Facebook przechodzi na energię odnawialną
Do 2020 roku serwery amerykańskiego serwisu społecznościowego w 100 procentach będą zasilane energią odnawialną. W ten sposób portal Marka Zuckerberga chce wspierać nowoczesne technologie i dbać o środowisko.
W 2015 roku Facebook zapowiedział, że w 2018 roku 50 proc. używanej przez koncern energii będzie pochodzić z czystych, odnawialnych źródeł. Ten cel został osiągnięty rok wcześniej niż zakładano. Kolejny cel jest jeszcze bardziej ambitny – do 2020 roku Facebook chce zrezygnować z innych niż odnawialne źródła energii. Aby to osiągnąć, portal inwestuje w infrastrukturę i budowę sieci przesyłowych…
Więcej dowiesz się u źródła >Facebook Watch dostępny globalnie
Platforma, która – według zamysłu Marka Zuckerberga ma powalczyć z YouTube – jest już dostępna na całym świecie, także w Polsce, choć na razie – jedynie dla właścicieli urządzeń z Androidem.
Na Watchu pojawią się oryginalne treści wideo od zewnętrznych wydawców m.in. pochodzące od National Geographic, Hearst, Tastemade i Business Insidera, ABC News, CNN i Fox News…
Więcej dowiesz się u źródła >Twitter testuje „funkcje rezygnacji”
Twitter – jak donosi The Verge – przetestował funkcję sugerującą użytkownikom, z obserwowania których kont mogą zrezygnować. – Wiemy, że ludzie chcą mieć odpowiednią oś czasu na Twitterze. Jednym ze sposobów, aby to zapewnić, jest rezygnacja z obserwowania ludzi, których posty nie angażują.
Pomysł, by oczyścić swojego Twittera, zanim bałagan stanie się niemożliwy do uporządkowania, wydaje się rozsądny, ale w obliczu ostatnich ataków Donalda Trumpa na Dolinę Krzemową – także ryzykowny. Prezydent już teraz uważa, że platformy społecznościowe, których włodarze w ogromnej większości wykazują liberalne sympatie, wycinają konserwatywne głosy za pomocą takich praktyk jak m.in. shadow baning…
Więcej dowiesz się u źródła >Uważaj, co mówisz przy Facebooku
Byłem ostatnio na konferencji i tam pani bardzo znana w świecie cyberbezpieczeństwa powiedziała coś, nad czym sam się coraz częściej zastanawiam. Powiedziała, że gdy tak z 10 lat temu zaczynała przygodę z cyberbezpieczeństwem, to wychodziła z założenia, że my po prostu jeszcze nie potrafimy tego rozwiązać. Jeszcze.
Kiedyś nie potrafiliśmy budować dobrze mostów i czasami mosty się zawalały. Dziś jednak mosty budujemy bardzo dobrze. Kiedyś nie potrafiliśmy dobrze chronić przed cyberzagrożeniami. Dziś… nadal nie potrafimy i wydaje się, że jest coraz gorzej…
Więcej dowiesz się u źródła >3 rozwiązania, jakie dla zwiększenia bezpieczeństwa kont wprowadza Instagram
Wyświetlanie informacji o koncie, większe możliwości weryfikacji oraz wsparcie aplikacji zewnętrznych do dwuetapowego uwierzytelniania – na czym polegają zmiany dla zwiększenia bezpieczeństwa, które obecnie wprowadzane są na Instagramie?
Instagram poinformował wczoraj o trzech krokach, jakie zdecydowano się podjąć dla popraw bezpieczeństwa w aplikacji. Z medium korzysta już ponad miliard użytkowników. Mike Krieger, współzałożyciel i Chief Technology Officer poinformował, że zabezpieczenie aplikacji przed osobami o złych intencjach jest priorytetem podobnie jak to, by powstrzymać tzw. złych aktorów. Jakie działania postanowiono podjąć w tym celu?…
Więcej dowiesz się u źródła >Marki mogą starać się o weryfikację konta na Instagramie
Weryfikacja konta na Instagramie lub Facebooku oznacza, że profil taki otrzymuje specjalną „plakietę” – oznaczenie potwierdzającą autentyczność danej marki lub osoby publicznej. O ile w przypadku Facebooka opcja weryfikacji dostępna jest już od pewnego czasu, to dotychczas marki obecne na Instagramie nie miały takiej możliwości – do teraz.
Jak zatem ubiegać się o zdobycie plakietki i kto może ją otrzymać?…
Więcej dowiesz się u źródła >