Z ostatniej chwili
Energia odnawialna w parze z Facebookiem Facebook Watch dostępny dla wszystkich. Funkcja rezygnacji na Twitterze. Uważaj, co piszesz na FB

Energia odnawialna w parze z Facebookiem? Facebook Watch dostępny dla wszystkich. “Funkcja rezygnacji” na Twitterze. Uważaj, co piszesz na FB

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Facebook przechodzi na energię odnawialną

Do 2020 roku serwery amerykańskiego serwisu społecznościowego w 100 procentach będą zasilane energią odnawialną. W ten sposób portal Marka Zuckerberga chce wspierać nowoczesne technologie i dbać o środowisko.

W 2015 roku Facebook zapowiedział, że w 2018 roku 50 proc. używanej przez koncern energii będzie pochodzić z czystych, odnawialnych źródeł. Ten cel został osiągnięty rok wcześniej niż zakładano. Kolejny cel jest jeszcze bardziej ambitny – do 2020 roku Facebook chce zrezygnować z innych niż odnawialne źródła energii. Aby to osiągnąć, portal inwestuje w infrastrukturę i budowę sieci przesyłowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook Watch dostępny globalnie

Platforma, która – według zamysłu Marka Zuckerberga ma powalczyć z YouTube – jest już dostępna na całym świecie, także w Polsce, choć na razie – jedynie dla właścicieli urządzeń z Androidem.

Na Watchu pojawią się oryginalne treści wideo od zewnętrznych wydawców m.in. pochodzące od National Geographic, Hearst, Tastemade i Business Insidera, ABC News, CNN i Fox News…

Więcej dowiesz się u źródła >


Twitter testuje “funkcje rezygnacji”

Twitter – jak donosi The Verge – przetestował funkcję sugerującą użytkownikom, z obserwowania których kont mogą zrezygnować. – Wiemy, że ludzie chcą mieć odpowiednią oś czasu na Twitterze. Jednym ze sposobów, aby to zapewnić, jest rezygnacja z obserwowania ludzi, których posty nie angażują.

Pomysł, by oczyścić swojego Twittera, zanim bałagan stanie się niemożliwy do uporządkowania, wydaje się rozsądny, ale w obliczu ostatnich ataków Donalda Trumpa na Dolinę Krzemową – także ryzykowny. Prezydent już teraz uważa, że platformy społecznościowe, których włodarze w ogromnej większości wykazują liberalne sympatie, wycinają konserwatywne głosy za pomocą takich praktyk jak m.in. shadow baning…

Więcej dowiesz się u źródła >

Uważaj, co mówisz przy Facebooku

Byłem ostatnio na konferencji i tam pani bardzo znana w świecie cyberbezpieczeństwa powiedziała coś, nad czym sam się coraz częściej zastanawiam. Powiedziała, że gdy tak z 10 lat temu zaczynała przygodę z cyberbezpieczeństwem, to wychodziła z założenia, że my po prostu jeszcze nie potrafimy tego rozwiązać. Jeszcze.

Kiedyś nie potrafiliśmy budować dobrze mostów i czasami mosty się zawalały. Dziś jednak mosty budujemy bardzo dobrze. Kiedyś nie potrafiliśmy dobrze chronić przed cyberzagrożeniami. Dziś… nadal nie potrafimy i wydaje się, że jest coraz gorzej…

Więcej dowiesz się u źródła >


3 rozwiązania, jakie dla zwiększenia bezpieczeństwa kont wprowadza Instagram

Wyświetlanie informacji o koncie, większe możliwości weryfikacji oraz wsparcie aplikacji zewnętrznych do dwuetapowego uwierzytelniania – na czym polegają zmiany dla zwiększenia bezpieczeństwa, które obecnie wprowadzane są na Instagramie?

Instagram poinformował wczoraj o trzech krokach, jakie zdecydowano się podjąć dla popraw bezpieczeństwa w aplikacji. Z medium korzysta już ponad miliard użytkowników. Mike Krieger, współzałożyciel i Chief Technology Officer poinformował, że zabezpieczenie aplikacji przed osobami o złych intencjach jest priorytetem podobnie jak to, by powstrzymać tzw. złych aktorów. Jakie działania postanowiono podjąć w tym celu?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Marki mogą starać się o weryfikację konta na Instagramie

Weryfikacja konta na Instagramie lub Facebooku oznacza, że profil taki otrzymuje specjalną „plakietę” – oznaczenie potwierdzającą autentyczność danej marki lub osoby publicznej. O ile w przypadku Facebooka opcja weryfikacji dostępna jest już od pewnego czasu, to dotychczas marki obecne na Instagramie nie miały takiej możliwości – do teraz.

Jak zatem ubiegać się o zdobycie plakietki i kto może ją otrzymać?…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakaz TikToka nie nastąpił. TikTok – jakie daje możliwości dla biznesu Nowy format reklam na YouTube. Jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube

Zakaz TikToka nie nastąpił. TikTok – jakie daje możliwości dla biznesu? Nowy format reklam na YouTube. Jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakaz TikToka nie nastąpił. Co dalej z popularną aplikacją …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA