Z ostatniej chwili

AdWords, czy wspomaga konwersje? Google Moja Firma pomoże Ci w stworzeniu w Internecie wizytówki Twojego Biznesu

Konwersje wspomagane AdWords

Wszystkim specjalistom pracującym z kampaniami PPC zdarza się sytuacja, kiedy niektóre spośród słów kluczowych w kampaniach na wyszukiwarkę nie konwertują. Zastanawiamy się wtedy czy obniżyć ich stawkę, wstrzymać czy może w ogóle usunąć. A gdybyśmy mieli jeszcze chociaż jedno wyjście?

Panel Google AdWords często ukrywa nawet przed doświadczonymi specjalistami, sekretne perełki, które mogą nie tylko zaoszczędzić czas zapracowanemu ‘semicie’, ale także pomóc w podniesieniu współczynnika konwersji i uzyskać przewagę nad konkurencją.

Jedną z takich perełek jest możliwość ustawienia widoku kolumn konwersji wspomaganych. Czym właściwie są te metryki? Po co, dlaczego i jakie mają znaczenie dla nas i naszych klientów?

Zdarza się, że podczas optymalizacji kampanii, pierwszą reakcją na brak bezpośrednich konwersji (last-click) na słowie kluczowym jest jego pauzowanie, usunięcie lub obniżenie budżetu. Pociąga to za sobą ryzyko utraty kliknięć, które mogą być wartościowe pod kątem znajomości i promowania brandu. Pojawia się również możliwość utraty udziału w wyświetleniach, istotnego choćby z uwagi na przewagę nad konkurencją. Z pomocą przychodzi możliwość raportowania konwersji wspomaganych.

Kolumna konwersji wspomaganych umożliwia spojrzenie z szerszej perspektywy, jak faktycznie dane słowo wpływa na działanie kampanii w wyszukiwarce. Co to oznacza? Konwersje wspomagane każdorazowo raportują sytuację, w której dana fraza znajdowała się na ścieżce konwersji, ale nie była to ostatnia interakcja internauty przed dokonaniem konwersji. Jak to działa?…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Dzięki Google Moja Firma możesz stworzyć swoją internetową wizytówkę

Aż 34% małych i średnich przedsiębiorstw nie posiada strony internetowej, co oznacza, że nie wykorzystują one w pełni swojego potencjału. 43% Polaków właśnie w internecie szuka informacji na temat usług i produktów. Narzędzie Google Moja Firma ma pomóc wypełnić tę lukę. Dzięki niej w trzech krokach można stworzyć własną, dostosowaną także do urządzeń mobilnych, stronę internetową. Bezpłatnie.

Jak wynika z badania Eurostat, aż ⅓ spośród małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających więcej niż 10 osób nie posiada strony internetowej. W przypadku mikroprzedsiębiorstw udział ten jest jeszcze mniejszy. Według właścicieli firm głównymi barierami stojącymi na drodze do utworzenia strony internetowej są: duże koszty oraz skomplikowanie i czasochłonność procesu jej budowania.

Pomoc na start

Przy pomocy usługi Google Moja Firma właściciele firm mogą zaprojektować własną, dostosowaną do urządzeń mobilnych stronę internetową bezpłatnie, prosto i szybko. Przedsiębiorcy mają także możliwość korzystania z bezpłatnej platformy edukacyjnej internetowerewolucje.pl, zawierającej kursy online pomagające wykorzystać potencjał internetu niezależnie od wyjściowego poziomu umiejętności czy celów biznesowych.

Google zapewnia także mikro, małym i średnim firmom bezpłatne konsultacje z doradcami Internetowych Rewolucji. W Polsce działa już 30 doradców, którzy gwarantują pomoc w zaprojektowaniu indywidualnego planu działania przedsiębiorstwa w internecie na podstawie analizy jego potrzeb i dotychczasowej obecności w sieci. Doradcy są także dostępni w razie potrzeby konsultacji na etapie wdrażania wypracowanych rozwiązań – takich jak założenie strony internetowej, rozwój obecności w mediach społecznościowych, czy wykorzystanie potencjału reklamy w internecie…

Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com

Bezpłatna strona internetowa w Google Moja Firma

Możliwość dotarcia do nowych klientów jest kluczowa dla rozwoju firmy. Mogą oni znaleźć ją w wyszukiwarce i Mapach Google, ale najczęściej informacje czerpią ze stron internetowych. W Polsce 45% użytkowników odwiedza strony lokalnych firm poszukując informacji, ale wciąż ponad 34% małych i średnich przedsiębiorstw (powyżej 10 osób)[1] nie posiada swojej strony. Dlatego tracą one potencjalnych klientów.

Bezpłatna strona internetowa

Właściciele firm mówią, że stworzenie strony internetowej to skomplikowany, drogi i czasochłonny proces. Postanowiliśmy więc wyjść im naprzeciw i umożliwić proste, darmowe i szybkie zbudowanie strony za pomocą Google Moja Firma.

Teraz przy pomocy Google Moja Firma właściciele firm mogą zaprojektować własną, dostosowaną do urządzeń mobilnych stronę internetową bezpłatnie, prosto i szybko. To wyjątkowo łatwe, bo strona właściwie powstaje sama. Podczas jej tworzenia wykorzystujemy informacje z wizytówki firmy w Google i jeden z przygotowanych projektów graficznych.

Zaprojektowana strona będzie poprawnie wyświetlać się na wszystkich urządzeniach, pozwalając wyróżnić się w internecie dzięki stworzonemu przez przedsiębiorcę opisowi, wybranym zdjęciom czy indywidualnemu adresowi WWW w domenie .business.site. Samo zarządzanie stroną jest możliwe z każdego urządzenia i tym samym z każdego miejsca, a zmiana np. danych kontaktowych czy godzin otwarcia w usłudze Google Moja Firma spowoduje także automatyczną aktualizację tych informacji na stronie…

Czytaj więcej na: https://adwords-pl.googleblog.com

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Unikanie cyfr w adresach URL. Zgłoś swój startup blockchainowy! Zrób sobie www, programy. Pomysł na wpisy na blogu. Zwiększamy ruch na blogu

Czy warto unikać cyfr w adresach URL? Adres URL  (ang. Uniform Resource Locator) to nic innego, …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA