Z ostatniej chwili

Jak dodać Messengera na stronę internetową? Optymalizacja strony, SEO. Landing page jak zaprojektować, by zwiększyć konwersje? Certyfikat SSL!

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak dodać Messengera na stronę www?

Dziś krótko i treściwie. Zajmiemy się pytaniem, które regularnie pojawia się w grupach poświęconych mediom społecznościowym: jak dodać Messengera na stronę www.

O co chodzi? O to, by można było napisać do Ciebie wiadomość na Messengerze bezpośrednio z Twojej strony – czyli zastąpić czat online facebookowym narzędziem. Da się to zrobić, w dodatku zupełnie za darmo! Oto sposób.

Fanpage czy profil prywatny?

Ustaliliśmy już, że da się dodać Messengera do Twojej strony w roli czata online. Pytaniem kolejnym, które zawsze się wówczas pojawia, jest: czy mogę podpiąć w ten sposób wysyłanie wiadomości do prywatnego profilu? Tak, choć nie do końca…

Więcej dowiesz się na: https://arturjablonski.com

Jak dodać okno Messengera do strony internetowej?

Okno komunikatora na stronie internetowej, to jedno z popularniejszych rozwiązań ostatnich czasów pozwalające na szybką komunikację klienta z przedstawicielem marki.

Rozwiązań tego typu jest sporo – LiveChat, UserEngage, Czater i wiele, wiele innych, ale dziś zajmę się Messengerem – komunikatorem stworzonym przez Facebooka, z którego, w wersji mobilnej, w Polsce korzysta już ponad 11 milionów użytkowników. To więcej niż z mobilnej aplikacji Facebooka (9.2 miliona użytkowników)…

Jak dodać okno Messengera do strony internetowej?

Więcej dowiesz się na: https://premium-consulting.pl

Optymalizacja ciężkich przypadków – kilka przydatnych trików

Chyba każdy pozycjoner zmagał się kiedyś z optymalizacją strony postawionej na jakimś opornym skrypcie albo autorskim CMS. Taka optymalizacja zajmuje często kilka dni albo przynajmniej o wiele dłużej niż powinna zajmować. Zdarza się, że pozycjoner najzwyczajniej w świecie się podda nie mogąc rozgryźć zawiłego kodu programisty, który w niczym nie przypomina standardowych schematów tworzenia stron. Sam niejednokrotnie zmagałem się z opornymi skryptami i stronami na autorskich systemach CMS. Podczas tych zmagań opracowałem kilka przydatnych trików, które pomagają mi w optymalizacji trudnych przypadków. Postanowiłem podzielić się z wami kilkoma z nich, więc czytajcie uważnie!

Bez FTP ani rusz

Chcąc wprowadzić zmiany, których nie przewidziano przy tworzeniu CMS, musimy działać na plikach. Często z poziomu systemu zarządzania treścią możemy dokonywać zmian w części plików odpowiedzialnych za generowanie strony…

Optymalizacja ciężkich przypadków – kilka przydatnych trików

Więcej dowiesz się na: https://marketingdlaludzi.pl

Jak zaprojektować konwertującą landing page?

Landing page to, najprościej mówiąc, strona powstała po to, aby za jej pomocą zrealizować konkretny cel marketingowy. Musi być zaprojektowana tak, aby w czytelny i prosty sposób skłaniać użytkowników do interakcji, na przykład zapisania się do newslettera i pozostawienia swoich danych. Jak to osiągnąć? Co musi zawierać dobrze konwertująca landing page?

Po pierwsze: musi realizować jeden cel

Jednym z największych błędów, jakie może popełnić marketer, jest kierowanie ruchu z dowolnej reklamy lub kampanii PR na stronę główną. Do realizacji celów marketingowych zdecydowanie lepiej jest postawić stronę typu landing page. Warto przy tym pamiętać, aby landing realizował jeden wybrany cel marketingowy, a nie kilka jednocześnie, i był klarowny dla użytkowników…

Jak zaprojektować konwertującą landing page?

Więcej dowiesz się na: https://www.emarketing.pl

Certyfikat SSL – czy powinienem wdrożyć szyfrowanie? SSL a SEO/SEM/AdWords?

Odpowiedź brzmi: TAK, najlepiej wczoraj.
Poniżej 9 argumentów dla Ciebie.

  1. Strony szyfrowane SSL cieszą się większym zaufaniem odbiorców. Odbiorcy spodziewają się szyfrowania.
  2. Mała szansa na konwersje, jeśli Twoja strona wymaga podania danych bez SSL.
  3. Masz formularze a nie masz SSL ? Od października Chrome oznaczy Twoją stronę jako niebezpieczną.
  4. Nie możesz reklamować w AdWords Shopping Ads sklepu bez SSL
  5. Twoje linki prowadzą do strony bez SSL, będziesz musiał je przekierować. Jeśli wdrożysz SSL za trzy miesiące a nie dziś, to linki z następnych trzech miesięcy będą musiały być przekierowane. Wiemy, że nie zawsze przenosi to 100% ich mocy.
  6. W teorii będziesz wyżej w Google. Wpływa na to kilka elementów, nie działa na zasadzie ssl są wyżej niż inne, tylko jest zespołem czynników, głównie zachowania użytkowników.
  7. Lepsza dokładność analityki. Jeśli masz http a ruch trafia z https – dane są ucinane i trafiają do Ciebie jako Direct.
  8. SSL jest konieczne dla AMP
  9. Kolejne miejsce aby podkreślić swoją markę – zielone pole koło adresu w Chrome. Wspominałem już o tym, że łatwiej zauważyć wtedy próbę Phishingu…

https://www.devagroup.pl/blog/certyfikat-sll-czy-powinienem-wdrozyc-szyfrowanie-ssl-a-seo-sem-adwords

Więcej dowiesz się na: https://www.devagroup.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Aplikacje motywujące dla biznesu. Jak zdobyć pieniądze na start biznesu. Firma na Wyspach Marshalla, korzyści. Zmieniamy adres strony na WordPressie. HTTPS

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]11 aplikacji motywujących do prowadzenia własnego biznesu Motywacja jest czynnikiem …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA