się coś jeszcze. Czy wstrząśnie użytkownikami Facebooka i przede wszystkim wpłynie na prowadzone działania dla klientów w zakresie prowadzenia profili? Będziemy to sprawdzać na bieżąco, a tymczasem kilka istotnych informacji odpowiadających na pytanie: o co właściwie tyle szumu?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook Audience Insights, czyli jak poznać statystyki grup odbiorców

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z Facebookiem lub po prostu wolisz korzystać z darmowego narzędzia aby poznać odbiorców fanpage’a – wykorzystaj Facebook Audience Insights (Statystyki Grupy Odbiorców). To narzędzie wewnętrzne Facebooka, które pomaga poznać zainteresowania, zachowania oraz weryfikuje postawy Twoich konsumentów.  Pozwala “prześwietlić” aktywność oraz polubienia grupy, którą się interesujesz.

Przeczytaj wskazówki, dzięki którym dowiesz się krok po kroku, w jaki sposób rozpocząć analizę wybranych grup. Poznasz,  jakie są ich zachowania w sieci, poziom edukacji, sprawdzisz ich polubienia oraz  dowiesz się, w jaki sposób korzystają z serwisu (mobilnie i/lub stacjonarnie).  Pamiętaj, że wykorzystywane informacje są widoczne wyłącznie dla administratorów Twojej strony, to dzięki nim ustalisz najlepszą porę dnia, dzień tygodnia na publikację oraz określisz najbardziej popularny rodzaj treści…

Więcej dowiesz się u źródła >

Niestandardowe grupy odbiorców w reklamach na Facebooku i Instagramie

Mimo tego, że niestandardowe grupy odbiorców, czyli tak zwane Custom Audiences (CA) są dostępne za darmo już od wielu, wielu miesięcy, większość przedsiębiorców nie korzysta z tego rozwiązania dobierania grupy docelowej. Dlaczego? Przypuszczalnie ponieważ nie wiedzą co to jest i jak z tego korzystać. Oto krótkie wyjaśnienie.

Niestandardowe grupy odbiorców na nic innego jak nasza grupa docelowa, która nie jest określana w „standardowy” sposób. Czym jest „standardowy” sposób? Demografia: wiek, płeć, lokalizacja, zainteresowania, zawód, edukacja, sytuacja rodzinna, sytuacja finansowa i wszystkie te inne rzeczy, które klikamy w podstawowym panelu reklamowym…

Więcej dowiesz się u źródła >

FACEBOOK TESTUJE REKLAMY W GRUPACH. CO MYŚLĄ O TYM MARKETERZY?

Facebook nie od dzisiaj wykorzystuje każdą możliwość, by powiększać swoje reklamowe inventory, więc reklamy w Grupach były kwestią czasu. Tym bardziej, że Mark Zuckerberg niedawno ogłaszał, że to właśnie tam powinna przenieść się główna aktywność użytkowników. Możliwość umieszczania reklam w Grupach testuje wąskie grono reklamodawców, ale – jako że główny News Feed pęka już w szwach – jest to możliwość bardzo ekscytująca.

– Grupy będą w centrum doświadczenia użytkowników – mówił podczas swojego przemówienia inaugurującego konferencję programistów F8. – Będą miały kluczowe znaczenie dla marek poszukujących bardziej organicznego zaangażowania obserwujących…

Więcej dowiesz się u źródła >


Brzydki ten nowy Facebook. Przy tym już nawet Twitter wygląda znośnie

Facebook, ach ten Facebook. O nim mogę powiedzieć mniej więcej tyle, że od jakiegoś czasu poważnie mnie nudzi: mimo tego, że zrobiłem w ostatnim czasie mnóstwo ku temu, by w newsfeedzie pojawiały się same interesujące mnie rzeczy. Już wkrótce może się okazać, że oprócz nudy, na Facebooku znajdę także brzydotę. Założę się, że i u Was może być podobnie.

Mimo, że jestem fanem ciemnych interfejsów i minimalizmu, tak jakoś nowy Facebook do mnie nie przemawia. Niewielkie grono użytkowników tej platformy społecznościowej może sobie już teraz testować zupełnie nowy wygląd, który oferuje obok trybu ciemnego znacznie bardziej uproszczoną nawigację po odmętach medium…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok staje się platformą do e-learningu! Jak to możliwe?

Czy TikTok wprowadzi program e-learningowy również do innych krajów?

TikTok bawi i uczy! Tym razem, powiedzenie można traktować bardzo poważnie, gdyż nie tak dawno, aplikacja uruchomiła nowy program do e-learningu. Jak wygląda i gdzie została wprowadzona?…

Więcej dowiesz się u źródła >

LinkedIn rozwija Daily Rundown w celu rozwoju dyskusji na platformie

Rozwój narzędzia Daily Rundown to kolejny ukłon LinkedIna w kierunku użytkowników. Co się zmieni?

Wydaje się, że LinkedIn wciąż pracuje nad rozwojem umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych zarówno w rzeczywistości, jak też w na samym portalu. Dlatego teraz, postanowił zaktualizować Daily Rundown…

Więcej dowiesz się u źródła >

LinkedIn ułatwia organizowanie realnych spotkań przez użytkowników

Nowa funkcja serwisu LinkedIn ułatwi organizowanie realnych spotkań. W jaki sposób?

LinkedIn wciąż się rozwija. Ulepsza funkcje zarówno w kwestii szukania pracowników, jak też pracodawcy. Tym razem zdecydował się na ułatwienie swoim użytkownikom osobistych, profesjonalnych spotkań…

Więcej dowiesz się u źródła >

Już niedługo będziesz wiedział, które konta na Twitterze należą do botów

Dlaczego Twitter postanowił oznaczać konta należące do botów?

Boty na Twitterze są wszechobecne! To właśnie z ich przyczyny, tak trudno jest odróżnić realne konto od tego, za które odpowiedzialny jest robot. Okazuje się jednak, że skala zjawiska jest na tyle potężna, iż Twitter postanawia oznaczać obecność bota na tym medium społecznościowym…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram testuje nową naklejkę, dzięki której zaprosisz na swoje wydarzenie

Czy naklejka umożliwiająca zaproszenie kogoś na Twoje wydarzenie przypadnie do gustu użytkownikom Instagrama?

Zaproszenie gości na Instagramie jeszcze nigdy nie było takie proste! Już teraz, Instagram testuje naklejkę, dzięki której szybciej poinformujesz swoich obserwatorów o organizowanym przez Ciebie wydarzeniu na swoim Stories…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram szuka sposobu na nowy interfejs

Wydaje Ci się, że aplikacja Instagrama jest chaotyczna i nieprzemyślana? Już niedługo może się to zmienić.

Instagram posiada aplikację kliencką na systemy Android oraz iOS. Od lat wygląda ona bardzo podobnie i pomimo przejęcia usługi przez Facebook’a wygląd i funkcjonalność pozostała na bardzo podobnym poziomie…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA