Z ostatniej chwili
Facebook grozi, że przestanie działać w Europie. Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka. Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach
Facebook grozi, że przestanie działać w Europie. Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka. Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach

Facebook grozi, że przestanie działać w Europie. Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka. Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Facebook grozi, że przestanie działać w Europie

Europejskie organy regulacyjne chcą zabronić Facebookowi przesyłania danych o użytkownikach do Stanów Zjednoczonych. Gigant technologiczny grozi wycofaniem swoich usług dla ponad 400 mln europejskich użytkowników.

W postępowaniu sądowym w Dublinie Facebook zapowiedział, że decyzja irlandzkiej Komisji Ochrony Danych (DPC) zmusi firmę do pozostawienia 410 mln ludzi, którzy korzystają z Facebooka i Instagram, na lodzie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nadchodząca zmiana w statystykach Facebooka

Facebook wprowadzi zmianę! Już za kilka dni platforma menedżer reklam usunie z tabeli raportów kampanie sponsorowane starsze niż 3 lata. Przeglądając raporty w Menedżerze reklam, wielu użytkowników Facebook dostaje powiadomienie, o treści „od 1 Października statystyki reklam starsze niż 37 miesięcy nie będą już raportowane”. Posiadacze kont reklamowych reagują na to powiadomienie w różny sposób.

Czy to jest dobre?

Z jednej strony, dla niektórych użytkowników, a zwłaszcza dla tych, którzy nie bardzo śledzą wyniki kampanii sponsorowanych na swoim fan page, nadchodząca zmiana nie będzie odgrywać już tak dużej roli. Przynajmniej panel Menedżera reklam nie będzie wyglądać na przetłoczony…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nie wierzę! Facebook usuwa limit tekstu 20% na reklamach w serwisie

Jeśli kiedykolwiek wykupowaliście reklamy na Facebooku, to na pewno spotkaliście się z tym problemem. Facebook ma zasadę, że fotka nie może zawierać tekstu w ilości większej niż 20% powierzchni zdjęcia. Czasami było to dość uciążliwe, szczególnie, jeśli chcieliśmy przekazać na grafice kluczowe informacje. Okazuje się, że chyba nastał kres tej niedorzecznej zasady!

Oficjalnej informacji jeszcze nie było, ale o sprawie informuje Search Engine Journal. Serwis dostał mnóstwo zgłoszeń od osób, które reklamują się na Facebooku, że od pewnego czasu ich reklamy z tekstem na grafice nie są w ogóle odrzucane, kiedy wcześniej było to notoryczne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Komunikacja na Facebooku – regularne posty vs. kampanie reklamowe

Marketerze, czym jest dla Ciebie Facebook? Miejscem, w którym zgromadziłeś pokaźną społeczność? Sposobem na zwiększanie zaangażowania i wyprzedzanie konkurencji? Przestrzenią, która pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w dość korzystnej cenie? A może nie powinieneś wyjaśniać, czym jest dla Ciebie Facebook – może powinieneś zastanowić się, czym jest dla Ciebie marketing?

W moim pierwszym artykule dla magazynu sprawny.marketing w 2017 r. napisałam ważne dla mnie słowa: „Koniec ery fanpage’ów jest już coraz bliżej. Oklepana publikacja postów przechodzi do lamusa”. Trzy lata później nie mogę potwierdzić, że zasłużyłam na tytuł Nostradamusa Roku, aczkolwiek nie byłam całkowicie w błędzie. Coraz więcej marek ogranicza swoją obecność na Facebooku i skłania się ku działaniom wyłącznie reklamowym…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook nareszcie zrobił coś przydatnego w swojej aplikacji

Dla jednych taka zmiana nie ma żadnego znaczenia, inni przyjmują ją z zadowoleniem, a jeszcze inni długo czekali, aż się u nich pojawi. Ale nareszcie jest – ciemny motyw w aplikacji mobilnej to najlepsza nowość od Facebooka ostatnich miesięcy.

Ciemny motyw w aplikacji Facebooka

O dostępności ciemnego motywu w aplikacji mobilnej serwisu mówi się dawna, a pierwsze informacje sięgają wiele miesięcy wstecz. Od tamtej pory użytkownicy aplikacji na Androida, a później iOS-a otrzymali ciemny motyw na swoich urządzeniach, ale… nowość nie była wprowadzana masowo, lecz tylko u wybranych osób…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok walczy nie tylko z Trumpem, ale i… nagością – usunięto ponad 100 mln filmów

Ostatnie miesiące nie są zbyt dobre dla TikToka. Ciągłe problemy w USA i wreszcie przejęcie udziałów przez Oracle i Wallmarta. Teraz jednak dowiadujemy się, że TikTok stał się także siedliskiem nagości, a według najnowsze raportu firmy w pierwszej połowie 2020 roku usunięto 105 milionów filmów.

Powodem usunięcia była nagość w materiałach, a także łamanie podobnych zasad z regulaminu. To pokazuje, że na TikToku znalazło się wielu “uciekinierów” z innej platformy, a mianowicie z Tumblr…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pinterest – telegraficzny skrót możliwości kanału

Od 10 lat Pinterest rok za rokiem zdobywa coraz szersze i bardziej zaangażowane grono odbiorców. Wcześniej odbierany jako miejsce do przeglądania atrakcyjnych zdjęć, dziś o coraz bardziej rozbudowanych możliwościach reklamowych.

Co to jest Pinterest? Specyfika kanału

Prowadzenie profilu na Pintereście, podobnie jak prowadzenie stron firmowych za pośrednictwem innych mediów społecznościowych, wpływa pozytywnie na wizerunek marki, jej rozpoznawalność oraz budowanie zaufania i przychylności użytkowników obecnych w tym kanale…

Więcej dowiesz się u źródła >

Ćwierkasz? Sprawdź przewodnik po reklamach na Twitterze!

Reklama na Twitterze już od kilku lat pozwala docierać do odbiorców ćwierkającego serwisu. Mimo iż Twitter nie należy do najpopularniejszych platform społecznościowych w naszym kraju, daje na tyle ciekawe możliwości, że warto zapoznać się z tym, co oferuje. Sprawdź sam!

Chcesz zacząć tworzyć reklamy na Twitterze? To nic trudnego! Kreator przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces. Oczywiście dotyczy to najprostszych kreacji. Jeśli marzysz o bardziej złożonych kampaniach, musisz być gotowy na nieustanne zdobywanie wiedzy i pracę nad optymalizacją kampanii…

Więcej dowiesz się u źródła >

LinkedIn jest kolejnym portalem, który umożliwi publikowanie Stories! Portal przejdzie także redesign

Stories pojawiają się na kolejnym portalu społecznościowym. Tym razem LinkedIn wdraża popularny format, znany z innych portali społecznościowych.

Na podstawową funkcjonalność znaną ze Snapchata, czyli Stories, trafiamy na prawie każdym kroku. Wdrożył ją Facebook na swoim głównym portalu, Instagramie, a nawet WhatsAppie. Co ciekawe, Stories można wdrożyć na strony internetowe oparte na WordPressie, dzięki odpowiedniej wtyczce od Google. Do grona portali umożliwiających publikowanie Stories dołącza LinkedIn. Przy okazji portal przejdzie redesign…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA