Z ostatniej chwili

Wtyczka Yoast SEO, musisz ją mieć! Wersja AMP jako domyślna strona mobilna. Szybkie techniki dla uzupełnienia bloga. Bezbolesne przejście na HTTPS.

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Dlaczego potrzebujesz wtyczki Yoast SEO?

Yoast SEO to wtyczka, którą każdy użytkownik WordPressa powinien znać i mieć zainstalowaną. Wtyczka została stworzona przez holenderskiego programistę Joost de Valk’a w 2006 roku i początkowo działała pod domeną joostdevalk.nl. Dopiero cztery lata później w 2010 roku Joost stworzył platformę yoast.nl (obecnie yoast.com) , która powstała specjalnie po to aby ułatwić użytkownikom najpopularniejszego systemu CMS na świecie optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarek (głównie Google). Wtyczka łata pewną lukę, którą posiada WordPress, a mianowicie chodzi o brak wbudowanego modułu, który umożliwiałby sprawne i łatwe w obsłudze optymalizowanie strony bez specjalistycznej wiedzy w tym zakresie.

Aby postawić prostą stronę na WordPressie nie trzeba być programistą czy doświadczonym webmasterem. Wiele osób na własną rękę tworzy blogi, małe strony firmowe czy e-sklepy (z rożnym efektem :-)), ponieważ system ten jest na tyle przyjazny użytkownikowi, że nawet z niewielką wiedzą można zacząć przygodę z WordPressem. Większe problemy zaczynają się, gdy chcemy zagłębić się w tajniki ustawień tego popularnego CMS’a…

Czytaj więcej na: http://blog.wiwi.pl

Jak ustawić wersję AMP jako domyślną stronę mobilną?

Jeśli strona posiada wersję AMP i desktopową, ale nie wersję mobilną, Google zaindeksuje domyślnie i pokaże w rankingach wersję desktopową. Taka informacja została potwierdzona w wideokonferencji z Johnem Muellerem z Google. Sam Mueller był zdania, że sytuacja jest czysto teoretyczna, ponieważ witryny, które tworzą wersję AMP, mają już zazwyczaj wersje mobilne.

Administrator strony, która ma tylko wersję desktopową i AMP, może więc wskazać wersję AMP jako domyślną dla urządzeń mobilnych. W tym celu należy do strony w wersji desktopowej dodać adnotację ze wskazaniem adresu AMP jako alternatywnego wejścia…

https://www.widzialni.pl/blog/jak-ustawic-wersje-amp-jako-domyslna-strone-mobilna/

Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl

5 Szybkich Technik Umożliwiających Uaktualnianie Zawartości Bloga

Dedykowani blogerzy stopniowo dodają coraz więcej treści na swojej stronie. Jeśli prowadzisz bloga zgodnie ze spójnym harmonogramem, ruch na stronie powinien zacząć rosnąć, gdy jej zawartość zacznie docierać do większej ilości odbiorców. W większości przypadków tylko niewielka część artykułów będzie regularnie odwiedzana, podczas gdy pozostałe znikną głęboko w tle. Prowadzenie sprawozdań przy użyciu narzędzi analitycznych może pomóc w odkryciu ukrytych perełek, które nie otrzymują uwagi, na którą zasługują. Promowanie starego postu zazwyczaj nie jest zbyt skuteczne, ale przy użyciu szeregu technik służących do uaktualniania zawartości, można tchnąć nowe życie w zapomniane artykuły.

Zmień tytuł

Twój tytuł ma kluczowe znaczenie dla sukcesu bloga. Tytuł przyciąga czytelników, a jednocześnie odgrywa główną rolę w wyszukiwaniu po wpisaniu hasła w wyszukiwarce.

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

Bezbolesne przejście na HTTPS. 5 kroków, które zmniejszą ryzyko spadku ruchu

Odkąd w 2014 roku Google ogłosiło, że protokół HTTPS jest jednym z czynników rankingowych, w branży SEO nastał prawdziwy boom na certyfikaty SSL. I choć z całą pewnością nie jest to czynnik kluczowy, to na pewno warto pomyśleć o wdrożeniu SSL w swojej witrynie – zwłaszcza, że Google regularnie daje nam ku temu coraz więcej powodów.

Dlaczego warto przejść na HTTPS?

Od jakiegoś czasu przeglądarka Chrome informuje użytkowników o niebezpiecznym połączeniu na stronach, gdzie nie ma certyfikatu SSL, a występuje formularz hasła bądź karty kredytowej…

Czytaj więcej na: http://promotraffic.pl

7 sposobów na szybkie powiększenie bazy mailingowej

E-mail marketing to jedno z najskuteczniejszych i jednocześnie bardzo nielubianych narzędzi wśród marketingowców. Newslettery robione szybko, bez pomysłu i w zasadzie byle jak nie przynoszą zamierzonych efektów i frustrują zarówno klientów, którzy dostają często nic nie warty spam, jak i marketingowców, którzy nie mają wystarczająco dużo czasu lub wiedzy, by wysyłkę mailingu dobrze przygotować. Jeśli należycie jednak do tej grupy, która chce wykorzystać drzemiący w wysyłce newslettera potencjał, oto 7 sposobów na zdobycie adresów mailowych.

Strona internetowa

Po pierwsze dobrym sposobem na zdobycie adresów e-mail do swoich klientów jest strona internetowa. To na niej klient zakłada konto lub zapisuje się do listy subskrybentów. Warto więc by była ona atrakcyjna i dobrze działała.

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Aplikacje motywujące dla biznesu. Jak zdobyć pieniądze na start biznesu. Firma na Wyspach Marshalla, korzyści. Zmieniamy adres strony na WordPressie. HTTPS

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] 11 aplikacji motywujących do prowadzenia własnego biznesu Motywacja jest …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA