Z ostatniej chwili
Jak wybrać nazwę domeny dla sklepu online E-commerce, a branża kurierska. Ile polscy internauci wydają na zakupy Sposoby pozycjonowania sklepu
Jak wybrać nazwę domeny dla sklepu online E-commerce, a branża kurierska. Ile polscy internauci wydają na zakupy Sposoby pozycjonowania sklepu

Jak wybrać nazwę domeny dla sklepu online? E-commerce, a branża kurierska. Ile polscy internauci wydają na zakupy? Sposoby pozycjonowania sklepu

Ocena czytelników
[Głosów: 1 Ocena: 5]

6 porad jak wybrać nazwę domeny dla sklepu internetowego

Wybieranie domeny internetowej ma wiele wspólnego z wybieraniem nazwy firmy – często wymaga wielu przemyśleń oraz rozważenia licznych opcji. Niekiedy wręcz dobranie domeny będzie podyktowane właśnie ustaloną nazwą przedsiębiorstwa – o tym szerzej powiemy w dalszej części artykułu.

Tak czy inaczej, na pewno chcesz wybrać taką domenę, która będzie pasowała do Twojego sklepu oraz pomoże w jego promowaniu. W tym artykule poznasz dlatego 6 porad, które Ci w tym pomogą. Na początek rozważmy jednak kilka innych kwestii…

Więcej dowiesz się u źródła >>

E-commerce napędza branżę kurierską

Rynek usług kurierskich bardzo szybko ewoluuje. Proces rozwoju jest determinowany przez potrzeby odbiorców indywidualnych oraz powszechność zakupów online. Firmy kurierskie konsekwentnie uzupełniają swoją ofertę o punkty odbioru, z których klienci mogą korzystać wedle własnego uznania i w zależności od dostępności pod adresem nadania przesyłki.

Dzięki dedykowanym punktom, odbiorca nie musi czekać na wizytę kuriera, a może odebrać paczkę w dowolnym miejscu i dogodnym dla siebie terminie. Rozwiązanie usprawnia także komunikację na linii klient-firma kurierska, tym bardziej że w dobie wzrostu całego rynku e-commerce dostarczenie kilkudziesięciu przesyłek dziennie z perspektywy jednego kuriera staje się wyjątkowym wyzwaniem…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Ile polscy internauci wydają na zakupy? – raport „E-commerce w Polsce 2019”

Najnowszy raport „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” prezentuje przekrojowe informacje na temat zwyczajów zakupowych Polaków w sieci. Dane z 2019 roku nie pozostawiają wątpliwości – e-konsumenci najwięcej wydają na odzież i obuwie.

Według deklaracji badanych, miesięczne wydatki na odzież, dodatki i akcesoria wyniosły w 2019 r. 253 zł – średnią tę podnoszą mężczyźni, którzy wydali na produkty z tej kategorii więcej (345 zł) niż kobiety (203 zł). Więcej wydały też osoby w wieku 25–34 lat (465 zł), badani ze średnim wykształceniem (359 zł) oraz ci, którzy oceniają swoją sytuację materialną jako dobrą (324 zł). Jeżeli chodzi o zakupy spożywcze, to stosunkowo wyższe wydatki zadeklarowały kobiety (221 zł) oraz osoby w wieku 35–49 lat (299 zł)…

Więcej dowiesz się u źródła >>

5 sposobów pozycjonowania e-commerce

W czasach, gdy dostępność wszelkiego rodzaju towarów jest niemal nieograniczona, osoba otwierająca sklep internetowy powinna zastanowić się nad trzema, równie ważnymi kwestiami. Co będzie sprzedawać? Komu? I w jaki sposób? Zwłaszcza na trzecie pytanie z odpowiedzią przychodzi szeroko pojęty marketing internetowy. Jedną z jego podstawowych gałęzi jest SEO. Poniżej przedstawię pięć aspektów, nad którymi warto skupić się podczas pozycjonowania strony e-commerce.

Przemyślana struktura Urli to jedna z kluczowych kwestii, jeśli chcemy uniknąć w przyszłości nieprzyjemnych sytuacji związanych z nagłymi, nieoczekiwanymi spadkami pozycji w wynikach wyszukiwania. Poza dość intuicyjnym faktem, że Urle powinny sygnalizować użytkownikowi zawartość strony i nie zawierać niepotrzebnych (wyglądających nieatrakcyjnie) znaków, ważne jest również, by ewentualne zmiany w drzewku kategorii/podkategorii witryny nie powodowały zmiany Urli produktów. Przykład…

Więcej dowiesz się u źródła >>

3 proste kroki do zwiększenia liczby wizyt w sklepie internetowym

W polskim internecie funkcjonuje obecnie mnóstwo różnego rodzaju sklepów internetowych. Konkurencja jest naprawdę spora i jaki pomysł na sprzedaż online by Ci nie wpadł do głowy, to lojalnie ostrzegam: najprawdopodobniej to już grali. Istnieje jednak sposób, by całkowicie za darmo zwiększyć ruch organiczny w sklepie online. Brzmi jak clickbait i frazes z telezakupów? Wraz z zespołem agencyjnym wielokrotnie udowodniliśmy, że to naprawdę działa!

