Z ostatniej chwili
Strona głowna / Social Media / Facebook: system punktowania reklamodawców, zgłaszamy nielegalny konkurs, czy warto usunąć konto. Social media w 2019 roku
Facebook system punktowania reklamodawców, zgłaszamy nielegalny konkurs, czy warto usunąć konto. Social media w 2019 roku

Facebook: system punktowania reklamodawców, zgłaszamy nielegalny konkurs, czy warto usunąć konto. Social media w 2019 roku

Na Facebooku pojawił się system punktowania reklamodawców

Na Facebooku pojawił się system punktowania reklamodawców. Każdy marketer będzie otrzymywał odpowiednią punktację w zależności od treści, jakie promuje. O ich jakości zadecydują odbiorcy.

Każdy reklamodawca będzie miał dostęp do tej funkcji poprzez odpowiednią zakładkę w panelu reklamowym Facebooka. Tam też będzie mógł zobaczyć swój obecny wynik punktowy, wykres z ocenami użytkowników oraz informację o ewentualnych sankcjach…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zgłosić nielegalny konkurs na Facebooku?

Prawdopodobnie nie raz i nie dwa znajdujesz na portalu różne konkursy, które naruszają prawo polskie i/lub regulamin strony. Jeśli nie wiesz jak zgłosić nielegalny konkurs na Facebooku – oto poradnik krok po kroku.

  1. Kliknij w 3 kropeczki w poście, który chcesz zgłosić (prawy górny róg); w podanym przykładzie konkurs wymaga udostępniania, co jest niezgodne ze standarami społeczności Facebooka…
Więcej dowiesz się u źródła >


Dlaczego warto usunąć konto na Facebooku? 10 powodów

Facebook oraz inne media społecznościowe mają zdecydowanie więcej wad niż zalet. Przedstawiamy 10 powodów dlaczego warto usunąć Facebooka.

Niecałe 13 lat minęło odkąd na Facebooku pojawił się pierwszy post. Biorąc pod uwagę, że jego właściciel – Mark Zuckerberg (który notabene w tamtym czasie go ukradł) stał się 5. najbogatszym człowiekiem na świecie i jedną z najbardziej wpływowych osób w historii, trzeba przyznać, że Facebook osiągnął ogromny sukces. To prawdziwy “american dream” – historia od pucybuta do milionera, przepraszam – miliardera…

Więcej dowiesz się u źródła >

Social media. Czego możemy się spodziewać w 2019 roku?

W minionym roku większość nagłówków należała do Facebooka, który raz po raz zmuszony był do gaszenia coraz to nowych kryzysów. Ujawnione kulisy działania największej sieci społecznościowej na świecie obnażyły z jednej strony słabości modelu biznesowego opartego na  danych użytkowników, z drugiej – dramatycznie niską świadomość zarówno ich samych, jak i polityków zajmujących się tą kwestią. W 2019 roku będziemy świadkami na pewno kontynuowania dyskusji o wpływie social mediów na społeczności, a być może – także zmian wewnątrz Facebooka.

Dywagacje na temat tego, czy “Facebook się kończy” od lat trwają (na Facebooku głównie) w najlepsze, ale tym razem wydaje się, że coś powinno się wydarzyć. Tylko co? Nie brakuje takich, którzy uważają, że odejść powinien Mark Zuckerberg. Jako prezes firmy ponosi odpowiedzialność za to, co się z nią dzieje na każdym froncie, a teraz nie dzieje się najlepiej. I nie tylko o kryzys wizerunkowy chodzi, ale o konkrety…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wreszcie Facebook dostrzegł potencjał wersji Lite i widzi w nich lekarstwo na problemy

Facebook ma sporo na sumieniu i ostatnio wreszcie poznaliśmy prawie oficjalnie informacje o nie do końca uczciwych zagraniach wobec użytkowników. Amerykanie chcą to wszystko przykryć większym naciskiem na wersje Lite swoich programów.

Lite kłopoty

Patrząc po ostatnich aferach, kondycja Facebooka dalej jest bardzo dobra. Wydaje się nawet, że Amerykanom nic nie grozi i dalej mogą robić to, co robili, a użytkownicy niby trochę się obrażą, ale i tak od nich nie odejdą. Dokładnie takie podejście zresztą prezentują włodarze firmy…

Więcej dowiesz się u źródła >


Algorytmy na Instagramie w 2019 – czyli jak zwiększyć zasięgi

Aplikacje społecznościowe to ogromne bazy potencjalnych klientów i zdaje się, że jeszcze długo się to nie zmieni. Przedsiębiorcy przenoszą więc reklamę do sieci, a content marketing bryluje na salonach szeroko rozumianej strategii. Jak w tym wszystkim odnajduje się Instagram?

Marketing na Instagramie – czy to ma sens?

Nie ma potrzeby trzymać Was w niepewności. TAK, marketing na Instagramie ma sens. Przede wszystkim dlatego, że mamy na nim łatwy dostęp do grupy docelowej i możemy się jej zaprezentować za pomocą kilku prostych czynności. Należy też zdawać sobie sprawę z liczby potencjalnych odbiorców – w czerwcu 2018 r. Instagram ogłosił, że ma już ponad 1 mld użytkowników! Jeśli skupimy się tylko na Polsce, to też nie będziemy zawiedzeni. Ponad 8 mln Polaków posiada konto na Instagramie…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

LinkedIn wydało e-book ze swoimi danymi statystycznymi. Facebook większa kontrola nad platformą, nazizm dalej nieokiełznany. Instagram i biznes

LinkedIn wydało e-book ze swoimi danymi statystycznymi. Facebook: większa kontrola nad platformą, nazizm dalej nieokiełznany. Instagram i biznes

LinkedIn wydało e-book z danymi statystycznymi dotyczącymi platformy LinkedIn to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych, …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

DARMOWE OGŁOSZENIA