Opiera się on na stworzeniu właściwej struktury kategorii w sklepie. Metoda ta nie wymaga współpracy z agencją, jest całkowicie darmowa i cały haczyk polega na tym, żeby poświęcić trochę czasu i cierpliwie typować odpowiednie frazy kluczowe. Ale po kolei…

Więcej dowiesz się u źródła >>


REKLAMA SKLEPU INTERNETOWEGO NA FACEBOOKU – CZY WARTO?

Czy wiesz, że Facebook w tym roku skończył okrągłe 15 lat? Być może to właśnie dlatego coraz większej grupie osób trudno wyobrazić sobie Internet bez tego portalu. Na koniec ubiegłego roku korzystało z niego już ponad 2,27 mld użytkowników na świecie, a w Polsce – 47% społeczeństwa, czyli ponad 18 mln osób. Już same te dane pokazują, jak ogromny potencjał marketingowy drzemie w tym social medium. Pytanie jednak, czy reklama sklepu internetowego na Facebooku to rzeczywiście dobre rozwiązanie?

Reklama sklepu internetowego na Facebooku

Na postawione powyżej pytanie warto odpowiedzieć od razu: tak, reklama sklepu internetowego na Facebooku to dobre rozwiązanie. Pod warunkiem, że… Twoja kampania będzie dobrze zaplanowana i przeprowadzona…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Femformance marketing – czy kobiety kupują inaczej?

Według M.R Solomona, tożsamość płciowa jest jednym z najważniejszych czynników, które decydują o tym, w jaki sposób dokonujemy zakupów. Nie jest żadną tajemnicą, że proces dokonywania zakupów, wygląda zupełnie inaczej w przypadku kobiet i zupełnie inaczej w przypadku mężczyzn.

Wyobraźmy sobie bardzo prostą sytuację: kobieta sporządza listę zakupów i wysyła mężczyznę do sklepu. Na liście figuruje np. herbata. Mężczyzna, stojąc przed półką z herbatami, nie podejmie decyzji od razu, ponieważ nie będzie pewien, o którą herbatę chodzi. Istnieją dwa rozwiązania tej sytuacji: albo zadzwoni on do kobiety, aby zapytać „kochanie, o którą herbatę chodzi?” albo wybierze tę, którą sam najbardziej lubi…

Więcej dowiesz się u źródła >>

WYSZUKIWARKI W SKLEPACH ONLINE. JAK POPRAWNIE STOSOWAĆ?

Na pierwszy rzut oka wyszukiwarka znajdująca się w górnej części sklepu internetowego może wydawać się tematem błahym. Jednak coraz więcej internautów, według badań Nielsen Group jest to 50%, reprezentuje podejście search-dominant. Przechodzą bezpośrednio do paska wyszukiwania poszukiwaniu konkretnego produktu lub informacji – bez wcześniejszego przeglądania zawartości sklepu.

Trend na search-dominant

Zwiększający się udział tego typu wyszukiwań w e-sklepach odzwierciedla ogólne zmiany w modelu zakupowym. Coraz więcej klientów jest świadomych, wie, czego szuka i nie ma czasu na „szperanie” w sklepie czy szukanie ręcznie po kategoriach. Tacy użytkownicy doskonale wiedzą, po co przyszli do sklepu – i chcą załatwić zakupy szybko i sprawnie. Jeśli znajdą odpowiadający im produkt – dokonują zakupu. Wizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa konwersji niż takiego, który z niej nie korzysta…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Raport: 90% osób obawia się dokonywać zakupów na mediach społecznościowych

Ponad 90% kupujących online ma obawy w związku z zakupami przez media społecznościowe. Mimo tego 31% dalej realizuje transakcje w ten sposób. Więcej szczegółów na temat podejścia do zakupów przez social media podaje opublikowany ostatnio raport.

Na czym polegało badanie?

Badanie zostało zlecone przez MarkMonitor i przeprowadzone przez niezależną firmę badawczą Vitreous World. Zbadano 2 603 konsumentów z 5 krajów, aby ocenić ich doświadczenia i opinie na temat zakupów internetowych, bezpieczeństwa oraz roli marek. Uczestnicy pochodzili z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Francji, Niemiec i Włoch. Ankiety przeprowadzono online w sierpniu 2019 roku…

Więcej dowiesz się u źródła >>

3 sposoby na poprawę wyników wyszukiwania dzięki machine learning

Obecnie, niemalże każda osoba, która poszukuje konkretnego towaru lub usługi, zanim dokona swojego wyboru, sprawdza konkretny produkt w sieci. W 2018 roku, jeśli chodzi o użytkowników Internetu, przybyło ich blisko 360 mln, czyli mniej więcej 11 nowych użytkowników na sekundę.

W 2019 roku, stały dostęp do sieci ma 57% populacji naszej planety. Każdy z tych użytkowników, spędza blisko 7 godzin dziennie surfując po Sieci. Co za tym idzie, jeśli chodzi o wyszukiwanie informacji na temat danych produktów czy usług, na podstawie powyższych danych, możemy stwierdzić, że co drugi użytkownik sieci, tam właśnie będzie weryfikował produkt, zanim dokona jego zakupu. Nie tylko będzie szukał opinii na dany temat w szeroko rozumianych social mediach, ale przede wszystkim, będzie wpisywał w wyszukiwarkę konkretne frazy, dzięki którym znajdzie produkt lub usługę, o której chce się czegoś więcej dowiedzieć…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA